Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19510)
Nukuin hyvät yöunet ja heräilin aikaisin ilman herätystä ajatellen, että tänään käyn salilla, siivoan ja opiskelen. Mitä vielä, kun migreeniä yritti heti tehdä! Meni sitten tämä aamupäivä pilalle. Toivottavasti myöhemmin saisi jotain aikaiseksi.
Töitä teen ja vähän hankala päivä. Illalla onneksi harrastuksen parissa touhua.
Huonoa kuuluu. Olen hemmetin ahdistunut ja itkeskelen.
Vierailija kirjoitti:
Ja hauskaa tässä on se, että mistään ei saa apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hauskaa tässä on se, että mistään ei saa apua.
No nyt on puppua.
Esim. Mieli ry sivuilla on puhelinnumero, joka on 24/7 auki. Sieltä varmasti ensi hätään saa keskusteluapua. Ei tarvitse avuttomaksi mennä.
Yritän lopettaa palstailun. Ahdistaa. Mies ei puhu.
Vierailija kirjoitti:
Entäs tänään, mitä kuuluu???
Nousin juuri päivälevolta. Ikkunat ovat sadepisaroiden peitossa ja sumu ympäröi maisemaa. Tarkoitus kuitenkin piristyä, pukeutua, lähteä ulos ja kauppaan. Täytän vähän jääkaappia ja pakastinta. Sitten kotiin päiväkahville ja rauhallista illan viettoa. Hyvää lukemista löytyy. Jokin pieni kotiaskare siinä istumisen lomassa.
Hyvvee kuuluu. Kohta alkaa vapaa viikonloppu. Vietän sen mökillä äidin kanssa (voi luoja miten säälittävältä se kuulostaa :) rentoutuen tod. näk suurimman osan ajasta omassa huoneessa kirjaa lukien. Myös saunomista, pitsan syömistä yms. Nam!
M44
Vierailija kirjoitti:
Hyvvee kuuluu. Kohta alkaa vapaa viikonloppu. Vietän sen mökillä äidin kanssa (voi luoja miten säälittävältä se kuulostaa :) rentoutuen tod. näk suurimman osan ajasta omassa huoneessa kirjaa lukien. Myös saunomista, pitsan syömistä yms. Nam!
M44
Kivalta kuullostaa. Mukavaa viikonloppua ja rentouttavaa mökillä oloa! Olen tuo edellisen kommentin kirjoittaja.
Kiitos kysymästä. Eipä kurjuutta kummempata, männöö ku jäetä koettas poltella. Ei mennyt kaikki ihan putkeen pajan puolella niin otin väliaikaisen lopputilin. Huomenna menen takaisin töihin paremmalla mielellä.
t.eläkeläinen
Hyvi männöö ee haittoo mittää mänköön sitten vuan.
Huuùi. 18 miinusta, aurinko paistaa.
Töissä, sivusilmällä lueskelen av:ta. Odottelen viikonloppua, silloin reissuun lähdössä. Kovasti tekemistä ennen sitä
Hyvää kuuluu, päätin tänään olla 15-vuotias.
Ihana, ihana auringon paiste. Otan kohta broilerin fileet huoneenlämpöön, ulkoilua, teen ihanan currykastikkeen.
Sunnuntait on parhautta💥😊
No,terve vuan.Hyvi männöö mutta ee se mittee haittoo mänköön sitte vuan.
Upea, upea pakkaspäivä. Kirkas taivas, puhtoinen luni, huurteiset puut. Kelpaa ikkunasta katsella lämpöisestä tuvasta villasukat jalassa🌻
Pullataikina nousee. Ukko palaa hiihtolenkiltä, ni tuoreet pullat ja iloinen emäntä odottaa