Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20484)
Huonoa. Migreeniä, erittäin huonot yöunet, v*tutusta ja ahdistusta.
Eilinen päivä oli erittäin hyvä, joten ehkäpä taas huomenna on paremmin.
N62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vielä tästä puuttui, että "JEE" nämä mun lomapäivät menee sairastellessa. TAAS muhun on iskenyt flunssa tai korona.
M30
No nyt on jo prsiistä tuo...
ToipumistaN62
Nämä kaikki virukset ja muut vastaavat saisi jo luvan hellittää. Ei tästä elämisestä tule yhtään mitään, kun koko aika pitää sairastaa, mutta suurkiitokset, kun kirosit puolestani :)
Mahdan varmaan kuulua riskiryhmiin, kun näin helposti tunnun sairastuvan koko ajan.
M30
Siis tosi hyvää. Kaupassa kävin. Ainoa harmitus toi läksyjen teko lapsen kanssa. Olin itse ns. helppo lapsi. En ikinä tarvinnut läksyissä apua. Haluan mitalin kiitos.
Omassa elämässä kaikki hyvin, mutta mieli on matala kaikista ikävistä uutisista koskien tämän maan nuoria ja lapsia. Yleinen pahoinvointi, mielenterveysongelmat, väkivalta toisia kohtaan, kiusaaminen, yksinäisyys, köyhyys jne. Ihan itkettää, kun miettii, että nuoruuden pitäisi olla ihmisen parasta aikaa. Toivon sydämestäni kaikkea hyvää kaikille lapsille ja nuorille 💕
Vierailija kirjoitti:
Omassa elämässä kaikki hyvin, mutta mieli on matala kaikista ikävistä uutisista koskien tämän maan nuoria ja lapsia. Yleinen pahoinvointi, mielenterveysongelmat, väkivalta toisia kohtaan, kiusaaminen, yksinäisyys, köyhyys jne. Ihan itkettää, kun miettii, että nuoruuden pitäisi olla ihmisen parasta aikaa. Toivon sydämestäni kaikkea hyvää kaikille lapsille ja nuorille 💕
Olipa lämmin, myötätuntoinen viesti.
Kyllä mielen vetää matalaksi ajatellessa nykyaikaa, hallituksen köyhdyttämistoimia, Ukrainan sotaa yms
Kaikille mukavia syyspäiviä
toivoen N62
Kävin puolukassa. Ihania isoja tummanpunaisia. Hirvikärpäsiä 0.
Yhtäkkiä kurkiaura lensi taivaalla huikaten lähtöhuutonsa. Syksy.
Vierailija kirjoitti:
N62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vielä tästä puuttui, että "JEE" nämä mun lomapäivät menee sairastellessa. TAAS muhun on iskenyt flunssa tai korona.
M30
ToipumistaN62
Nämä kaikki virukset ja muut vastaavat saisi jo luvan hellittää. Ei tästä elämisestä tule yhtään mitään, kun koko aika pitää sairastaa, mutta suurkiitokset, kun kirosit puolestani :)
Mahdan varmaan kuulua riskiryhmiin, kun näin helposti tunnun sairastuvan koko ajan.
M30
Toivottavasti voit jo paremmin... on viel ollu huippuilmat ulkoiluun...
N62
N62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
ToipumistaN62
M30
Toivottavasti voit jo paremmin... on viel ollu huippuilmat ulkoiluun...
N62
En voinut jäädä kotiin sairastaa, kun tänään oli ihanat ilmat ja on vieläkin upea sää. Frisbeegolfasin ja kovan tuloksen heitin, että kipeenä näyttää tulevan kovimmat tulokset.
Paljon oon kerennyt tekemään tänään ja pitkältä päivältä tämä päivä on tuntunut.
En jaksa selitellä kaikkia tekemisiä ja olojani, mutta kummallista sairastamusta tämä on.
M30
Kai tuohon aikaisempaan voisi selventää, että eilen olin huono vointinen ja tänään on tuntunut huomattavasti paremmalta. Vaikka olen kaikenlaista kerennyt tekemään niin rennon ottein olen tehnyt asioita, jopa toi frisbeegolfaaminenkin.
Ruokakin on maistunut niin, että olen ylen syönyt. Räkä lentää, hikoilua ja veto vähän pois.
Huippaakin, mutta se voi johtua nestehukasta.
Melkoinen jano tänään ollut.
M30
Voi kiitos kysymästä. Tänään, tällä viikolla kuulunut niiin hyvää. Alakulosta ei tietoakaan. Olemme pojan perheen mökillä Savon sydämessä, ison järven rannalla. Täällä kaikki on niin ihanaa. Upea maisema tosi hulppeasta ikkunasta, parempi kuin yksikään taulu. Pojan perhe ilahduttanut meitä kahtena iltana. On saunottu ja miniä peräti uskaltautui uimaan. Syöty pääasiassa kanttarelleja. Lapsenlapsille ja meille tein 2 uunipannukakkua, kaikki meni. Huomenna pitää palata kotiin, haikeus tänne jää. Onneksi aina voi palata, kunhan ei liian usein tulla.
Kiitos, tänäänkin minulle kuuluu hyvää! Päivällä lääkäri soitti, että hän kirjoittaa minulle taas lähetteen syöpäleikkaukseen. Ehkä pääsen sinne jo lokakuussa, edellisestä leikkauksesta tuleekin jo pian 3 vuotta. Aurinko paistoi koko iltapäivän ja syksyn ensiruskan merkit toivat oman värinsä vaahteroihin! Kaikkea hyvää muillekin palstalaisille!
Itkin montaakin asiaa tänään.
Lääkäri soittaa ens viikolla. Se jännittää ja ahdistaa, hermostuttaa.
Niska täysin jumissa. Katsoin vuosien jälkeen tv pää tyynyllä väärässä asennossa.
Onneksi se menee ensiyönä ohi.
Nautin tänään kesäisestä auringonpaisteesta, alkavasta ruskasta, vanhalla autollani ajelusta vapaana; sukulaisnaisen tapaamisesta ja hänen kanssaan haudalla käymisestä, jutustelusta, ja vanhojen asioiden muistelusta. Ostin tänään elämäni ensimmäiset moniteholasit. Niiden pitäisi olla laadukkaat, mutta niiden hinta hirvitti (800€, jossa hyvä tarjous mukana, muuten ois ollu yli tontsan). Illalla nautittiin rauhallisesta koti-illasta puolison kanssa, jutusteltiin päivän tapahtumista, syötiin maukasta kaalikeittoa, rupateltiin puhelimessa läheisten kanssa, löhöiltiin sohvalla, luettiin iltapäivälehteä (aihe heti syväänpäätyyn: pohdittiin kuolemaa ja elämän merkityksellisyyttä) facetettiin. Illalla suunnittelin ja listasin seuraavan päivän ohjelmaani. Se alkaa aamulla kuntosalilla, ja siitäkin tulee hyvä päivä. Elämä keski-iässä on ihan hyvää. Sellaista mukavaa, ja hauskaakin.
Voimia ja voimisia kaikille sairauden kanssa kamppaileville
Leppeitä hämärtyviä syysiltoja ja mukavaa viikonloppua
N62
Ihana kun on perjantai ja viikonloppu edessä. Minulla ei ole mitään suunnitelmia, vaan aion viettää pari päivää ihan hetken mielijohteiden kanssa. Käyn tänään kaupassa koko viikonloppua ajatellen, ettei tarvitse jonkun yksittäisen asian takia lähteä mihinkään. Ja ihana kun saa nukkua piiiiiiitkään.
Ihana aurinkoinen päivä piristää. Ja ruskan värit...
Itselläni on vähän sellainen kyllästynyt olo. Samalla ajatuksia on paljon, mutta niiden toteuttaminen on vaikeaa. Yksinäisyys on myös kurjaa. Tänään en meinannut jaksaa lähteä ulos. Nyt kun viimein olen ulkona niin sitten suren sitä kuinka monta tuntia menetin ulkoilusta sisällä ollessa. Pitäisi antaa itselleen luvan olla myös väsynyt. Harmittaa myös tutun metsän kaataminen. Samalla menee hyvät marjapaikat ja pihasta puiden tuoma suoja. Tosin enhän minä hakkuille mitään voi. Ne tehdään joka tapauksessa. Maisema vaan on sitten pilalla. Onneksi ei ole oma talo joten ei tarvi myöhemmin surra tätä kaikkea ja voi lähteä muualle.
Toipumista
N62