Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20484)

Vierailija
1001/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vielä tästä puuttui, että "JEE" nämä mun lomapäivät menee sairastellessa. TAAS muhun on iskenyt flunssa tai korona.

M30

No nyt on jo prsiistä tuo...

Toipumista

N62

Vierailija
1002/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa. Migreeniä, erittäin huonot yöunet, v*tutusta ja ahdistusta.

Eilinen päivä oli erittäin hyvä, joten ehkäpä taas huomenna on paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vielä tästä puuttui, että "JEE" nämä mun lomapäivät menee sairastellessa. TAAS muhun on iskenyt flunssa tai korona.

M30

Toipumista

N62

Nämä kaikki virukset ja muut vastaavat saisi jo luvan hellittää. Ei tästä elämisestä tule yhtään mitään, kun koko aika pitää sairastaa, mutta suurkiitokset, kun kirosit puolestani :)

Mahdan varmaan kuulua riskiryhmiin, kun näin helposti tunnun sairastuvan koko ajan.

M30

Vierailija
1004/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi hyvää. Kaupassa kävin. Ainoa harmitus toi läksyjen teko lapsen kanssa. Olin itse ns. helppo lapsi. En ikinä tarvinnut läksyissä apua. Haluan mitalin kiitos.

Vierailija
1005/20484 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämässä kaikki hyvin, mutta mieli on matala kaikista ikävistä uutisista koskien tämän maan nuoria ja lapsia. Yleinen pahoinvointi, mielenterveysongelmat, väkivalta toisia kohtaan, kiusaaminen, yksinäisyys, köyhyys jne. Ihan itkettää, kun miettii, että nuoruuden pitäisi olla ihmisen parasta aikaa. Toivon sydämestäni kaikkea hyvää kaikille lapsille ja nuorille 💕

Vierailija
1006/20484 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa elämässä kaikki hyvin, mutta mieli on matala kaikista ikävistä uutisista koskien tämän maan nuoria ja lapsia. Yleinen pahoinvointi, mielenterveysongelmat, väkivalta toisia kohtaan, kiusaaminen, yksinäisyys, köyhyys jne. Ihan itkettää, kun miettii, että nuoruuden pitäisi olla ihmisen parasta aikaa. Toivon sydämestäni kaikkea hyvää kaikille lapsille ja nuorille 💕

Olipa lämmin, myötätuntoinen viesti.

Kyllä mielen vetää matalaksi ajatellessa nykyaikaa, hallituksen köyhdyttämistoimia, Ukrainan sotaa yms

Kaikille mukavia syyspäiviä

toivoen N62

Vierailija
1007/20484 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puolukassa. Ihania isoja tummanpunaisia. Hirvikärpäsiä 0.

Yhtäkkiä kurkiaura lensi taivaalla huikaten lähtöhuutonsa. Syksy.

Vierailija
1008/20484 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Toipumista

N62

Nämä kaikki virukset ja muut vastaavat saisi jo luvan hellittää. Ei tästä elämisestä tule yhtään mitään, kun koko aika pitää sairastaa, mutta suurkiitokset, kun kirosit puolestani :)

Mahdan varmaan kuulua riskiryhmiin, kun näin helposti tunnun sairastuvan koko ajan.

M30

Toivottavasti voit jo paremmin... on viel ollu huippuilmat ulkoiluun...

N62

Vierailija
1009/20484 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Toipumista

N62

M30

Toivottavasti voit jo paremmin... on viel ollu huippuilmat ulkoiluun...

N62

En voinut jäädä kotiin sairastaa, kun tänään oli ihanat ilmat ja on vieläkin upea sää. Frisbeegolfasin ja kovan tuloksen heitin, että kipeenä näyttää tulevan kovimmat tulokset.

Paljon oon kerennyt tekemään tänään ja pitkältä päivältä tämä päivä on tuntunut.

En jaksa selitellä kaikkia tekemisiä ja olojani, mutta kummallista sairastamusta tämä on.

M30

Vierailija
1010/20484 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuohon aikaisempaan voisi selventää, että eilen olin huono vointinen ja tänään on tuntunut huomattavasti paremmalta. Vaikka olen kaikenlaista kerennyt tekemään niin rennon ottein olen tehnyt asioita, jopa toi frisbeegolfaaminenkin.

Ruokakin on maistunut niin, että olen ylen syönyt. Räkä lentää, hikoilua ja veto vähän pois.

Huippaakin, mutta se voi johtua nestehukasta.

Melkoinen jano tänään ollut.

M30

Vierailija
1011/20484 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos kysymästä. Tänään, tällä viikolla kuulunut niiin hyvää. Alakulosta ei tietoakaan. Olemme pojan perheen mökillä Savon sydämessä, ison järven rannalla. Täällä kaikki on niin ihanaa. Upea maisema tosi hulppeasta ikkunasta, parempi kuin yksikään taulu. Pojan perhe ilahduttanut meitä kahtena iltana. On saunottu ja miniä peräti uskaltautui uimaan. Syöty pääasiassa kanttarelleja. Lapsenlapsille ja meille tein 2 uunipannukakkua, kaikki meni. Huomenna pitää palata kotiin, haikeus tänne jää. Onneksi aina voi palata, kunhan ei liian usein tulla.

Vierailija
1012/20484 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tänäänkin minulle kuuluu hyvää! Päivällä lääkäri soitti, että hän kirjoittaa minulle taas lähetteen syöpäleikkaukseen. Ehkä pääsen sinne jo lokakuussa, edellisestä leikkauksesta tuleekin jo pian 3 vuotta. Aurinko paistoi koko iltapäivän ja syksyn ensiruskan merkit toivat oman värinsä vaahteroihin! Kaikkea hyvää muillekin palstalaisille!

Vierailija
1013/20484 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin montaakin asiaa tänään.

Lääkäri soittaa ens viikolla. Se jännittää ja ahdistaa, hermostuttaa.

Vierailija
1014/20484 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska täysin jumissa. Katsoin vuosien jälkeen tv pää tyynyllä väärässä asennossa.

Onneksi se menee ensiyönä ohi.

Vierailija
1015/20484 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin tänään kesäisestä auringonpaisteesta, alkavasta ruskasta, vanhalla autollani ajelusta vapaana; sukulaisnaisen tapaamisesta ja hänen kanssaan haudalla käymisestä, jutustelusta, ja vanhojen asioiden muistelusta. Ostin tänään elämäni ensimmäiset moniteholasit. Niiden pitäisi olla laadukkaat, mutta niiden hinta hirvitti (800€, jossa hyvä tarjous mukana, muuten ois ollu yli tontsan). Illalla nautittiin rauhallisesta koti-illasta puolison kanssa, jutusteltiin päivän tapahtumista, syötiin maukasta kaalikeittoa, rupateltiin puhelimessa läheisten kanssa, löhöiltiin sohvalla, luettiin iltapäivälehteä (aihe heti syväänpäätyyn: pohdittiin kuolemaa ja elämän merkityksellisyyttä) facetettiin. Illalla suunnittelin ja listasin seuraavan päivän ohjelmaani. Se alkaa aamulla kuntosalilla, ja siitäkin tulee hyvä päivä. Elämä keski-iässä on ihan hyvää. Sellaista mukavaa, ja hauskaakin.

Vierailija
1016/20484 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja voimisia kaikille sairauden kanssa kamppaileville

Leppeitä hämärtyviä syysiltoja ja mukavaa viikonloppua

N62

Vierailija
1017/20484 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt.

Vierailija
1018/20484 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun on perjantai ja viikonloppu edessä. Minulla ei ole mitään suunnitelmia, vaan aion viettää pari päivää ihan hetken mielijohteiden kanssa. Käyn tänään kaupassa koko viikonloppua ajatellen, ettei tarvitse jonkun yksittäisen asian takia lähteä mihinkään. Ja ihana kun saa nukkua piiiiiiitkään.

Vierailija
1019/20484 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinkoinen päivä piristää. Ja ruskan värit...

Vierailija
1020/20484 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vähän sellainen kyllästynyt olo. Samalla ajatuksia on paljon, mutta niiden toteuttaminen on vaikeaa. Yksinäisyys on myös kurjaa. Tänään en meinannut jaksaa lähteä ulos. Nyt kun viimein olen ulkona niin sitten suren sitä kuinka monta tuntia menetin ulkoilusta sisällä ollessa. Pitäisi antaa itselleen luvan olla myös väsynyt. Harmittaa myös tutun metsän kaataminen. Samalla menee hyvät marjapaikat ja pihasta puiden tuoma suoja. Tosin enhän minä hakkuille mitään voi. Ne tehdään joka tapauksessa. Maisema vaan on sitten pilalla. Onneksi ei ole oma talo joten ei tarvi myöhemmin surra tätä kaikkea ja voi lähteä muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän