Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20414)

Vierailija
501/20414 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tänään on vuosi 2023 menossa ja vauva sivusto nostaa edelleen vanhoja keskusteluja. Sivustosta ja suomalaisista on tullut entistä rasistisempia. Kokoomus ja perussuomalaiset voittivat vaalit ja haluavat tehdä suomesta jenkien kaltaisen valtion. Viha ja rasismi tuntuu olevan yleinen asia koko euroopassa. Toisilla menee huonosti ja se on automaattisesti "muukalaisten" syytä. Miten siellä 2022 vuodessa menee?

Samaa olen miettinyt. Lisääntyvää r a s i s m i a, persujen roiseja aatteita, tasa-arvojen katoamista, köyhien kyykytystä. Sotaa, levottomuuksia, ampumistapahtumia. Äiti tappaa lapsensa, sitten itsensä???

Onko maailma tullut h u l l u k s i???

Vierailija
502/20414 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ihan Ok, mutta parikymppisellä tyttärellä ei. Eka ero vakavasta suhteesta ottaa koville. En tiedä miten auttaa. Tuntuu pahalta.

Toisaalta tiedän että kaikki kohtaa niitä suruja ja vastoinkäymisiä, mutta silti omaa lasta haluaisi suojata niiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/20414 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein tiedä. Haukkuja tulee koko ajan. Tiimikaverit paljastuvat yksi toisensa jälkeen ihan koffeleiksi. Ovat päästelleet suustaan sammakoita vuosien ajan ja nyt niitä kaivellaan esiin. Olisi muka pitänyt tiimiä kootessa tarkistaa taustat, mutta ei mulla tullut mieleen, kun ekan kerran pääsin isoon hommaan. Kun nyt vaan saadaan räksyttäjät hiljaisiksi että kerrankin pääsisi tekemään mitä haluaa.

Vierailija
504/20414 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla 8 km:n pyörälenkillä. Ohjelmassa on kylpyhuoneen pesu, pullien leivonta, kauppareissu ja salitreenit illalla.

Olen katsonut pari sopivalta katsomaa potenttiaalista työpaikkailmoitusta. Tutkin tarkemmin ja laitan hakemukset liikkeelle.

Vierailija
505/20414 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tänään on vuosi 2023 menossa ja vauva sivusto nostaa edelleen vanhoja keskusteluja. Sivustosta ja suomalaisista on tullut entistä rasistisempia. Kokoomus ja perussuomalaiset voittivat vaalit ja haluavat tehdä suomesta jenkien kaltaisen valtion. Viha ja rasismi tuntuu olevan yleinen asia koko euroopassa. Toisilla menee huonosti ja se on automaattisesti "muukalaisten" syytä. Miten siellä 2022 vuodessa menee?

Samaa olen miettinyt. Lisääntyvää r a s i s m i a, persujen roiseja aatteita, tasa-arvojen katoamista, köyhien kyykytystä. Sotaa, levottomuuksia, ampumistapahtumia. Äiti tappaa lapsensa, sitten itsensä???

Onko maailma tullut h u l l u k s i???

Älkää huoliko rakkaat. Haavakin paranee hyvin, kun siitä on purskahtanut mätä ensin ulos. Nyt eletään aikoja kun paha paljastuu & kulissit kaatuu.

Vierailija
506/20414 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE!

Nyt alkoi kesäloma!

Tänään oli töissä hermot kireällä, mutta onneksi nyt saa rentoutua pidemmäksi aikaa 😎

Väsy alkoikin töissä painaa.

Loman kunniaksi ostin tänään mansikoita.

M30

Vierailija
507/20414 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa kivasti" alkanut kesälomani, kun hirveä yskä iskenyt taas kerran ja täällä mökillä kun kävin uimassa niin sen jälkeen iski kunnon korvakipu.

Hele kun en oikein terveitä päiviä näe tänä kesänä. Veto on pois ja makoilen koiran kanssa mökkisohvalla. Toivottavasti olo on parempi ennen ensiviikon festareita.

Onko muita aktiivisia kipeinä olevia?

M30

Vierailija
508/20414 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa katujengien ryöstelyt ja väkivalta. Puhumattakaan muista ma mu jen tekemistä rikoksista. Näin ne vihervassareiden unelmapojat täällä riehuvat. Ei ennen tarvinnut tällaisia asioita pelätä. Mitä Ruotsi edellä, sitä Suomi perässä.

Vierailija
509/20414 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onpa kivasti" alkanut kesälomani, kun hirveä yskä iskenyt taas kerran ja täällä mökillä kun kävin uimassa niin sen jälkeen iski kunnon korvakipu.

Hele kun en oikein terveitä päiviä näe tänä kesänä. Veto on pois ja makoilen koiran kanssa mökkisohvalla. Toivottavasti olo on parempi ennen ensiviikon festareita.

M30

Onpa harmillista sairastaa kesällä🙃

Toipumista! (Ootko saikulla ja loma siirtyy???)

Vierailija
510/20414 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Onpa harmillista sairastaa kesällä🙃

Toipumista! (Ootko saikulla ja loma siirtyy???)

Loma ei siirry, kun nämä iski jo loman alettua.

Tämä todella tuntuu harmilliselta.

M30

Vierailija
511/20414 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova päivä duunissa ja kaverit jäi kesälomalle.

Ilta mennyt kaupassa ja siivoillessa, sekä nyt musiikkia kuunnellessa ja jopa tälläkin palstalla pyörähdettyä.

Olen taas kerran tänään todennut, että olen suht' onnellinen keski-ikäinen mies ja yritän tehdä elämästäni mahdollisimman pehmoisen ja ihanan ihan vain itselleni, vaikka surua elämässäni todellakin riittää.

Vielä 4 viikkoa, niin pääsen minäkin lomailemaan.

Vierailija
512/20414 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa.

Tuntuu, että elämä valuu ohitse. Vaikka miten yritän olla ja elää. Unelmat jää vain unelmiksi. Joku muu elää elämääni.

Kivut ovat lisääntyneet. Itseasiassa jokapäiväisiä. Mua väsyttää kamalasti. Töiden jälkeen voisin heti nukahtaa ja nukkua vaan. Varasin labra-ajan. Olis pitäny varmaan varata lääkärillekin. Enpä varannut.

Olisipa koira. Jota rapsuttaa ja lenkittää. Ja jolle jutella.

Vierailija
513/20414 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää. Kipuja ei ole mutta en saa aikaan niitä hyviä asioita, joita toivon ja yritän. Olin sentään tänään ulkona liikkeessä niin kauan, että huimaus loppui. Toisen silmän näkökenttään on tullut sumeutta, mikä välillä häiritsee. Kuulemma alkava kaihi.

Vierailija
514/20414 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsää, eksän mökillä ja katotaan tennistä. Vettä sataa, viini on pahaa, lähdin suurin odotuksin ja nyt taidan lähteä huomenna kotiin heti kun voin ajaa.

Vierailija
515/20414 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi tylsää, eksän mökillä ja katotaan tennistä. Vettä sataa, viini on pahaa, lähdin suurin odotuksin ja nyt taidan lähteä huomenna kotiin heti kun voin ajaa.

Täällä mökillä ei sada nyt, mutta seurassani oleva katsoi juuri sää tiedot niin huomenna koko päivän sataa. Kiitos vertaistuesta.

Pitkäksi minunkin ajat täällä mökillä tulee.

Kurkkukipukin iski tässä iltasella.

Onneksi oli buranaa, niin sain sen korvakivun veks.

M30

Vierailija
516/20414 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi. Kipua, väsymystä, murheita... ja kesä kauneimmillaan

Parempia voimisia mustikoiden kypsyessä kaikille teille...

N62

Vierailija
517/20414 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän toipua migreenistä, joka kesti tällä kertaa neljää päivää.

Vierailija
518/20414 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62, aloitit ihanan palstan, vaikutat empaattiselta ihmiseltä. Kiitos.

Todellakin aika harvoin kysytään että mitä kuuluu. Olen yrittänyt pitää mielessä että kysyn useammin asiaa. Muutama vuosi sitten kysyin eräältä läheiseltä että miten sinä itse jaksat, kun hänen puolisonsa oli melko allapäin ja huomiot kiinnittyivät tähän masentuneeseen. Muutaman päivän päästä läheinen toi minulle pienen lahjan ja sanoi että minä olen ollut ainoa joka kysyi hänen vointiaan. Nykyään he voivat oikein hyvin ja elämä hymyilee.

Kiitos kysymästä, tänään on vähän allapäin fiilis, mutta tiedän että huomenna on taas paremmin. Eräänlainen suru asuu takaraivossa, mutta asukoon, sille on syynsä. Kunhan pysyy taustalla edelleen. Muuten on ihana aamupäivä, luonto on kaunis ja aurinko paistaa.

Kaikille kirjoittajille hyvää mieltä ja ihanaa kesää.

Vierailija
519/20414 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa kuuluu. Kuulostelen tässä, pysyykö pitkäaikainen aviomieheni hengissä vai tappaako itsensä. Hoitoon häntä en taida saada, ja nyt etäisyys meidän välillä on 300 km.

Yhteiset lapsetkin säälittää. Miten ne pärjää elämässä, vaikka heille annettaisiin kaikki mahdollinen tuki minulta, lähipiiriltä ja yhteiskunnalta?

Arvostaisin, jos saisin vinkkejä. On vähän sumuinen olo, kun sain nukuttua viime yönä tunnin.

En ehkä enempää tilannetta avaa, kun mieskin joskus lukee palstaa. Jos on enää elossa.

Vierailija
520/20414 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62 mitä sinulle itsellesi kuuluu ja kuinka voit? - Kysyy kirjoittaja 520, piti laittaa tuohon loppuun tämä kysymys :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi