Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20288)
Vierailija kirjoitti:
Tänään syntyi Ihmisen Poika.Kello 15..09, tyttärelleni toinen lapsi.Sisko odottelee mummon hoidossa.Itku tuli mutta onnesta.
Onnea Mummolle ja isolle siskolle, tietysti vanhemmille myös. Ja vauvelille :)
Ihania uutisia
Doris
Kummastuttaa tuo uutinen jossa nuori nainen meni alasti ruokailupaikkaan, asiasta ilmoittivat poliisille ja tyttö meni poliisiautoon. Toivon vaan että tyttö sai asiallisen kohtelun eikä niin kuten taannoin uutisoitiin jollekin naiselle kuulustelussa käyneen.
Jes, huomenna on perjantai! On taas yksi viikko selätetty! 😃
Eläkeikäisetkö täällä simputtaa nuorempia vai mikä ongelma täällä on?
Vierailija kirjoitti:
Jes, huomenna on perjantai! On taas yksi viikko selätetty! 😃
Viikot menee kyllä tosi nopsaan. Kohti mörkömarraskuuta :)
Vierailija kirjoitti:
Tänään syntyi Ihmisen Poika.Kello 15..09, tyttärelleni toinen lapsi.Sisko odottelee mummon hoidossa.Itku tuli mutta onnesta.
Onneksi olkoon!!!@
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran ihmettelen:
Miksi pitää olla ketjussa, josta ei tykkää? Miksi? Miksi pitää moittia ketjua, päivästä toiseen. Ketjuja piisaa jokaiselle omanlaisensa.
No, kuluuhan se nuoruus näinkin (sanoi seittenkymppinen tuttuni aina turhaa tehdessään :) )
Tätä minäkin aina ihmettelen, myös muissa ketjuissa. En minä vaan availe otsikoita, mitkä ei kiinnosta. Saati sitten, että päivästä toiseen lukisin ja kommentoisin moittien sisältöä. Mulla on kivenpaakin tekemistä vapaalla.
Tänään oli kiva päivä. Ulkoilua, ruskamaisemissa pururadalla. Viikonloppu onkin sitten töitä.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jo kerran onnittelut koko poppoolle, poistoon meni!
Doris
Oli jo liki 20 170 viestiä. Hups. Sinne meni trollin poistattamana viestien taivaaseen.
Tyhmän lapsellista touhua
Tänään on ilahduttanut syksyisen katsuran vaniljaisen pehmeä tuoksu, jonka haistaa jo kaukaa. Miten voi puu tuoksua niin hyvälle!
Jahas ruskan valokuvaaminen ja puhelinmyyjät olivat sitten poiston arvoisia.
Sääliksi melkein käy tuo Doriksen mollaaja vainoharhoineen. Hän varmaan turhien poistojenkin takana.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi melkein käy tuo Doriksen mollaaja vainoharhoineen. Hän varmaan turhien poistojenkin takana.
Luulen näin. Olen ilmoittanut ilmiannoista ylläpitoon, ehkäpä ne mukavat kommentit taas palautuu, niinkuin eilenkin. Toivotaan näin.
Sairasta kiusantekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran ihmettelen:
Miksi pitää olla ketjussa, josta ei tykkää? Miksi? Miksi pitää moittia ketjua, päivästä toiseen. Ketjuja piisaa jokaiselle omanlaisensa.
No, kuluuhan se nuoruus näinkin (sanoi seittenkymppinen tuttuni aina turhaa tehdessään :) )
Tätä minäkin aina ihmettelen, myös muissa ketjuissa. En minä vaan availe otsikoita, mitkä ei kiinnosta. Saati sitten, että päivästä toiseen lukisin ja kommentoisin moittien sisältöä. Mulla on kivenpaakin tekemistä.
Tätä on pähkäilty aiemminkin. Millainen ihminen trollaa, jankkaa, ilkeilee, kiusaa päivästä toiseen? Mitä hän siitä saa? Hyvää mieltä??.
Jess! Saatiin jäänmurtajadiili.
Tuo meteorologi Aleksi kolmosella on sitten kivan oloinen, reipas, selkeä ja tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Jess! Saatiin jäänmurtajadiili.
En vaan ymmärtänyt, miksi vain osa tehdään Suomessa. Miten ne Amerikassa tehtävät? Matkustaako siis suomalaiset sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun pitkäaikaisena lukijana (harvoin kirjoitellut) täytyy sanoa, että on ollut hyvin valaisevia viime aikojen tapahtumat. Trolliarmeijan hyökkäys on paljastanut, paitsi trollien itsensä lapsellisuuden, myös aloittajan herkkähipiäisyyden ja lähes pakkomiellettä muistuttavan suhtautumisen tähän "hänen" ketjuunsa. Eipä oikein voi muuta kuin sääliä ihmistä, joka tuntuu ripustavan koko minuutensa näinkin triviaalin asian varaan kuin av-palsta. Toivon vilpittömästi, että hän löytää muutakin sisältöä elämäänsä. Itselläni on näiden ilmitulojen myötä mennyt maku enää edes seurata keskusteluja täällä, joten poistun pysyvästi. Hyvää ja sisältörikasta syksynjatkoa kaikille vakkarikirjoittajille!
Enpä muista aloittajan aikapäiviin, jos koskaan määräilleen liikoja. Tuo trolli häntä tuo esiin valehdellen täysin päättömiä. Harmi, jos trollin tekemän kiusan vuoksi täältä poistut, sehän on just tuon törpön tarkoituskin: saada muut hermostumaan ja poistumaan. Itse kirjoitti niin.
Hänhän sanoi poistuvansa aloittajan, ei trollin vuoksi.
Illan elokuva The Mule
Hyvää yötä melkein kaikille :)