Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syötkö hotelliaamiaisella aina reilusti varastoon, koska kaikki minkä jätät syömättä on tavallaan hukkaanheitettyä ilmaista ruokaa?

Vierailija
09.10.2022 |

Sitten jaksaa hyvin pitkälle iltapäivään.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraassa kaupungissa tulee varsinkin kananmunaa syötyä aamiaisella eri muodoissa. Se pitää nälän kauan poissa, ja ennen lounasta (missä ja milloin sen sitten syökin) ei tarvitse mitään välipalaa.

Mä syön kananmunaa kans ja koska hotellimatkailen vain viikonloppuisin ja aamiainen on myöhään, en tarvitse koko lounasta, vaan korkeintaan jonkun banaanin ja pärjään päivälliseen asti.

Mutta itselleni sopii syöminen harvoin ja paljon ja pysyn sillä virkeänä ja normaalipainossa. Jollain on parempi toisin.

Vierailija
22/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, koska tykkään siitä että heti kohta ei tartte olla etsimässä lounaspaikkaa. Tietenkään en syö niin ähkyyn ettei sitten jaksaisi tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harvemmin ollaan hotelleissa kun kahden teinin kanssa on fiksumpaa majoittua airbnb-majoitukseen tms.

Mutta kun ollaan hotellissa, syödään kyllä aamiaisella hyvin ja yleensä skipataan lounas.

Yleensä meillä on ollutkin ruoka niin että on aamiainen plus päivällinen.

Kävellään yleensä päivät joten energiaa myös kuluu.

Vierailija
24/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ketju täynnä pärjään puuron voimalla pitkälle iltaan urheilullisen perheen kanssa. Mites ne ulinat kun urheileva teini syö perheen vararikkoon? Ei oikein täsmää nuo tarinat.

Vierailija
25/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tIETYSTI. tOSIN jo kolmantena aamuna alkaa tympiä aina samat 100 vaihtoehtoa.

Vierailija
26/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on joku poikkeama kun en syö aamuisin mitään niin nälkä tulee vasta iltapäivällä. Mutta kun mätän jättihotelliaamiaisen mulla on kiljuva nälkä parin tunnin päästä.

Näin just tänä aamuna. Kävin aamupalalla kahdeksan jälkeen ja söin puuroa, sämpylän, coctailpiirakoita, munavoita, tuorejuustoa, leikkeleitä, tomaattia, salaattia, kurkkua, suolakurkkua, lohta, nakkeja, munakokkelia, jugurttia, hilloja, juustoja, kiivin, mandariinin, mehuja, kahvia, marjapiirakkaa.

Ja mulla on nyt kauhea nälkä.

Vierailija
27/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen se juntti jolle hotellissa yöpyminen on harvinaista. (Joku mainints, ettei ole su juntti.....)

Silloin nautin aamiaisesta pitkään ja hartaasti. Kun ruokailee pitkään, ei ehdi tulla ähky.

Luksusta on jo ne eri ruuat ja hedelmät, kuin kotona. Sekä saa mennä valmiiseen pöytään

Vierailija
28/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön koko rahan edestä.

Vierailija
29/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran hotellissa, kun mies kävi keräämässä ruokia lautasia lautasten perään pöytään, jossa nainen istui odottamassa. Sitä ruokaa oli ainakin 5-6 ihmisen edestä.

Noin 90 % jäi syömättä. Käsittämätöntä ja törkeää ruoan haaskausta.

Vierailija
30/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en siksi mutta kyllä siksi että kerrankin pääsen valmiiseen pöytään.

Ja saan esimerkiksi haudutettua ihanaa puuroa jota ei kotona kannata edes keittää koska mihellä on keliakia ja teinit ei syö sitä.

Samaten mätän ihania hedelmiä! Ja juustoja.

Mikset keitä ja hauduta ihan itsellesi puuroa? Kyllä se kannattaa jos puurosta tykkää. Olen yksineläjä mutta jos tekee mieli puuroa, tottakai teen, kyllä se kannattaa.

Vierailija
31/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syön niin että napa ruskaa. Pärjää pitkälle eikä tarvi heti olla etsimässä ruokapaikkaa.

Vierailija
32/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja saan esimerkiksi haudutettua ihanaa puuroa jota ei kotona kannata edes keittää koska mihellä on keliakia ja teinit ei syö sitä.

Mikset keitä ja hauduta ihan itsellesi puuroa? Kyllä se kannattaa jos puurosta tykkää. Olen yksineläjä mutta jos tekee mieli puuroa, tottakai teen, kyllä se kannattaa.

Hotelleissa puurot hautuvat pitkään. En minä ainakaan viitsi nousta keittämään puuroa aikaisin ja syömään pääsisi vasta tunnin pari myöhemmin, jos siis kunnolla haudutettua haluaisi.

Vierailija
33/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta hotellin aamiainen. Juon kupin kahvia ja jonkun voisarven saatan syödä jos on hyviä tarjolla. En tykkää edes katsella ihmisiä, jotka mättävät kupunsa ahneesti täyteen hikikarpalot otsalla. Ällöttävää. 

Vierailija
34/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja työnnän yleensä vielä kuoritun banaanin peppuun. Sulaa siellä vähitellen.-

Minä laitan vielä yhden etupyllyyn.

Vierailija
35/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotelleissa puurot hautuvat pitkään. En minä ainakaan viitsi nousta keittämään puuroa aikaisin ja syömään pääsisi vasta tunnin pari myöhemmin, jos siis kunnolla haudutettua haluaisi.

Veteen keitettyä. Yök.

Vierailija
36/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha täyteen todellakin!

Joskus ollut jossain työ/muussa seurassa ja toki vähän ehkä katsoneet, miksi syön niin paljon. Mutta hyvää ruokaa ja koko rahan edestä. Ei mitään järkeä mennä hotellinaamiaiselle jos syö vaan kasan puuroa ja kupin kahvia.

Vierailija
37/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska nukun aina liian myöhään enkä ehdi aamupalalle. En kyllä muutenkaan ikinä ahda tai syö varastoon.

Vierailija
38/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla lomalla ollessa syön aina pitkän, runsaan ja monipuolisen aamiasisen. Sitten voi olla hyvinkin koko päivän syömättä. Nälkä on vasta joskus kahdeksan aikaan illlalla. 

Vierailija
39/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran hotellissa, kun mies kävi keräämässä ruokia lautasia lautasten perään pöytään, jossa nainen istui odottamassa. Sitä ruokaa oli ainakin 5-6 ihmisen edestä.

Noin 90 % jäi syömättä. Käsittämätöntä ja törkeää ruoan haaskausta.

Todennäköisesti ruzzzakoita. Jossain kylpylässä näin, kun kantoivat leikkelelautaset ja piirakkakorin omaan pöytäänsä. Hienoja ihmisiä, monella tapaa.

Vierailija
40/61 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti juhlissa on noloa, jos joku ajattelee noutopöydän olevan mahdollisuus tankata monen aterian edestä ja haetaan monta lautasellista kukkuroilleen välittämättä saavatko muut ruokaa.

Juhlissa ei missään nimessä noin saa tehdä. Todella ajattelematonta. Kertoo siitä, ettei ihminen tiedosta millään tasolla, millä vaivalla ne juhlaruoat tehdään. Ei huomioi muita.

Juhliiin kannattaa muutenkin aina mennä maha täynnä. Ei tule nälkäkiukku, jos joutuu odottelemaan ja voi rauhassa maistella tarjolla olevia ruokia.