Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta jään eläkkeelle ja on aika suunnata: Olen saanut elämältä kaiken, hyvän työn, oman ison omakotitalon, upean ja komean miehen ja maailman ihanimman perheen. Kaiken tuon olen saanut samaan aikaan, kun monelle luokkatoverille jäi vain luu käteen.

Vierailija
09.10.2022 |

Kaikessa, mihin olen ryhtynyt, olen onnistunut. Yliopistoaikana hakeuduin heti lääkäri- ja ekonomimiesten seuraan, koska ymmärsin, että kaltaiseni humanisti tarvitsee vastapainoa. Ja niinhän sieltä löytyi mies hienosta suvusta, jolla on paljon varallisuutta. Työ järjestyi tämän sivun suhteilla. Rahaa tuli molemmille hyväpalkkaisista töistä ja pian ostettiin iso omakotitalo. Perustettiin perhe ja oltiin koko ajan onnellisia. Tiedettiin, että pystyttäisiin tarjoamaan lapsille hyvä elämä. Niin paljon olen saanut elämältä. Niin paljon, kun olen ollut sosiaalisesti fiksu.

Moni koulussa ja jopa yliopistossa samaan aikaan opiskellut on jäänyt vailla mitään saavutuksia elämässä. Osa asuu jopa eläkeiän kynnyksellä vielä vuokralla! Osa on katkera, jokunen jopa minulle. Eivät voi samaistua onneeni vaan sanovat saaneeni asioita mieheni kautta. Entä sitten, miksen en saisi varmistaa hyvää elämää itselleni? Sosiaalinen kyvykkyyteni on pitänyt perheeni koossa ja onnellisena. Niin monelle muulle luokkatoverille on jäänyt kuitenkin vain luu käteen. Ei osattu elää siten, että oltaisiin osattu tehdä joku muu tai edes itsensä onnelliseksi.

Hyvä eläke, parempi kuin monen palkka, odottaa minua kuukauden päästä. Aiomme matkustella ja nauttia elämästä. Olen saanut elämältä kaiken, mitä olen halunnut. Kaiken.

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä kirjoitus, mitä ikinä sen takana onkin. Pelkkä trolli vai mahtavuustautiin sairastunut juntti..

Vierailija
22/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO HYVÄ: No hyvä kun menee h.. hyvin!

, että kehtaa kerskua täällä .

Varmasti on eläkkeellä sitten kiiretttäkin , mitä työelämässä !

Ja yleensä eläkeläisillä tuppaa olemaan kiireitä!

Tekevät 24/7 töitä aamu varhaisesta ilta myöhään .

Ja joka Päivä , jopa juhlapyhinä

Aina tekevät jotakin kun käy heitä tapaamassa.

Hyviä kiireisiä eläkepäiviä vaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut vauvapalstalla??

Vierailija
24/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi roikut vauvapalstalla??

Etkä osaa kirjoittaa edes otsikkoa oikein🙄

Vierailija
25/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lirauksen verran on kustakin päähän erittynyt matkalla?

Vierailija
26/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet tyytyväinen. Se onharvinaista nykyään.

Entä iankaikkinen elämä? Miten on uskonelämäsi laita?

Vierailija
27/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kannata kuitenkaan ylpeillä. Vaan olla kiitollinen.

Kaikki "saavutuksesi" eivät ole vain sinun ansiotasi vaan monien tekijöiden summa.

Vierailija
28/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin paljo olen saanut elämältä. Niin paljon kun olen sosiaalisesti fiksu."

Mahtavaa, kyllä! Lisäksi olet vielä todella vaatimaton.

Vierailija
29/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama teksti täällä taas kuin pari kertaa aikaisemminkin ja jälleen kerran porukka menee vipuun. Voi teitä höpönassuja, miten helppoja olette.

Vierailija
30/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin paavin, ja hän kehui, miten nöyrä ja vaatimaton olen. Kysyi minulta neuvoja ihmisenä kehittymiseen. -ap

Vierailija
31/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen sama teksti täällä taas kuin pari kertaa aikaisemminkin ja jälleen kerran porukka menee vipuun. Voi teitä höpönassuja, miten helppoja olette.

Ja jälleen kerran itse kommentoit tämän trollauksen kehdon paskanjauhanta aloitusta?

Vierailija
32/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kahteen kertaan ja totesin, että trolli mikä trolli. Sanoisin, että ei eläkekynnyksellä aikuinen ihminen, jolla on terve itsetunto kirjoita tuollaista.

Älkää menkö ansaan.

Vierailija
33/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olet elämältäsi saanut kaiken ulkokuoren mutta et ydintä! Koska tällä heikon itsetuntosi takia julistat elämää ja alennat vanhat koulkaverisi.Nostaaksesi heikkoa itse tuntoasi.Koska olet tällä tuota aloitusta kirjoittamassa sinulla ei ainoatakaan ystävää! Enkä ihmettele miksi ei.Monen naisen omaisuus perustuu puolison rahoihin.Kuin puolison ja itsensä perittyhin rahoihin. Kenties ilman niitä asuisit vuokralla ja pureskelisit kynsiä yhä?.

Vierailija
34/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin paavin, ja hän kehui, miten nöyrä ja vaatimaton olen. Kysyi minulta neuvoja ihmisenä kehittymiseen. -ap

Okei, eli et ole hoitanut sitä asiaa kuntoon.

Mitäs jos menisit kirkkoon tänään? Nyt on sopivasti sunnuntai.

Vierailija
35/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki kortit vielä sinunkaan elämässäsi katsottu. Ei elämä jatku onnentäyteisenä enää eläkkeellejäännin jälkeen, jos niin luulet, vaan se on rapistumista ja sairastelua aina vain kiihtyvällä tahdilla. Siihenkin kannattaa alkaa henkisesti valmistautumaan. Vaikka olisit ollut työvuosinasi terve, voi olla, että sairastut heti eläkkeelle jäätyäsi, et enää matkustele mihinkään etkä enää nauti elämästä. Loppukituuttamisen vaihe voi olla hyvinkin pitkä, ja se voi alkaa hyvinkin yllättävästi.

Tai voi olla, että upea ja komea miehesi huomaa kyllästyneensä sinuun ja sosiaaliseen kyvykkyyteesi, tai hylkää sinut, kun sairastut. Toisesta et voi koskaan varmuudella tietää. Joten sano vasta loppumetreillä, saitko elämältä kaiken, mitä halusit.

Vierailija
36/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On aika suunnata", niin mihin?

Pois palstalta? 🙊

Vierailija
37/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet näköjään saanut elämältä myös ylimielisen ja laskelmoivan luonteen joten en näe sinussa mitään kadehdittavaa ap. Sinun kannattaa toivoa ja rukoilla ettei miehellesi koskaan selviä kuinka laskelmoit suhteenne alussa ja kuinka "aitoa" rakkautesi häntä kohtaan on ollut.

Vierailija
38/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen kerran itse kommentoit tämän trollauksen kehdon paskanjauhanta aloitusta?

Kuten sinäkin.

Vierailija
39/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli et ole hoitanut sitä asiaa kuntoon.

Mitäs jos menisit kirkkoon tänään? Nyt on sopivasti sunnuntai.

En enää uskalla kun viimeksi valon sopivasti ikkunasta langetessa minua luultiin enkeliksi kun olen myös niin kaunis ja hyveellisen näköinen. Ihmiset lankesivat jalkojeni juureen. -ap

Vierailija
40/147 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet kunnon korppikotka joka haistoi haaskan ja lähti oikein agressiivisena apajille. Onnea valintojesi johdosta, mutta ihan vinkkinä, ketään täällä ei oikeasti kiinnosta. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan