Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku muistaa sitä aikaa, kun Mallorcalle /Rhodokselle

Vierailija
09.10.2022 |

matkustettiin suuren matkalaukun kanssa Iltamekkojen ja paplaripussin lisäksi mukaan pakattiin ainakin kahvinkeitin, kahvia, hapanleipää, kauraryynejä ja muovipussiin vähän pyykinpesujauhetta pikkupyykkiä varten. Suomi Baariinkin piti tietysti päästä koti-ikävän iskiessä....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole ennen ei nyt ei tulevaisuus mahdollisuutta matkustaa mihinkään.Kun ei miestä ja miehen isoa raha kukkaroa tai ei edes perintö rahoja,kun köyhinä vanhemmat kuoli!.

En minäkään ole matkustellut millään perintörahoilla enkä edes miehenkään rahoilla, vaan ihan itse työstäni hankkimillani rahoilla.

Vierailija
22/23 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pakkaan edelleen mukaani kahvia ja kahvinkeittimen. Mistä mä muuten kahvia saisin kuudelta aamulla, kun mä herään?

Hotellihuoneen keittimellä? Tai käytävällä olevasta automaatista? 24-h respasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pakkaan edelleen mukaani kahvia ja kahvinkeittimen. Mistä mä muuten kahvia saisin kuudelta aamulla, kun mä herään?

Hotellihuoneen keittimellä? Tai käytävällä olevasta automaatista? 24-h respasta?

Jotkut pesevät myös sukkiaan ja alushousujaan hotellien vedenkeittimissä; siitähän on ollut ihan keskusteluakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi