Mieleenpainuvin masturbointikokemus
Mitä asioita siihen liittyi ja mitkä seikat teki kyseisestä kerrasta mieleenpainuvimman?
Kommentit (141)
kolme erityistä runkkaushetkeä.
Se ihan eka, oli jotenkin pysäyttävä, en tiennyt mitä tapahtui, tuli vain sairaan hyvä olo ja spermaa niin että riitti. Olin siis 14v
toinen, jouduin äidin yllättämäksi juuri kriittisellä hetkellä, enkä voinut enää vetää takaisin vaan laukesin säikähdyksestä ja nolostuksesta kankeana. Tämä ehkä kun olin 15 v
sitten joskus 35v runkkasin yhtäaikaa työpaikkasuhteen kanssa, oli aivan järisyttävän kiihottavaa katsella naisen masturboimista livenä
Toissa kesänä makoilin sohvalla terassilla ja kesä yhdistettynä ovulaatioon ja pitkään kuivaan kauteen olivat aiheuttaneet minulle kestopanetuksen. Pihani on suojainen, ainoa mistä sohvalle saattoi nähdä oli kulmatalon yläkerran ikkunasta, mutta koska talossa asuva lestadiolaisperhe oli Suviseuroissa, en ollut huolissani näkymästä. Hieroin itselleni pari orgasmia, mutta kaipasin vain lisää, joten hain sisältä lelun ja liukkaria.
Palasin sohvalle ja nostin tällä kertaa mekon kunnolla ylös ja aloin ensin levitellä liukkaria valmiiksi märkään pilluuni ja sen jälkeen dildottamaan itseäni. Jossain kohtaa huomasin, että naapurin lestadiolaismies seisoo yläkerran ikkunassa tuijottamassa ja runkkaamassa. En vieläkään ymmärrä miksi hän oli yhtäkkiä palannut kotiin yksin. Ensin meinasin lopettaa, mutta sitten päätinkin jatkaa. Seurasin välillä miestä silmien raosta ja aloin esiintymään oikein kunnolla. Dildotin ja vääntelehdin selkä kaarella kunnes huomasin miehen tulevan.
Kun mies oli tullut, otin häneen suoran katsekontaktin ja näytin keskaria samalla kun kylmän viileästi jatkoin dildottelua. Miehelle tuli kiire ja minä sain hyvät naurut tekopyhän tirkistelijän kustannuksella. Ollaan vieläkin naapureita :D
Päädyin kerran kesäisenä päivänä juttusille 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies oli todella mukava ja jotenkin ihan himoissaan ja päädyttiin hänen autoon vähän syrjemmälle parkkiin. Avasin mekon nappeja ja vedin rintsikat alemmas että tissit näkyivät. Otin pikkarit pois ja helman ylös ja istuin jalat harallaan mieheen päin. Hieroin pillua kun mies katseli. Hän alkoi runkkaamaan myös. Tilanne oli todella kiihottava ja olin tosi märkänä. Mies katseli ihan mehuissaan kun sain orgasmin. Kaivoi sitten jonkun paperin ja laukesi siihen. Ei ollut kuulemma ikinä saanut katsella sellaista.
Mulle se oli vähän kuin fantasian toteuttamista ja niin kiihottavaa, että masturboin vielä uudestaan heti kun pääsin myöhemmin kotiin. Jäi hyvä muisto, varmaan hänellekin.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta takaperin uimarannalla havaisin liikettä kasvillisuuden joukossa. Nousin ylös katsomaan ja kävelin likemmäs. N 50 metrin päässä toinen mies polvillaan otti seisovalta mieheltä suihin. Seisova mies huomasi minut ja hymyili leveästi ja nikkasi päätään. Jotenkin tulkitsin tämän tuu vaan lähemmäs-kutsuksi. Epäröin hetken ja kävelin sitten parin kolmen metrin päähän ja hieroin samalla munaskuitani, jossa jo vähän jöpötti. Hymyilevä mies katsoi jalkoväliäni ja iski silmää. Viereeni tuli ensin yksi, sitten toinenkin mies, ihan avoimesti runkaten. Tästä rohkaistuneena aloin minäkin tekemään runkkuliikkeitä. Se oli todellista edgettämistä, koska olin tosi herkällä. Katsellessani suuhun ottavan miehen nieleskelevän proteiinipirtelöään, en pystynyt enää hallitsemaan, täysin varoittamatta minulta tuli karjahduksen kera valtava lasti sammalikolle. Vieressäni oleva mies taputti minua pepulle ja esitteli itsensä kysyen haluaisinko maistaa.
Mulle kävi kymmenisen vuotta sitten sellanen hävettävän kiihottava juttu, että olin nuderannalla ottamassa mollukkaa ja ajatukset harhautu sitten johki mikä sai pientä erektiota aikaseksi. Porukkaa ei ollut paljoa kun oli keskellä arkipäivää. Kun ei ollut mielestäni pelkoa kenenkään näkemisestä niin vähän hieroskelin itseäni. Siinä meni ehkä vartti silmät kiinni rentoutuessani kun kuulin jonkun äänen minkä johdosta hätkähdin ja avasin silmäni. 5-6 metrin päässä vieressäni seisoi lyhyt paksu mies, jolla oli kalju mutta oidolla tavalla kaljun yli vedetyt harvat hiukset. Vaikka oletin lähialueen tyhjäksi, hän oli kuitenkin hiipinyt läheisyyteen ja runkkaillut siinä minua katsellen jo tovin. Äijällä oli autuas pervo hymy huulillaan kun laski satsiaan pusikkoon.
Tämä puistatti minua ja onneksi hyypiö ymmärsi lähteä yrittämättä tehdä tuttavuutta tms. Ei tullut auringonotosta sitten mitään enää kun fiilikset meni ja päätin lähteä kotiin. Kotona tuo oito onanoija tuli illalla mieleen yhä uudelleen ja mennessäni nukkumaan mielikuvituksessani tarinan loppu muuttui yhä erilaiseksi ja lopulta runkkasin tätä aluksi vastenmielisenä pitämääni tapahtumaa hitaasti ja tunsin kiihottuvani. Mielikuvituksessani käppyrä kyllä tuli lähemmäksi ja lopulta vietteli minut patjakseen ottaen minut siinä kalliolla. Tässä vaiheessa tulin kovemmin kuin moneen herran kuukauteen. Jotain kummaa tässä kyllä oli. Aamulla tyttöystäväni tuli yövuorosta ja sai taas asiat päiväjärjestykseen pienellä suuhoidolla.
Minussa asuu pieni sala-exhibluonne, kiihotun siis siitä että joku mahdollisesti näkee minut alasti.
Nyt kesällä, loman alussa päätin mennä 'salaa' mieheltäni Phljasaaren naturistipuolelle toteuttamaan itseäni. Ajelin kaikki karvat pois kiitorataa myöten ja oikein mässäilin ajatuksella että kohta nakuilen siellä muka 'muina naisina' ja tosiasiassa olin menossa ihan tahallani näytille.
Kiihotuin jo siinä kun riisuin itseni siinä ulkona, muitten nähden. Pyllistelin villttiä asetellssa kontillani paljain rinnoin ja ilman rihmankiertämää liioitellunkin pitkään ja nautin tunteesta, kostuin .
Makoilin rauhassa jalat tarkoituksellisesti turhankin levällään ja nautin vain siitä olotilasta olla alasti. Mieleeni ei tullut, että joku tuttu voisi olla siellä, kunnes mieheni kautta minullekin jo ystävä huomasi minut ja tuli luokseni. Aivan hullun kummallista olla alasti siinä ja hän myös. Hetken meinasi iskeä paniikki, mutta lyhyen ja vaivautuneen alkuhetken jälkeen hän jäi siihen juttelemaan kanssani. Nautimme vähän viiniä ja jutustelimme niitä näitä, vilkuilin minäkin hänen vartaloana ja paljaana lötköttävää kulliaan ja päätin uskaltaa itsekin vain olla.
siirryin hänen kutsustaan oman 'leiriinsä' vähän syrjemmälle siitä kaikkien kulkureitin läheltä.
Jotain siinä höpistiin ja nautittiin viinistä, hänellä oli pullo mukana. Minua kiihotti se tilanne, kostuin kunnolla siitä kaikesta ja uskalsin olla yhä enemämän 'avoinna' ja esillä. Risti-istunnassa häntä vastapäätä ja kaikki ihan esillä. Valkoviini sai kai estot vähän vähemmälle ja lisäilin arinkovoidetta samalla jotain jutellen, hän meni hiljaiseksi kun rasvailun lopulla siinä risti-istunnassa yhä levittelin rasvaa sisäreisilleni ja tietysti jalkoväliinkin. Tarjosin rasvapurkin hänelle, hän vuorostaan rasvaili huolella ja kiihotti nähdä se kun hän pitkin hellivin liikkein rasvaili kalunsakin siinä silmiesni edessä. TIlanne kiihotti kai molempia ja hänellä selvästi paksu kalu paisui entisestään. Levitin enemmän reisiäni, halusin että näkee kaiken ja katselin sitä kuinka se kulli hiljalleen nytkähteli kunnon erektioon. Mitään juttuja ei puhuttu, katselimme toisiamme lähietäisyydeltä, hänen rasvailu muuttui hiljalleen hyväilyksi ja minulla käsi meni pimpan huulille. Puhumatta mitään molemmilla se muuttui masturboimiseksi. Hullun kiihottavaa olla siinä ihan lähekkäin ja antaa sen nautinnon ottaa otteensa. hieroin itseäni ihan antaumuksella ja hän runkkasi siinä jo avoimesti. Tilanteessa kiihotti lisää se, että joku voi nähdä jos sinne sattui katsomaan tai kulkemaan siitä.
Siinä kohdin kiihotus vei voiton järjestä ja en edes ajatellut mitään muuta kuin sitä törkykiihotusta ja avointa masturbointia siinä jalat levällään mieheni ystävän ja minullekin tutun miehen edessä. Hänellä kai samoin. Lopussa hän oli siinä jakojeni välissä ihan kiinni vartalossani ja minä selälläni hieroin klitorista. tunsin kun se aalto lähti liikkeelle ja hänkin huohotti jo ihan kunnolla. Katselin sitä käden liikettä seisovalla kalulla ja nautin itsestäni samalla. Juuri kun oli tulossa hän murisi siihen malliin että on laukeamaisilllaan. edelleen ei puhuttu mitään ja se kiihotuksen tunne oli jotain omituista. Itse Olin juuri hilkulla, kun hän työntyi sisälle ja ja laukesi lähes juuri samaan aikaan kanssani.
Hieman noloina naureskeltiin, putsailiin paikkojani ja toivottiin ettei ollut yleisöä nautiskelullemme. Sovittiin, ettei asiaan palata tai siitä tarvitse sen enempiä jutella, oli hetken huumaa. Edelleen hymyilyttää salaa
Joskus 80-luvulla tuli teininä purettua paineita lähikirjastossa.
Istuin pöytään, josta oli suora näkymä tiskille, jossa kirjastonhoitaja istui. Pöytä oli välikössä, johon ei muualta nähnyt. Siinä pöydän suojassa kaivoin peniksen esiin ja aloin runkkaamaan. Tilanne oli sen verran jännittävä ja kiihottava, etten kestänyt kauaa. Lauetessa ähkäisin ja kirjastonhoitaja käänsi katseensa minuun. Tuijotin häntä suoraan silmiin samalla, kun spermat lensivät pöydän alapintaan ja lattialle.
Hetken päästä poistuin vähin äänin, enkä vähään aikaan tohtinut sinne palata. Tulikin mietittyä, huomasiko kirjastonhoitaja sotkuni, vai jäikö siivoojan ihmeteltäväksi.
Tämä oli ehkä mieleenpainuvin kerta, vaikka olihan noita muitakin. Esimerkiksi linja-auton takapenkillä tutun naapurin rouvan istuessa edessäni olevalla penkillä.
Kaikkea sitä tulikin tehtyä.
Armeija kun alkoi, oli peräti kahden viikonlopun gines. Eli kolme viikkoa putkeen varusmiespalveluksessa.
Teini-ikä ja hyvin aktiivinen masturbaattori jo 13 vuotiaasta alkaen. Aluksi ei mitään ongelmia ollutkaan, hommat meni hienosti sykkiessä. Kunnes parin viikon kohdalla oikeasti alkoi jo sykkimään ilkeästi alapäässäkin. Pisin tauko sitten aloittamisen. Tai itse asiassa, sitten aloittamisen ei ollut varmaan koskaan ollut edes päivän taukoa. Aika oli vielä sitä kun varuskunnassa oli vankilasuihkut, eikä Elisabeth Rehnkään ollut ehtinyt tehdä kuuluisaa kommenttiaan liittyen vessanoviin. Jotenkin nekin oli vain sermejä. Asiaa ei siis voinut hoitaa näillä nykyaikaisilla tavoilla. Suihkussa tai vessassa. Jos ei halunnut muita vaurustovereita osalliseksi asiaan. Siten asian saattoi tehdä vain punkassa. Sillai että peitto ei heilu. Taktisesti valmistauduin asiaan jo siinä vaiheessa kun olin punkkaan menossa. Heti kun punkkaan luikahdin, otin vehkeen jo kalsarien välistä peiton alla esille. Odottelin puolisen tuntia, että tupatoverit nukkuu (tai tekee samaa kuin minä, eli odottelee). Sitten aloitin hitaan rauhallisen stimuloinnin kärkeä hivellen. Silleen, että peitto ei heilu.
Kuitenkin samalla kun teinipojan kiihotus kasvaa ja se on vielä ekstrakiihottunut pitkän tauon jälkeen, myös hulluus asiassa kasvoi dramaattisesti. Aivan uskomaton "henkeä haukkova" orgasmi lähestyi, aivan järjetön tärinä. Tuli sellainen hälläväliä juttu. Otin nyrkillä kunnolla kiinni ja muutama pitkä veto ja roiskasin sellasen satsin, etten ollu eläissäni roiskassu. Sätkin samalla kuin kala kuivalla maalla ja mälliä pumppasi ja pumppasi järjetön määrä. Koko maha ja peiton sisäpinta oli täynnä tahmeaa liisteriä.
Tuo on jäänyt mieleen. Varsinkin kun heti kun masu oli märkä, tuli mieletön morkkis ja kuulostella että mahtoiko kukaan kuulla. Kuitenkaan mitään ei jälkikäteen kukaan sanonut.
Kaksi kaunokaista yöbussin takapenkillä suutelemassa. En ole koskaan nähnyt niin kaunista nuorta miestä. Tyttökin oli kuin nukke. Muistelin omaa nuoruutta ja huomasin tuntevani nostalgiaa ihailun lisäksi. Istuin edessä ja lisäksemme autossa oli vain kuski. Kurkistin vähän väliä taakse. Se ei ollut niin iso linkka, etten olisi nähnyt, miten he kävivät päällekkäin makuulle taaimmaisella penkkirivillä. Nyt en enää nähnyt kaikkea, kuljettaja jatkoi ajoa ja näki varmasti sen minkä minäkin: tytön housuttoman ja kengättömän jalan edessä olevan penkin selkänojan päällä ajoittain. Pojan jalat farkut rutussa muutoin melkein suorana penkkirivistöllä ja niiden rytmikkään toistuvan suoristumisen. Ei epäilystä, että siellä oltiin lähetyssaarnaajassa ja kuski ei välittänyt mitään. Aloin olla tosi kiihottunut jostain syystä.
Onneksi pääsin kohta kotiin. Pysäytin auton tutulle pysäkille, johonka pikavuoron ei olisi varmaankaan edes saanut pysähtyä, viimeinen vilkaisu taakse ja nuoriso oli yhä samalla tavalla pitkällään. Bussi jatkoi ja kiiruhdin muutaman kymmenen metrin päähän kotiin. Asuin silloin yksin vanhempieni vanhassa talossa maalla ja masturboin heti isossa eteisessä seisaaltani. Tukin sormeni farkkujeni vyötäröstä sisään. Se oli varmaan nopein soolo-orgasmi minulle koskaan ja yksi voimakkaimmista. Jatkoin siihen tapaan sängylle kellahtaen ja ainakin 6 kertaa sain omin sormin sinä iltana. Viimeistä autoin suihkulla hyväillen peseytyessäni. Se ilta oli tosi outo ja lämmin syyskesän huuma.
Vierailija kirjoitti:
toinen, jouduin äidin yllättämäksi juuri kriittisellä hetkellä, enkä voinut enää vetää takaisin vaan laukesin säikähdyksestä ja nolostuksesta kankeana. Tämä ehkä kun olin 15 v
Teininä heräsin lauantaiaamuna märästä unesta hirveään panetukseen pussit täynnä kun olin jostain syystä ollut koko viikon runkkaamatta.
Kuulin samalla miten ulko-ovi kolahti ja auto kaartoi kun vanhemmat lähtivät mökille.
Siirsin vain peittoa syrjään kun olin joka tapauksessa menossa suihkuun joten voisin ruiskia spermat päälleni ja halusin kokeilla saisinko jatkettua silmät kiinni sitä märkää unta jossa olin juuri työntänyt sormet ihastukseni sisään.
Olin juuri ylittänyt rajan jossa ihana supistelu peniksen juuressa kertoi että nyt lasti lähtee kun siskon huoneen ovi paiskattiin melkein saranoiltaan.
Ehdin vain kääntyä kyljelleni ja kietaista hiukan peittoa pakaroiden suojaksi kun sisko tulee ovelle huutamaan että olen ollut penkomassa hänen tavaroitaan.
Yritän änkyttää jotain puolustukseksi vahvasti väpättävällä äänellä samalla kun saan tärinäorgasmia ja ruiskutan loputtomalta tuntuvaa lastia seinään (paperitapetit), lakanoille ja niiden läpi märäksi lammikoksi petauspatjalle josta se ei sentään mennyt läpi.
Että kiitoksia vaan. Se en ollut edes minä vaan loputtoman utelias äiti joka oli käynyt nuuskimassa siskon tavaroita sen jälkeen kun löysi pillerit sen pöydältä.
Lukiossa oli portaikko, jota ei kukaan koskaan käyttänyt. Se johti kellariin, joka oli suljettu vesivahingon takia. Kävin paikassa hieroskelemassa kovaa kulliani, koska en kehdannut mennä invaan käytävän päässä tai keksinyt kiimaisena kollina muutakaan paikkaa. Laukesin teinilasteja pitkin matalaa välitilaa kaiteiden välistä. Kivaa varmasti siivoojille, jos he edes kävivät siellä. Portaikko oli toisen portaikon päässä, mutta oven takana. Ovea ei saanut kunnolla lukkoon ja pelkäsin kovassa nautinnossani samalla kiinnijäämistä. Kerran olin menossa kohteeseeni ja avasin ovea. Välituntisin halaileva pari oli päättänyt siirtyä vaakatasoon tytön selkä vasten portaita.
Auts ajattelin, mutta kuulin vain aaahhh...
Olin jo niin kovana, että otin kaluni ulos ja ajattelin vähän hieroa. Kuitenkin sulkiessani oven roiskautin tavarat oveen. Tuli yhtäkkiä ihan valtava pikaorkku ja pyyhkimistä. Hain paperia yläkerrasta. Oli vapaatuntini loppu ja pari tyyppiä kulki ohi välitunnille. Teeskentelin pyyhkiväni tussinjälkiä kiroten siinä samalla sotkijoita. Kuulin pian koputusta, kun rakasteleva pari luuli jääneensä lukkojen taakse, koska nojasin siivotessani oveen.
Muistan vieläkin, miten yläasteella tein tunnilla luokan perällä itselleni ihania orgasmeja. Istuin lähellä ihastustani äikän luokassa ja kuvittelin muualla loput. Oli tummat farkut ja keskiosa sopivasti kosketti klittaani ja muita herkkiä kohtiani, kun nostin jalkojani vähän ylemmäs samalla pitäen niitä toinen toisen päällä. Kohottelin tiivistä pakettia ylös uudestaan ja uudestaan mukamas korjaten asentoa tuolissa. Laajaa liikettä ei tarvittu ja oli vaikeaa olla hiljaa orgasmin tullessa. Ne olivat niin voimakkaita, että näkö sumeni ja posket punoittivat huolella.
Se on jäänyt mieleen kun armeijassa ei päässyt kahteen viikkoon runkulle. Kotona sitten kun pääsi helpottamaan niin spermat lensivät aivan valtavalla paineella pään yli takana olevaan seinään todellakin niin suurella nopeudella että osumasta kuului selkeä läiskähdys
Muistan teininä mummon kellarissa sain sellaisen orgasmin itseäni koskettelemalla, että olin nukahtanut vanhalle sohvalle housut auki ja käsi pimpillä. Mummo oli aikansa huudellut mua syömään, koska olin mennyt "tutkimaan vanhoja albumeja". Heräsin siihen, kun mummo kosketti olkaan. Hän ei sanonut mitään silloin, eikä asiasta ole koskaan puhuttu, vaikka mua nolotti niin kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Kesälomareissulla oltiin illan päätteeksi hoteliin parvekkeella.
Vaimo käski istumaan tuolille alkoi tanssahdella, käytti käsiä rinnoilla ja jalkojen välissä. Kysyin mennäänkö sisälle jatkamaan mutta vastasi, että nyt saat vaan katsella..
..Vastasi, että joo, mutta sunkin pitää olla alasti.Hiljaiselta nöytti ulkona mutta silti puolijulkinen paikka kiihotti.
Vaimo otti tuolin ja tuli mua vastapäätä. Kovaa kullia vedellen katsekin,kun vaimo sormetti.
Vaimon olemuksesta näki, että alkaa olla löhellä laukeamista.Otin itsekin loppukirin ja runkkasin kovalla nopeudella. Mä tulin ensin ja osa roiskui vaimon reisille asti.
sillaijoo. jäi vaan kertomatta lukijoille se, että siellä:
- oliko montakin Markkuu ruohikolla katsomassa?
- oliko montakin Markkuu pensaissa katsomassa?
- oliko montakin Markkuu puiden oksilla katsomassa?
sillee. ei voi ikinä tietää (tuollaisessa paikassa kun..) ?
ja miltä se sellainen, akvaario-sekstailu, olisi sitten rouvasta ja teistä, kenties ihan aikuisen oikeasti vielä
tuntunut?
Sattuipa somasti.
Päädyin toissa päivänä juttusille 40 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies oli todella mukava ja jotenkin ihan himoissaan suudeltiin ja päädyttiin hänen asuntoon vähän syrjemmälle. Menimme sisälle asuntoon.
Avasin heti hänen sepaluksen nappeja ja vedin muhkean siittimen esille niin että myös pallit näkyivät. Otin uikkarit pois ja vedin esinahkani taakse ja istuin jalat harallaan mieheen päin. Hieroin mulkkuani kun mies katseli. Hän alkoi runkkaamaan myös. Tilanne oli todella kiihottava ja olin tosi kiimainen. Mies katseli ihan mehuissaan kun sain siemensyöksyn. Kumartui alas ja nuolaisi terskaani ja sitten hän laukesi karjahdellen siihen. Kellertäviä ruiskauksia spermaa levisi reisilleni.
Nousin ja nuolin hänen terskan puhtaaksi ja suutelimme kiihkeästi. Ei ollut kuulemma ikinä saanut katsella sellaista kun homopoika runkkaa. Vaihdoimme puhelinnumeroita ja lähdin meneen.
Minulle se oli vähän kuin fantasian toteuttamista ja niin kiihottavaa, että masturboin vielä uudestaan heti kun pääsin myöhemmin kotiin. Jäi hyvä muisto, varmaan hänellekin.
Toivottavasti tapaamme vielä..
Vierailla_body kirjoitti:
Sattuipa somasti.
Päädyin toissa päivänä juttusille 40 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies oli todella mukava ja jotenkin ihan himoissaan suudeltiin ja päädyttiin hänen asuntoon vähän syrjemmälle. Menimme sisälle asuntoon.
Avasin heti hänen sepaluksen nappeja ja vedin muhkean siittimen esille niin että myös pallit näkyivät. Otin uikkarit pois ja vedin esinahkani taakse ja istuin jalat harallaan mieheen päin. Hieroin mulkkuani kun mies katseli. Hän alkoi runkkaamaan myös. Tilanne oli todella kiihottava ja olin tosi kiimainen. Mies katseli ihan mehuissaan kun sain siemensyöksyn. Kumartui alas ja nuolaisi terskaani ja sitten hän laukesi karjahdellen siihen. Kellertäviä ruiskauksia spermaa levisi reisilleni.
Nousin ja nuolin hänen terskan puhtaaksi ja suutelimme kiihkeästi. Ei ollut kuulemma ikinä saanut katsella sellaista kun homopoika runkkaa. Vaihdoimme puhelinnumeroita ja lähdin meneen.
Minulle se oli vähän kuin fantasian toteuttamista ja niin kiihottavaa, että masturboin vielä uudestaan heti kun pääsin myöhemmin kotiin. Jäi hyvä muisto, varmaan hänellekin.
Toivottavasti tapaamme vielä..
Oisimpa saanut olla sessiossanne mukana. Pelkät runkut tuntemattomien kanssa on tosi ihania !
Vierailija kirjoitti:
Oli tummat farkut ja keskiosa sopivasti kosketti klittaani ja muita herkkiä kohtiani, kun nostin jalkojani vähän ylemmäs samalla pitäen niitä toinen toisen päällä. Kohottelin tiivistä pakettia ylös uudestaan ja uudestaan mukamas korjaten asentoa tuolissa. Laajaa liikettä ei tarvittu ja oli vaikeaa olla hiljaa orgasmin tullessa. Ne olivat niin voimakkaita, että näkö sumeni ja posket punoittivat huole.
Muistui heti mieleen yksi hoikka tyttö joka käytti koulussa niin tiukkoja farkkuja että haarojen paksu sauma suorastaan soi sen haaroissa kun tämä kumartui poimimaan reppua lattialta. Poikana kiveksiä vihlaisi katsoakin sitä puristusta ja ihmettelin eikö tuo jo satu pimppiinkin?
Joskus hyppytunnilla näin sen tekevän hiljaiseen nurkkaan kasatulla sohvaryhmällä kirjaa lukien samaa kuin mitä pääsin seuraamaan kertan läheltä luokan kotibileissä.
Tyttö lojui sohvalla melkein selällään kantapäät nostettuna sohvapöydän reunalle jalat ja oli katsovinaan leffaa telkusta vaikka katse oli aivan lasittunut ja kohdistui seinään telkun yläpuolelle.
Se ei kiinnittänyt mitään huomiota vieressä kuolaavaan pariin eikä siihen että tuijotin avoimesti sen haaroihin minkä se hyvin huomasi mutta hymyili vain.
Tyttö heilutti jalkojaan hitaasti niin levälleen kuin mahdollista ja taas hiukan yhteen niin että erotin haaroista ohueksi kuluneiden farkkujen läpi pursuavat häpyhuulet kun haarasauma upposi jalkojen liikkeiden mukana syvälle vakoon.
Se ei koskenut itseään sormin mutta jatkoi hidasta heiluttelua melkein koko leffan ajan kunnes pomppasi selvästi pelästyneenä ylös ja juoksi vessaan. Sen jälkeen tämä istui polvet tiukasti yhdessä.
Muutaman oluen pöhnässäkin epäilin että se edgetti jotenkin itseään niin että lopulta lirahti pikkareihin.
Parhaiten mieleen on varmaan jäänyt kerta kun olin jo mennyt nukkumaan, kun eräs ystäväni tuli tyttöystävänsä kanssa myös nukkumaan samaan huoneeseen.
Esitin nukkuvaa samalla kun he alkoivat siinä lämmitellä toisiaan, oli aika pimeää mutta arvasin kyllä mitä tulee tapahtumaan.
Pian tämä nainen jo nousikin ratsastamaan, näky oli todella kiihottava ja oli ihan pakko alkaa runkkaamaan itse samalla.
Hetken ajaksi hän nosti katseensa, katseemme kohtasivat mutta oli niin pimeää etten tiedä näkikö hän minun olevan hereillä. Joka tapauksessa molemmat jatkoimme liikettä, itse tulin melko nopeasti, he jatkoivat vähän pidempään.
Jälkikäteen on kyllä tälle muistolle tullut runkattua, vielä parempi jos tämä nainen olisi huomannut että olen hereillä mutta jatkanut silti ja kiihottunut lisää tilanteesta jos huomasi minun runkkaavan. Mutta en tiedä, enkä varmaan koskaan saa tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tummat farkut ja keskiosa sopivasti kosketti klittaani ja muita herkkiä kohtiani, kun nostin jalkojani vähän ylemmäs samalla pitäen niitä toinen toisen päällä. Kohottelin tiivistä pakettia ylös uudestaan ja uudestaan mukamas korjaten asentoa tuolissa. Laajaa liikettä ei tarvittu ja oli vaikeaa olla hiljaa orgasmin tullessa. Ne olivat niin voimakkaita, että näkö sumeni ja posket punoittivat huole.
Muistui heti mieleen yksi hoikka tyttö joka käytti koulussa niin tiukkoja farkkuja että haarojen paksu sauma suorastaan soi sen haaroissa kun tämä kumartui poimimaan reppua lattialta. Poikana kiveksiä vihlaisi katsoakin sitä puristusta ja ihmettelin eikö tuo jo satu pimppiinkin?
Joskus hyppytunnilla näin sen tekevän hiljaiseen nurkkaan kasatulla sohvaryhmällä kirjaa lukien samaa kuin mitä pääsin seuraamaan kertan läheltä luokan kotibileissä.
Tyttö lojui sohvalla melkein selällään kantapäät nostettuna sohvapöydän reunalle jalat ja oli katsovinaan leffaa telkusta vaikka katse oli aivan lasittunut ja kohdistui seinään telkun yläpuolelle.
Se ei kiinnittänyt mitään huomiota vieressä kuolaavaan pariin eikä siihen että tuijotin avoimesti sen haaroihin minkä se hyvin huomasi mutta hymyili vain.
Tyttö heilutti jalkojaan hitaasti niin levälleen kuin mahdollista ja taas hiukan yhteen niin että erotin haaroista ohueksi kuluneiden farkkujen läpi pursuavat häpyhuulet kun haarasauma upposi jalkojen liikkeiden mukana syvälle vakoon.
Se ei koskenut itseään sormin mutta jatkoi hidasta heiluttelua melkein koko leffan ajan kunnes pomppasi selvästi pelästyneenä ylös ja juoksi vessaan. Sen jälkeen tämä istui polvet tiukasti yhdessä.
Muutaman oluen pöhnässäkin epäilin että se edgetti jotenkin itseään niin että lopulta lirahti pikkareihin.
Yläkoulussa alaluokilta tuttu ihastus venytteli usein jalkojaan nostamalla niitä suoraksi rappusten kaiteelle odotellessa opea käytävällä luokan edessä. Tuijotin tota " näytöstä " varmaan liikaakin. Likka oli atleettinen hyväkroppainen kaunoinen ja vielä toi liike... se kaikki oli niin paljon mun testohuuruiselle nuorelle spermakoneelle. Runkkasin lukemattomia kertoja invaveskissä ajatellen sitä tyttöä ja niitä ihania jalkoja levällään mun alla. Kuvittelin meidät lähetyssaarnaajassa milloin missäkin.
Ai kauheeta miltä tää kuulostaa näin kirjoitettuna, mutta niin tein ja haaveilin seksistä ja hengailusta hänen kanssaan.
Runkkasin yläasteella tunnilla pulpetissa tytön takana äidinkielen luokassa. Olin ollut ihastunut häneen suunnilleen aina ja rakastunut varhaismurkkuna kipeästi. Olin aivan mahdoton kovassa seisokissa housuissani ja päätin tehdä sitä taskun kautta mahdollisimman huomaamattomasti olevinaan ainakin. Joskus kullinpää vilahti ulkona ja hyväilin paljasta terskaa muutaman vedon. Oli ihan pakko tulla housuihin ja kerran pulpetin pohjaan. Olin ujo ja kiimassa.