Mieleenpainuvin masturbointikokemus
Mitä asioita siihen liittyi ja mitkä seikat teki kyseisestä kerrasta mieleenpainuvimman?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaanko edes tunnustaa. Isosiskolta pyysin kortsuja, sillä verukkeella että tahtoisin tutkia niitä.
Makkaran päälle kortsu ja masturboimaan. Olin aika tuhma. Todella tuhma;) Naurattaa näin aikuisena. Runkkaaminen nyt vaan on hyvinkin luonnollista ja ihanaa. Taisin olla siirtymässä yläasteelle tuossa kohtaa.
Nuorena teit tuon mutta oikeastiko penetroit tuolloin ?
No miksen olisi? Räplääminen tuntui todella kivalta, ja tottakai oli halut saada jotain sisälle. Moni tyttö kun alkaa masturboimaan laittaa sisälleen jotain jossain kohtaa, kukapa ei haluiasi omaan seksuaalisuutensa tutustua ja tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaanko edes tunnustaa. Isosiskolta pyysin kortsuja, sillä verukkeella että tahtoisin tutkia niitä.
Makkaran päälle kortsu ja masturboimaan. Olin aika tuhma. Todella tuhma;) Naurattaa näin aikuisena. Runkkaaminen nyt vaan on hyvinkin luonnollista ja ihanaa. Taisin olla siirtymässä yläasteelle tuossa kohtaa.
No miksen olisi? Räplääminen tuntui todella kivalta, ja tottakai oli halut saada jotain sisälle. Moni tyttö kun alkaa masturboimaan laittaa sisälleen jotain jossain kohtaa, kukapa ei haluiasi omaan seksuaalisuutensa tutustua ja tutkia.
Onko nyt myöhemmiten ollut dildoa käytössä?
Mieleenpainuvin ja samalla todella kiihottava kokemus tapahtui olin raivaamassa mökkitonttia. Sammutin sahan ja pidin pienen tauon. Naapurin pariskunta oli saunomassa juuri samaan aikaan ja heillä oli tapan peseytyä pienen saunan terassilla. Patakin oli ulkona mistä ottivat pesuveden. Pariskunnan mies pukeutui pyyhkeeseen ja käveli sisälle. Nainen tuli peseytymään terassille täysin alasti. Hän kumartui haara-asennossa pesemään tukkaansa ja huuhteli moneen kertaan paljas perse pystyssä minuun päin niin että pillu näkyi kunnolla. Sitten pesi lopuksi vielä pillunsakin samassa asennossa. Näkymä oli niin kiihottava että runkkasin käsi työhaalareiden sisällä vain muutamalla vedolla mällit haalareiden sisään. Hän ei missään vaiheessa katsonut minuun päin mutta tiesi varmasti että olen siellä ja näen hänet.
Ehdottomasti eka kerta dildon kanssa. Olin noin kakskymppinen ja kädet täristen tilasin omilla rahoillani pienen vibraattorin seksivälineputiikista. Se tuntui jostain syystä vähän kielletyltä ja oli aika tuhma olo. Nautin lelustani kovasti. Nyttemmin kakskyt vuotta myöhemmin kokeilin masturboidessa ensimmäistä kertaa tapppeja ja dildoja anaalin puolelle ja se olipahan tajunnanräjäyttävä uusi kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Paras kokemus on ollut runkata tuntemattoman kanssa webcamissa. Nainen oli Australiasta. Aluksi hän oli suihkussa ja läppäri kuvasi sitä eli oli kamera auki random chatissa. Oletin, että tämän random chattilainen oli video, mutta sitten hän reagoikin mun heilutukseen. Herutteli mulle, hieroi rintojaan ja pilluaan. Suihkutteli loppuun ja kuivasi. Otti koneen ja siirtyi makuuhuoneeseen sen kanssa.
Kone oli sängyn päädyssä ja nainen meni sängylle selälleen, otti pienen isopäisen dildon ja alkoi vedellä sillä. Tässä vaiheessa meillä molemmilla oli myös kasvot näkyvissä ja se teki tästä tosi kiihottavaa. Ei puhuttu mitään, mutta viestimme eleillä ja sain kuulla kuinka hän voihki masturboidessaan. Minä olin halkeamassa koko ajan.
Nainen sai orgasmin ja tuli lähemmäksi katsomaan minua. Hän halusi nähdä kun laukean. Siinä ei montaa sekuntia mennyt kun laukesin valtavat lastit.
Missä chatissa olitte?
Vierailija kirjoitti:
Mieleenpainuvin ja samalla todella kiihottava kokemus tapahtui olin raivaamassa mökkitonttia. Sammutin sahan ja pidin pienen tauon. Naapurin pariskunta oli saunomassa juuri samaan aikaan ja heillä oli tapan peseytyä pienen saunan terassilla. Patakin oli ulkona mistä ottivat pesuveden. Pariskunnan mies pukeutui pyyhkeeseen ja käveli sisälle. Nainen tuli peseytymään terassille täysin alasti. Hän kumartui haara-asennossa pesemään tukkaansa ja huuhteli moneen kertaan paljas perse pystyssä minuun päin niin että pillu näkyi kunnolla. Sitten pesi lopuksi vielä pillunsakin samassa asennossa. Näkymä oli niin kiihottava että runkkasin käsi työhaalareiden sisällä vain muutamalla vedolla mällit haalareiden sisään. Hän ei missään vaiheessa katsonut minuun päin mutta tiesi varmasti että olen siellä ja näen hänet.
Edelliseltä sivulta:
”Nuorena ollessani muodokas ex anoppini pesi tukkaa savusaunan terassilla paljas perse pystyssä ja haarat levällään minuun päin kun keräsin puunkaatoroskia noin 20m päässä. Pesi vielä pillunsakin samassa asennossa. Siinä ei tarvinnut montaa vetoa runkata ku iso lasti purkautui sisälle haalareiden lahkeeseen.”
Vierailija kirjoitti:
Kuulitko isosiskosi seksiääniä, vai löysitkö hänen kortsupiilonsa?
Lahden suurmäen ylimmältä tasanteelta, ennekuin oli katettu. Kiva oli lähettää terveisiä siinä maantasalla hölkkääville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti kuvattu. On tosi kiihottavaa ajatella, että tytöillä tulee noin asiassa edistyttyään halu panna jotain sisäänsä.
Muistan itse teininä, miten seksuaalinen kiinnostukseni naisiin oli aluksi hyvin kilttiä ja pehmoa luonteeltaan. Lähinnä se oli epämääräistä unelmointia jonkin tissikuvan inspiroimana. Jossain vaiheessa suhde asiaan kuitenkin syveni huomattavasti. Luin seksinovelleja ja katselin seksikuvia ja aloin fantasioimaan oikeasta, realistisesta rakastelusta ja yhdynnästä. Tällöin aloin myös saada uskomattomia orgasmeja ja siemensyöksyjä. Mieleenpainuvin kerta saattoi olla aivan ensimmäinen tai ainakin yksi ensimmäisistä kerroista. Luin eroottista sarjakuvaa, jossa kuvattiin kahden naisen ja yhden miehen panemista, ja se ylitti seksikkyydessään kaiken, mitä olin siihen menneessä nähnyt. Oli pakko ottaa kalu esiin, ja kun tarinassa kuvattiin pillunnuolemista ja naisen orgasmia, en voinut kestää enää vaan tulin aivan loputtomalta tuntuvan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulitko isosiskosi seksiääniä, vai löysitkö hänen kortsupiilonsa?
Ihan suoraan pyysin. Antoi 5kpl paketin. En kyllä ollut suunnitellut että aion käyttää makkaran kanssa omaankivaan tossa kohtaa. Ei siinä kummempia, isosiskoni antoi mielellään, eikä enempiä kysellyt, ehdotti että anna vaikka kaverillesi kanssa jos siltä tuntuu.
Kaverini nussi ja huudatti jotain ravintolasta iskemäänsä vanhempaa rouvaa hotellin toisella sängyllä ja minä vetelin käteen toisella.