Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieleenpainuvin masturbointikokemus

Vierailija
08.10.2022 |

Mitä asioita siihen liittyi ja mitkä seikat teki kyseisestä kerrasta mieleenpainuvimman?

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräajelun jälkeen tallissa täysissä nahkoissa, nahkahanskalla ja reilusti sylkeä. Jotenki tajuttoman kiimasta... :P

M40

Vierailija
82/141 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se nuoruuden hetki, joka on jonkinlaisen aikakauden loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, noin 20-vuotiaana tietty panetti jatkuvasti, mutta koska en juuri yöelämässä viihtynyt niin kokemuksia ei ollut omaa kättä enempää.

Sitten eräänä yönä olin nukkumassa, kun eräs kaveri tuli naisystävänsä kanssa kyläilemään. Esitin nukkuvaa, kun tämä nainen kiipesi ratsastamaan... Oli melko pimeää mutta näin selvästi mitä tapahtuu, oli pakko alkaa runkkaamaan samalla, hiljalleen ja huomaamatta.

Nainen pysähtyi hetkeksi ja katsoi minua kohti, ajattelin että luultavasti pimeässä ei näe että silmäni on auki... Oli niin tai näin, hän jatkoi taas, kuten minäkin, eikä mennyt pitkään kun laukesin jo. Vähän ikävää tietysti omat lakanat kastella mutta en kyllä voinut muutakaan enkä todellakaan halunnut tätä näytöstä keskeyttääkään. Hekin pääsivät päätökseen melko nopeasti tämän jälkeen muistaakseni, tai sitten nukahdin kun sain tyydytykseni.

Toisenkin kerran sain katsella sivusta, näkymät ei olleet niin hyvät mutta vieläkin epäilyttää tämän naisen vitsailu silloin seksin keskellä, ehkäpä hän tiesi että katselen ja runkkailen, ehkä jopa sai siitä lisää kiihoketta. 

Vierailija
84/141 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä menin sovittamaan farkkuja ja joku oli jättänyt sukkahousupaketin koppiin. No ei tarvinnut kuin sekunnin miettiä ja nykäisin sukkahousut paketista ja pujotin sukan kullin päälle ja vetelin lastit sinne. Työnsin sukkahousut takaisin pakettiin ja laitoin paketin takaisin jakkaralle. Nykäisin omat farkut jalkaan ja kun lähdin kopista, niin myyjä kysyi sopiko farkut, totesin ettei oikein ollut hyvät ja lähdin menemään. Mietin, että mitähän tuumasi, joku sukkahousujen ostaja, jos myyjä ei huomannut mitä niille oli tapahtunut.

Vierailija
85/141 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani oli menkat ja muutenkin vähän möksö kausi menossa. Katselimme olohuoneen sohvalla jotain elokuvaa ja Laila laittoi jalkansa syliini ja pyysi hieromaan kun ovat kipeät ja väsyneet. Tein työtä käskettyä ja tovin hierottuani aloin vähän vitsillä myös pussailemaan hänen jalkojaan, kiihotuin ja aloin imeskelemään hänen varpaitaan. Nyt kullini seisoi jo ihan täysillä ja pyysin Lailaa vetämään multa käteen. Laila vain tokaisi,että vedä itse ja kun kiima oli kova aloin runkkaamaan samalla hänen toisen jalan varpaita imeskellen. Ei mennyt kauaakun sain aivan järisyttävän voimakkaan orgasmin ja ruikkisin spermani sohvalle. Hävetti niin helvetisti kun pyyhin spermoja sohvalta pois, kun kyseessä oli ensinmäinen kerta kun masturboin toisen ihmisen nähden. Onneksi vaimoni on ymmärtäväistä sorttia ja ei sanonut mitään. Sen jälkeen olen pari kertaa toistanut saman ja taidanpa toistaa tänäänkin.

Vierailija
86/141 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vaimon veljen perheen luona grilli bileissä, vaimonsa oli kova flirttailemaan ja tämäkään ilta ei ollut sen suhteen erilainen.

Heillä oli 14 v tytär ja hän oli kiva urheilemaan.

Olin pikku hutikassa ja menin vessaan, pyykkikorin kansi oli auki ja siellä tyttären likomärät pikkarit päällimmäisenä, en voinut itselleni mitään ja olihan niitä haisteltava ja kullihan nousi heti enkä voinut kuin runkata.

Kauaa en runkannut kun tunsin orkun tulevan ja juuri kun oli laukeamassa niin flirtti vaimo oli vieressäni ja katsoi toimituksen loppuun.

Hän poistui hymyillen, minä punastellen ja pussit tyhjänä

Vierailija
87/141 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin kanssa yhdessä.

Vierailija
88/141 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli armoton aamuseisokki ja aloin hyväilemään kaluani.

Suljin silmäni ja runkkasin kuin  viimeistä päivää, lauetessani avasin silmät ja huomasin naapurin rouvan tuijottavan keittiön ikkunasta.

Pieni puna oli poskilla aina tervehtiessämme

Vierailija
89/141 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä hypittiin paljon pihamme trampoliinilla. Kerran oltiin kaverini kanssa taas hyppimässä ja vuoroteltiin mopolla ajamista samalla. Oli kaunis kuulas syksy ja aurinko paistoi vielä hiukan. Jäin trampalle istumaan, kun hän nousi mopon selkään ja lähti kovaa pitkin pihatietä. En saanut katsetta irti hänestä. Enkä tiedä mikä siinä niin kiihotti, mutta pakko oli nostaa hameen helmaa ja koskea vähän jalkoväliä pikkareiden päältä. Se meni sitten siihen, että hyväilin salaa itseäni aina, kun hän käänsi selän. Hänen asenne, pitkä oranssi tukka tuulessa liehuen, nauru ja liikkumisesta punertavat posket jäänyt mieleen.. Vaihtaessa vuoroa mopon tärinä ajaessani vain lisäsi kiihkoa.. Tätä jatkui pitkään, kunnes oli pakko laittaa käsi kunnolla housujen sisään ja tulinkin nopeasti. Olin niin märkänä, kuin vain voin olla! Uuh..! Ihana kiellettyä kivaa 🔥

Silloin en vielä ymmärtänyt seksuaalisuuttani, mutta myöhemmin on kyllä selvinnyt mikä homma 🤭

Vierailija
90/141 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen mieleenpainuneimpaan masturbointikokemukseeni liittyy sana "ensimmäinen". Nautin itsetyydytyksestä suuresti eikä se ole minulle vain "oikean seksin" korvike. Kuitenkin ekat kerrat ovat olleet niitä huippuhetkiä.

Noin 12-vuotiaana ensimmäinen tietoisesti saavutettu orgasmi.

Teini-iässä masturbointi ensimmäistä kertaa yhdessä ystävän kanssa.

Nuorena aikuisena ensimmäinen itsetyydytyskerta vibraattorilla.

Avioliiton alkuaikoina ensimmäinen masturbointi puolison nähden.

Oman ensimmäisen itsetyydytysvideon kuvaaminen ja sen näkeminen.

Muutama vuosi sitten ensimmäinen "julkinen" masturbointi vapaamielisellä nudistirannalla Ranskassa. 

Nämä tulivat mieleen.

Vierailija
91/141 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa kun onnistuin suostuttelemaan kaverini äidin katselemaan masturbointiani. Samalla sekä kiihottavin ja noloin masturbointi kokemukseni.

Mitä noloa siinä on?

No se että kaverini äiti suostui varmaan säälistä toteuttamaan tämän fantasiani. Käytännön toteutus oli muutenkin hermostunutta ja vaivaannuttavaa puolin ja toisin.

No pääasia että pääsit toteuttamaan fantasian niin on jotain mitä muistella vanhempana. Itse suostuin aikoinaan toteuttamaan tuollaisen fantasian.

Vierailija
92/141 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kun 20-vuotta vanhempi nainen pyysi että saisi nähdä kun runkkaa hänelle. Hetken miettimisen jälkeen suostuin. Käveltiin baarista hänen luokseen. Tyylikäs keskustan asunto. Riisuin hosuni ja paitani. Hän istui sohvalla kun annoin itselleni käsi hoitoa. Pitkitin kunnolla.  Spermat lensi lattialle. Hän tarjosi wiskeytä ja pyyhki lastini lattialta. Siinä  vaatteita päälle laittaessa hän sitten ehdotti panemista. 

Vierailija
93/141 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysseksi ystäväni kanssa äskettäin. Hän hoiteli ensin hellästi minut ja sitten itsensä, kun käteni väsyi. Asiaa edelsi pitkä esileikki. 

Vierailija
94/141 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätysseksi ystäväni kanssa äskettäin. Hän hoiteli ensin hellästi minut ja sitten itsensä, kun käteni väsyi. Asiaa edelsi pitkä esileikki. 

Kiinnostaisi kuulla lisää. Oletteko naisia molemmat?

Vierailija
95/141 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla lisää. Oletteko naisia molemmat?

Ei, m (hän) ja n (minä). Mieskin voi olla kärsivällinen ja hellä.

Vierailija
96/141 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin landella juhannusta viettämässä ja seurailin talonväen iltalypsy touhuja. Sit illan hämärtyessä kun en saanut mistään pillua niin päätin kokeilla lypsykonetta ja piruvietäs eihän se sammunutkaan ennen kuin tonkka oli täysi. Aamulla emäntä ihmetteli kuka oli jo aamulypsyn suorittanu ja oli löytänyt pari "luumua" sihdistä.

Ps nimeni on nykyään Liisa......

Vierailija
97/141 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei itse runkkaus mutta sen jälkeinen aika . runkkasin äidin kumihanska kädessä ja kun vedin hanskan pois kädestä jostain syystä yhdestä hanskan sormista lähti kala pois. siinä äidillä oli ihmettelemistä miksi oli hanska mennyt kaapissa rikki. äidillä oli asiasta ajatus mutten kehdannut tunnustaa. tapahtui joskus 90 luvulla

Vierailija
98/141 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero nainen. Meillä oli aikoinaan työpaikalla hetken harjoittelemassa nainen, joka toi varsin selkeästi ilmi olevansa bi. 

Tällä naisella riitti juttua ja meitä oli usein pari - kolme naista kuuntelemassa posket punottaen kahvihuoneessa. Nämä tyttöjutut sai minut jostain syystä tajuttomaan kiimaan. 

Kerran juteltiin kahdestaan ja tunnustin hänelle, että nämä jutut saavat minut kostumaan. Mutta en ole ikinä haistanut, saati maistanut toista naista. Hän vilkaisi ympärilleen ja pisti kätensä housuihinsa. Sitten nousi ylös ja toi sen sormen nenäni alle. "Tuoksuuko hyvältä". En voinut lopettaa. Nappasin hänen sormensa suuhuni nopeasti ja nuolaisin kuin jäätelöä. Silloin joku oli jo tulossa kahvihuoneeseen ja kaikki oli hetkessä ohi.

Tämä episodi teki minut niin kiimaiseksi, etten pystynyt keskittymään töihini ollenkaan. Oli pakko vierailla vessassa. Pimppiäni valui kuin lähde. Vähän pyöräytin klitorista ja tulin niin että polvet petti.

Nainen lähti minne lie, enkä ikinä ehtinyt kertomaan hänelle mitä tein, vaikka halusin ehkä muutakin. Luultavasti en olisi uskaltanut. Silloin huomasin, että toisen naisen tuoksu saa orgasmit paljon voimakkaammiksi. Haluaisin vielä joskus kokea vastaavaa. 

Vierailija
99/141 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero nainen. Meillä oli aikoinaan työpaikalla hetken harjoittelemassa nainen, joka toi varsin selkeästi ilmi olevansa bi. 

Tällä naisella riitti juttua ja meitä oli usein pari - kolme naista kuuntelemassa posket punottaen kahvihuoneessa. Nämä tyttöjutut sai minut jostain syystä tajuttomaan kiimaan. 

Kerran juteltiin kahdestaan ja tunnustin hänelle, että nämä jutut saavat minut kostumaan. Mutta en ole ikinä haistanut, saati maistanut toista naista. Hän vilkaisi ympärilleen ja pisti kätensä housuihinsa. Sitten nousi ylös ja toi sen sormen nenäni alle. "Tuoksuuko hyvältä". En voinut lopettaa. Nappasin hänen sormensa suuhuni nopeasti ja nuolaisin kuin jäätelöä. Silloin joku oli jo tulossa kahvihuoneeseen ja kaikki oli hetkessä ohi.

Tämä episodi teki minut niin kiimaiseksi, etten pystynyt keskittymään töihini ollenkaan. Oli pakko vierailla vessassa. Pimppiäni valui kuin lähde. Vähän pyöräytin klitorist

Kivalta kuulostaa, mutta miksi tällä palstalla jokaisen bi- tai homoseksuaalisen tilanteen kuvaus alkaa sanoilla "olen hetero"?

Vierailija
100/141 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980 luvulla, 17 vuotiaana oletin olevani yksin kotona. Makoilin sohvalla alasti ja kalu kädessä. Juuri kun olin laukeamassa, äiti tuli makuuhuoneesta alasti ja oli menossa suihkuun. Kyllä hävetti tooodella pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi