Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Allu oot valonpilkahdus tässä pimenevässä ajassa 😘
T. Mies-tsemppari
Allu, millä salilla sä käyt? Mietin että voisin tulla sulle treeniseuraksi ja voitais tutustua toisiimme
N23
Vierailija kirjoitti:
Allu, millä salilla sä käyt? Mietin että voisin tulla sulle treeniseuraksi ja voitais tutustua toisiimme
N23
Miks kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Miks kysyt?
Hakkaus?
Vierailija kirjoitti:
N23
En halua paljastaa saliani, mutta voidaan vaan mennä yhdessä.
Allu-hyvä. Luepa esim kommentit nr 1907 ja 1909.
Mitä niissä sanotaan? Ymmärrätkö?
Äläkä nyt vastaa että
-komea tinder-chad
-en käytä huumeita
-minulla on työpaikka
Kykenetkö vastaamaan tähän kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nyt luulis kelpaavan tavalliselle pyöreelle naiselle.
Kai niillä pyöreilläkin naisilla on kriteerejä kumppanille.
Varmasti. Miksi mun pitäs sitte laihduttaa ja laskea rimaa johki 130 kg naiseen?
MIksi naisten pitäisi laskea rimaansa sinuun?
Miksi se komea pettääjä chad sitten saa seksiä ja kelpaa?
Eiih...! Mistä tämä tyyppi on nyt oppinut tuon chad-sanan?
Mitä arvelette, olisko nyt palstan ylläpitäjälle asiaa.
Tämä ihminenhän on kirjoitellut tänne pitkiä viestijankutuksia ennenkin.
Taitaa olla niitä mentaalitapauksia, jolle tämä kanava on ainoa missä hänelle vastataan.
Myönnän, nythän tulin itsekin pitämään yllä tätä keskustelua, häpeän itseäni.
Tämän herran höpötys-viestit ja niihin vastaaminen on loputon ja aivan toivoton, mihinkään etenemätön urakka.
Vähän niinkuin erään roskalehden "keskustelu"ketju jossa puhutaan eräästä suomalaisesta naisesta.
Kjessus, olikohan niitä ketjuja useampia satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pyöreä, jopa lihava. Miksi minun pitäisi ruveta sinun kanssasi suhteeseen?
Rangaistukseksi siitä, että olen pyöreä, niinkö?
Emmekö me "pyöreät" naiset saa etsiä kumppania, joka olisi meidän toiveittemme mukainen?
Ja nyt, ap, ÄLÄ vastaa, että niin mutta kun minulla on työpaikka, naiset on sanoneet, että olen komea, en käytä huumeita.
....tai mitäs helvettiä minä yritän takoa tälle älyltään rajoittuneelle ihmiselle hänen päähänsä mitään sellaista asiaa, joka menee ohi, yli, ali hänen aivojensa.
Ryhdynpä selkkaamaan vaikka sukkalaatikkoa, siitä ainakin tulee näkyvää tulosta.
Aika paskaa. Kannattaa varmaa ettiä komea miesmalli chad ja olla senkaa. Myöhemmin se pettää sua. Mä en petä ja ostan naisille kukkia ja olen kiva
Ja miksi minun pitäisi alentua ottamaan hyvin lihava xxl nainen koska en ole itse lihava. Miksi. Mullaki on oma taso ja naismaku.!!!
Väärin, sä olet lihava eikä se kiistämällä siitä muutu. Ei ole pakko kenenkään kanssa väkisin olla ja turha olla yllättynyt siitäkään että juuri sun kanssa ei haluta olla. Sori vaan.
Heh, tiedän tunteen. Naiset kattoo kuvottunein ilmein ja kiertää mahdollisimman kaukaa. Koirat räksyttää ja miehet katsoo säälien.
Vierailija kirjoitti:
Allu-hyvä. Luepa esim kommentit nr 1907 ja 1909.
Mitä niissä sanotaan? Ymmärrätkö?
Äläkä nyt vastaa että
-komea tinder-chad
-en käytä huumeita
-minulla on työpaikka
Kykenetkö vastaamaan tähän kysymykseen?
Odotaame vastauksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. Miksi mun pitäs sitte laihduttaa ja laskea rimaa johki 130 kg naiseen?
Taitaa olla niitä mentaalitapauksia, jolle tämä kanava on ainoa missä hänelle vastataan.
Tämän herran höpötys-viestit ja niihin vastaaminen on loputon ja aivan toivoton, mihinkään etenemätön urakka.
Vähän niinkuin erään roskalehden "keskustelu"ketju jossa puhutaan eräästä suomalaisesta naisesta.
Sehän on vaan hyvä, jos ap:kin tietää nyt mm. minun pyyteettömän ja tinkimättömän valistustyön ansiosta nyt, mikä on chad ja miten homma toimii pariutumiskuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vaan hyvä, jos ap:kin tietää nyt mm. minun pyyteettömän ja tinkimättömän valistustyön ansiosta nyt, mikä on chad ja miten homma toimii pariutumiskuvioissa.
Jotain nuorison trendisanoja. Vähän outoa että tuollainen ilmeisesti incel-kulttuurista alkunsa saanut termi on vakiintunut nuorison käyttöön. Ymmärtääkseni nuoriso käyttää sitä kuitenkin enemmän kehuna kuin jotain jolle olla katkera ja kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain nuorison trendisanoja. Vähän outoa että tuollainen ilmeisesti incel-kulttuurista alkunsa saanut termi on vakiintunut nuorison käyttöön. Ymmärtääkseni nuoriso käyttää sitä kuitenkin enemmän kehuna kuin jotain jolle olla katkera ja kateellinen.
Joo.
Chad = komea ja maskuliininen mies
Normie = tavallisen tai ok näköinen mies (joita valtaosa miehistä)
Sub5 = ruma mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pyöreä, jopa lihava. Miksi minun pitäisi ruveta sinun kanssasi suhteeseen?
Emmekö me "pyöreät" naiset saa etsiä kumppania, joka olisi meidän toiveittemme mukainen?
Ja nyt, ap, ÄLÄ vastaa, että niin mutta kun minulla on työpaikka, naiset on sanoneet, että olen komea, en käytä huumeita.
....tai mitäs helvettiä minä yritän takoa tälle älyltään rajoittuneelle ihmiselle hänen päähänsä mitään sellaista asiaa, joka menee ohi, yli, ali hänen aivojensa.
Ryhdynpä selkkaamaan vaikka sukkalaatikkoa, siitä ainakin tulee näkyvää tulosta.
Aika paskaa. Kannattaa varmaa ettiä komea miesmalli chad ja olla senkaa. Myöhemmin se pettää sua. Mä en petä ja ostan naisille kukkia ja olen kiva
Ja miksi minun pitäisi alentua ottamaan hyvin lihava xxl nainen koska en ole itse lihava. Miksi. Mullaki on oma taso ja naismaku.!!!
Miksi normaalin (hoikan tai lihavan) naisen pitäisi alentua ottamaan Allu koska he ovat kuitenkin normaaliälyisiä. Naiset arvostaa enemmän miehen persoonaa, arvoja, älykkyyttä mitä esim urheilua tai pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi normaalin (hoikan tai lihavan) naisen pitäisi alentua ottamaan Allu koska he ovat kuitenkin normaaliälyisiä. Naiset arvostaa enemmän miehen persoonaa, arvoja, älykkyyttä mitä esim urheilua tai pituutta.
Miehen tason määrää ulkonäkö, pituus ja sosiaalinen status.
Miten tämä ketju voi jatkua näin pitkään? Toki itsekin tällä viestillä sitä teen, mutta ei mene jakeluun. Samaa hitonvtunjankkaus pskaa jossa tää kaveri on ihan kuutamolla. Aluksi ajattelin että mies puhuu asiaa mutta sehän on ihan sekaisin. M41.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ketju voi jatkua näin pitkään? Toki itsekin tällä viestillä sitä teen, mutta ei mene jakeluun. Samaa hitonvtunjankkaus pskaa jossa tää kaveri on ihan kuutamolla. Aluksi ajattelin että mies puhuu asiaa mutta sehän on ihan sekaisin. M41.
Hyvä että syntyy keskustelua, sen takiahan täällä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vaan ole niitä kiinnostavia tyyppejä ja jotkut tosiaan jää yksin. Valitettavaa, mutta totta.
Joo sitte menen maksullisiin vaikka otan tonnin lainaa.
Ap. Teepä tosiaan näin. Ota se tonni lainaa ja mene sinne maksullisiin naisiin, kunhan vain herkeät hölpöttämästä samaa asiaa. Ymmärrätkö: ME EMME HALUA KUULLA SINUSTA ENÄÄ.
Emme ole ilkeitä, pahansuopia ihmisiä mutta meidän kärsivällisyydellämme on raja ja sinä olen ylittänyt sen jo monta kertaa.
Sinulle on annettu hyviä neuvoja mutta ne eivät tunnu kelpaavan tai et yksinkertaisesti ymmärrä niitä, lukemaasi.
Mitä terapiaasi tulee, nin säälin kyllä sitä terapeuttiasi, joka joutuu kerta toisensa jälkeen selittämään sinulle miksi iso pyöreä pallo ei mahdu pieneen nelikulmaiseen reikään.
Eihän terapia sinua auta mitenkään ( Vähän sama kuin sokea menisi tarkka-ampujaksi tai neliraajahalvaantunut pyrkisi ikkunapesijäksi pilvenpiirtäjään) vaan ehkä joku lääkitys, yksinkertainen mukava työ ja samankaltaiset työtoverit. Niinkuin sellaisissa tuetuissa työpaikoissa on. Ja sieltä voisi löytyä se tyttöystäväkin.
Tai joltain keskustelupalstoilta joissa on vaikka lievästi kehitysvammaisia ihmisiä keskustelemassa ja vaihtamassa ajatuksiaan.
Tämä Vauva.av-palsta ei oikein sovellu sinulle, hyvä ap. koska täällä keskustelevat ihmiset, joille ei riitä se että mies on sellainen kuin sinä kerrot olevasi.
Toki nuo sinun piirteesi ovat oikein hyviä, mutta me palstalaiset haluamme aika paljon enemmän ja se on ihan oikeasti ja ehkä vähän tylysti sanottuna: Normaalia älykkyysosamäärää.
Sinä ap. olet todennäköisesti heikkolahjainen. Siinä ei ole mitään pahaa tai huonoa.
Mutta tällä palstalla me ihmiset oletamme seurustelukumppaneilta tai puolisoilta älykkyyttä oppia uusia asioita, pystyä vuorovaikutteiseen keskusteluun, ottaa vastuuta mittavista, hyvinkin vaikeista elämän asioista sekä oppia niitä joka päivä, olemme ehkä opiskelleet useita, useita vuosia ja opiskelemme ja koulutamme itseämme edelleen.
Tämä nyt ei tietysti tarkoita etteikö esim. kehitysvammaiset tai heikkolahjaiset tekisi noin.
Puhuin itseni pussiin.
Joka tapauksessa: Painu helevettiin, ap!
Täyspäinenkin voi olla ilkeä ja ilkeäkin voi silti olla täyspäinen. Allu taas on pahansuopa, itsekäs ja vajaa.