Perustan ravintolan, joka tarjoaa pelkkiä einesruokia
Miksei tällaista ravintolaa ole kukaan ennen keksinyt?
Kommentit (33)
Aivan loistava idea :) Mikä säästö joka saralla! Ei esim. uunia, pelkkä mikro jne. Ei tarvii tiskata patoja ja pannuja, pelkät astiat.
Kun on katsonut Välimäen kuppilat kuntoon niin näyttää että sitä moni ravintola tarjoaisi.
Eines ranskalaiset, eines pihvejä, salaatit valmiina muovipusseista
Näin just perjantaina kun paikallinen lounasravintolayrittäjä osti lidlistä 12 laatikkoa lasagnea. Ens viikolla voi olla tarjolla. Seuraan ruokalistaa.
Kuppilat kuntoon sarjan pohjalta tällaisia pakastimesta mikroon- ravintoloita on jo ennestään aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kuppilat kuntoon sarjan pohjalta tällaisia pakastimesta mikroon- ravintoloita on jo ennestään aika paljon.
Kyllä ja sen huomaa kun sitä roskaa syö.
Vierailija kirjoitti:
Aivan loistava idea :) Mikä säästö joka saralla! Ei esim. uunia, pelkkä mikro jne. Ei tarvii tiskata patoja ja pannuja, pelkät astiat.
Ei tarvitse tiskatakaan, kun tietysti kertakäyttöastiat.
Tulisiko sinun ravintolassasi edullisemmaksi syödä se Saarioisten roiskeläppä, kuin lämmittää se itse kotona?
Laitat sinne viel asiakkaille oman mikron. Ja itsepalvelu kassan. Aterimet kertakäyttösiä. Niin ei tarvi muuta, kuin pestä lattia pyyhkiä pöydät. Ja viedä päivän päätteeksi roskat. Siinä kiltisti jonottavat mikrolle ja kassa kilisee.
Mulle spaghetti bolognese ketsupilla heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai saisko pientä lisämaksua vastaan laittaa sen maksalaatikkorasian mikroon ja syödä suoraan siitä, vähän niinkuin kotona? Ja voisko siellä ravintolassa korostaa sellaista eines-kodin tunnelmaa muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai saisko pientä lisämaksua vastaan laittaa sen maksalaatikkorasian mikroon ja syödä suoraan siitä, vähän niinkuin kotona? Ja voisko siellä ravintolassa korostaa sellaista eines-kodin tunnelmaa muutenkin?
Eikö maksalaatikko ole foliorasiassa, jota ei voi mikroon laittaa?
Voisin kuvitella raflasta tulevan Suomessa huippusuosittu.
Vierailija kirjoitti:
Näin just perjantaina kun paikallinen lounasravintolayrittäjä osti lidlistä 12 laatikkoa lasagnea. Ens viikolla voi olla tarjolla. Seuraan ruokalistaa.
jep. tänään tarjolla lounaalla lasagnea. Jotenkin iski ahdistus. Olen sinisilmäisenä kuvitellut että noi ruoat jotekin tehtäisiin itse... Tyhmä. kai osa ehkä mutta lasagnekin on aika kallis ja vaikeatekoinen.
Ap on vähän myöhässä ideoineen. Suurin osa ruokapaikoista tarjoaa juurikin eineksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on vähän myöhässä ideoineen. Suurin osa ruokapaikoista tarjoaa juurikin eineksiä.
en ole ap, olen tuo lasagnenostajan pongannut. On kyllä totta että tarjoavat eineksiä varmasti. Jotenkin vaan nyt kolahti ja avasi silmät lopullisesti. Ajatelkaa, että joku maksaa tuosta lasagnelounaasta 9.70e. Tietty voi olla porkkanaraastetta kyljessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ei taida olla ekologista missään muodossa kertakäyttöastiat.
Tulee huomattava säästö kun ei ole kokkeja.