Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Helsingissä järjestetään nykyisin paljon kotitorgioita

Vierailija
08.10.2022 |

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009072757.html

Juttu valitettavasti maksumuurin takana, mutta sattuuko jollakulla olla kokemusta tällaisista?

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua edes kiinnosta seksi niin paljon, että kiinnostaisi paneskella kellon ympäri. Lisäksi kaipaisin kyllä syvempää tunnesidettä seksikumppaniin. Nuorempana tuli joskus harrastettua yhden illan suhteita. Ei niistä jäänyt mitään käteen.

Rahaako odotit käteen jäävän?

Vierailija
162/167 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona huokailusta saattas olla hankala saada mielenkiintosta juttua lehteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina puhuttiin paljon Rooman orgioista. Jopa kiihkeimmät selittivät, että Rooman valtakunta, SPQR, Senatus Populusque Romanus, hajosi moraalisen rappion ansiosta. Tällaista meille koulussakin opetettiin. Ihmettelin tätä, sillä eiväthän historian lähteet kertoneet muuta, kuin että roomalaiset orgiat olivat korkeintaan samaa luokkaa kuin meidän kotibileet. Nuorisonkin bileissä ollaan usein alaosa paljaana ja yhdytään eri henkilöiden kanssa.

Vierailija
164/167 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kakkasessiotakin?

Vierailija
165/167 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä pienemmällä porukalla järjestetään pitkin suomea. Samat ihmiset ketkä käy klubeilla. Mäkin oon saanut kutsuja mutta harmi kyllä en ole päässyt osallistumaan.

Vierailija
166/167 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua edes kiinnosta seksi niin paljon, että kiinnostaisi paneskella kellon ympäri. Lisäksi kaipaisin kyllä syvempää tunnesidettä seksikumppaniin. Nuorempana tuli joskus harrastettua yhden illan suhteita. Ei niistä jäänyt mitään käteen.

Tyypilinen "Seksi on paskaa ja siitä kohkataan turhaan, koska minä en nauti siitä" -kommentti.

Vierailija
167/167 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa on cuck-pariskuntien toimintaa joissa miespuoliset osallistujat tummaihoisia. Valkoinen aviopuoliso katsoo vierestä.

Näissä en ole ollut, tykkään rap-bileistä (sallittu vain mustille miehille ja valkoisille naisille)

Kuulostaa rasismilta. Mutta ei varmaankaan ole sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä