Voi pyhä luoja. Osuin tänään ensi kerran elämässäni onnettomuuspaikalle
En tiedä miten koskaan saan tuon näyn pois päästäni. Onneksi olin yksin liikenteessä enkä lasteni kanssa.
Kommentit (19)
Voi ei, oliko pahakin onnettomuus?
Vierailija kirjoitti:
Oli, piti mennä katsomaan ihan vierestä ja ottaa kuvat.
Vierailija kirjoitti:
No silloin kun siihen satuin yksi ihminen oli tajuton mutta elossa. Muilla ei näyttänyt olevan suurempaa hätää. Järkyttävä juttu. Ap
Oliko aivoja pitkin tannerta?? Kuvaa?
Onneksi pystyit kuvaamaan ja kirjoittamaan tänne. Se on tärkeintä onnettomuuden sattuessa, muuten me muut jäätäis ilman tietoa. Hyvä ap.
Jotkut kohtaa tuollaista työkseen. Nyt kun sain ensikokemuksen niin voit olla vielä enemmän avuksi seuraavilla kerroilla, kun et ehkä häkelly niin paljoa.
Osuin kauan sitten paikalle, etumatkustaja oli jo tienpenkalla tajuttomana iso palkeenkieli hauis lihaksessa. Ihmettelin kun ei ollut verta missään. Näin kuinka poliisit taluttivat päin ajaneen umpihumalaisen kuormurikuskin maijaan. Kaiken lisäksi tuo hullu oli tullut minua vastaan keskellä tietä 10-15 min aikaisemmin keskellä tietä. Olin kuitenkin onneksi liikkeellä moottoripyörällä. Myöhemmin luin, että toinen kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Osuin kauan sitten paikalle, etumatkustaja oli jo tienpenkalla tajuttomana iso palkeenkieli hauis lihaksessa. Ihmettelin kun ei ollut verta missään. Näin kuinka poliisit taluttivat päin ajaneen umpihumalaisen kuormurikuskin maijaan. Kaiken lisäksi tuo hullu oli tullut minua vastaan keskellä tietä 10-15 min aikaisemmin keskellä tietä. Olin kuitenkin onneksi liikkeellä moottoripyörällä. Myöhemmin luin, että toinen kuoli.
Oli siis kuollut nopeasti, kun ei verta missään :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli, piti mennä katsomaan ihan vierestä ja ottaa kuvat.
Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Oliko aivoja pitkin tannerta?? Kuvaa?
Toinen idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pystyit kuvaamaan ja kirjoittamaan tänne. Se on tärkeintä onnettomuuden sattuessa, muuten me muut jäätäis ilman tietoa. Hyvä ap.
Kolmas idiootti!
Toiminta onnettomuuspaikalla
https://www.liikenneturva.fi/ajankohtaista/nain-toimit-onnettomuuspaika…
Olen käynyt itse ensiapukurssit (mutten ole ollut onnettomuuspaikalla), joissa kerrottiin auttajan roolista. Jäin miettimään, että lähteekö sitä todella vain robottimaisesti tekemään aiemmin opittuja asioita vai koitko, että olisit jähmettynyt täysin tilanteessa?
Miten kuvailet omaa tilannetta vai oliko jo ammattilaiset paikalla?
Jos ambulanssi ja pelastusyksikkö oli jo paikalla niin turha siihen on kenenkään ulkopuolisten ,vain uteliaisuuttaan tyydyttävien mitään mennä pällistelemään ja vaikeuttamaan sillä heidän toimintaansa.
älkää ruokkiko trollia, olette silloin tyhmempiä kuin se
Niin, loppuikäsi se on verkkokalvoillasi ja vain kirkastuu päivä päivältä.