Lue keskustelun säännöt.
Voi pyhä luoja. Osuin tänään ensi kerran elämässäni onnettomuuspaikalle
08.10.2022 |
En tiedä miten koskaan saan tuon näyn pois päästäni. Onneksi olin yksin liikenteessä enkä lasteni kanssa.
Kommentit (22)
Todistitko hiekkakeenerin synnytystä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi luoja, kai asioista saaa avautua! Luuletko että ap (vaikka on vanha ketju) rupes heti onnettomuuden nähtyään kirjotteleen tänne viestejä?