Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun etsin ja palkkaan meille vakituisen lastenhoitajan

Vierailija
08.10.2022 |

kotiimme hoitamaan 4v ja 2v lapsiamme niin maksamme palkkaa 50e/h.
Mitä mieltä palkasta, onko hyvä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian korkea palkka. Pitää olla mielummin vaikka 30e tunnista :)

Vierailija
2/9 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koko aloitukseen. Jos olet vakavarainen luulisi sinulla vakavaraisia ystäviä joiden kanssa keskustelisit asia vakavasti. Jos sinulla olisi tuon ikäiset lapset mitä kirjoitat tällä? Sinulla ei olisi aikaa edes roikkua tämä sivusto. Vai onko nyt taloudenhoitaja paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata itse palkata, ota jostain välitysfirmasta. Kun itse palkkaat ja lastenhoitaja ilmoittaa olevansa raskaana (eikä edes miehellesi), niin et pääse siitä millään eroon, mutta joudut maksamaan palkkaa myös sairaslomien, neuvolakäyntien jne. ajalta.

Vierailija
4/9 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko koko aloitukseen. Jos olet vakavarainen luulisi sinulla vakavaraisia ystäviä joiden kanssa keskustelisit asia vakavasti. Jos sinulla olisi tuon ikäiset lapset mitä kirjoitat tällä? Sinulla ei olisi aikaa edes roikkua tämä sivusto. Vai onko nyt taloudenhoitaja paikalla?

Oho onpas täällä kateellisia liikkeellä. En tiennytkään että ne ihmiset jotka ovat rikkaita tai he joilla on lapsia ei saa tätä sivustoa käyttää.

Vierailija
5/9 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHMISET. TUOSSA ALOITUKSESSA ON YKSINKERTAINEN KYSYMYS. MIKSI ETTE OSAA VASTATA KYSYMYKSEEN, VAAN RUPEATTE INISEMÄÄN JOSTAIN MUUSTA ASIASTA.

Vierailija
6/9 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko uskoa. Ja sanoinko etten olisi asiasta mieheni, ystävieni tai vaikka vanhempieni kanssa jutellut. "Jos sinulla olisi tuon ikäiset lapset mitä kirjoitat täällä?" Öö anteeksi kuinka? Lapseni eivät ole este täällä kirjoittamiselle ja jos et tiennyt niin lapsillani on myös isä. AP

Vierailija
7/9 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata itse palkata, ota jostain välitysfirmasta. Kun itse palkkaat ja lastenhoitaja ilmoittaa olevansa raskaana (eikä edes miehellesi), niin et pääse siitä millään eroon, mutta joudut maksamaan palkkaa myös sairaslomien, neuvolakäyntien jne. ajalta.

Tottahan tuokin. Toisaalta rahasta se ei ole kiinni. AP

Vierailija
8/9 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista antaa luonnossa

Vierailija
9/9 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa.