Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää mummoutunut henkilö?

Vierailija
08.10.2022 |

Minä yhdistän mummoutumisen mummopermikseen tai "siistiin" miestukkaan.
Muita tuntomerkkejä?

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Marimekko kyllä tekee mummoksi.

Marimekko vaateko tekee ihmisestä mummon vaikka vaatteen alta paljastuu 27-35 vuotiaan kasvot, näetkö harhoja?

Joillakin vaatekappaleilla on voimakas stigmatisoiva vaikutus. Lippalakki tekee pellen, crocsit juntin, printtipaita lapsellisen, Marimekko mummon.

Joo, näin on. Lippalakki sopii joillekin, crocsit sopii kaikille, mullakin niitä on sisäkenkinä, puutarhakenkinä ja mökkikenkinä, jees klopottimet, printtipaitakin multa löytyy, olen aikuinen, Marimekkoakin on, enkä ole mummo. Suomalainen nyt on vaan Juntti-Puntti, joka helvetin vaateriepu on siitä kiinni mikä on henkilön koko ulkoinen habitus, en minäkään käytä haalareita ja lippalakkia tai Marimekkoa ja crockseja.

Vierailija
22/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä Marimekon tai muu tunika, lyhyt tukka, pyylevä

Marimekon tuotteita pitävät sekä nuoret että vanhemmat, ei todellakaan ole mikään mummotyyli. Marimekkoa esiintyy myös maailman catwalkeilla. Marimekkoa pitää hoikat, pyylevät ja normaalit. Joten mistä tuon tempaisit esimerkiksi?

No näyttää siltä. Sori, mun mielipide eli mummotyyli!

Taitanee kateus tehdä mummomaiseksi. Marimekon vaatteisto on HM:n lumppuja huomattavasti arvokkaampia, joten eivät sovellu kaikkien kukkarolle, Vain hyvin ansaitseville mummoille!

No minusta Marimekko kuosi vaan on ruma ja vaatteena vielä hirveämpi, verhoina menettelee ja mukina:D

Sinulla siis mummoverhot ja mummomuki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille riittää se, että nainen on ylipainoinen.

Niin ja naisille se, että mies on ylipainoinen.

Vierailija
24/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, kuka sen sanoo.

Vierailija
25/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on mummo vaikka voissa paistaisi marimekko päällä.

Vierailija
26/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niskassa vielä emännänkyhmy.

Heh, mikä toi on, kyhmynenäisiä miehiä olen nähnyt, mutta nyt tuli täysin uusi käsite emännänkyhmy, what?

https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/videot/onko-sinullakin-emannan-kyh…

Vierailija
27/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko gör vem som helst till tant, oberoende kön. Nu har eländet övergivit färgerna och kör svartvitt, helt som TV sändningarna på 50-talet. Vem saknar sådant?

Vierailija
28/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyuuurteet nenän alla. Täysi turn-off.

Vierailija
29/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tuollaisen eilen kaupassa, iäksi arvelisin noin 35 vuotta. Miltä sinä näytät?

Tuo kuvaus sopii esim. poliitikko Annika Saarikkoon, jota en taatusti mummoutuneeksi menis väittämään.

Vierailija
30/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoutunut näyttää minulta, olenhan jo lähes 70v . Marimekkoa ei vaatekaapissa ole ja crocsit ovat kamalat, käytän hollannikkaita niiden sijaan.

Yhtään hametta, mekkoa tms.en omista ja käsilaukkujakin vain yksi.

Huom.mummopolkka löytyy tai mä ainakin luulen niin.

Vierailija
31/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on mummo- ja tätityylillä, onko mummot vieläkin tyylittömämpiä?

Oikeasti mua kyllä ärsyttää vähän noi määritelmät, mutta yritän ottaa huumorilla kuitenkin. T. 50 v.

Vierailija
32/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti mua kyllä ärsyttää vähän noi määritelmät, mutta yritän ottaa huumorilla kuitenkin. T. 50 v.

Mummo on harmaampi ja ryppyisempi ja lihavampi.

Täti värjää hiuksiaan eikä näytä harmaalta. Täti pakkeloi ryppyjä piiloon niin, ettei kurttuja huomaa muutaman metrin päästä kovin pahasti. Täti kiinnittää vielä jonkin verran huomiota ulkoasuunsa, mummo ei. Tätikin on jo yleensä pyylevä.

Vierailija
33/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo on harmaampi ja ryppyisempi ja lihavampi.

Täti värjää hiuksiaan eikä näytä harmaalta. Täti pakkeloi ryppyjä piiloon niin, ettei kurttuja huomaa muutaman metrin päästä kovin pahasti. Täti kiinnittää vielä jonkin verran huomiota ulkoasuunsa, mummo ei. Tätikin on jo yleensä pyylevä.

Jaahas, kiitos tästä. Olen kai sitten tätivaiheessa, tosin en pyylevä vielä. 😁

Vierailija
34/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mummoutuminen on sitä ettei enää välitä ulkonäöstään. Mutta miksi pitäisi välittää? Miksi pitäisi enää yrittää tehdä vaikutusta?

Vierailija
35/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tuollaisen eilen kaupassa, iäksi arvelisin noin 35 vuotta. Miltä sinä näytät?

Tuo kuvaus sopii esim. poliitikko Annika Saarikkoon, jota en taatusti mummoutuneeksi menis väittämään.

Vilket praktexemplar till tant och pladderkvarn.

Vierailija
36/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellä lonksuttaa puolelta toiselle.

PS. Ja miksi miehille ei tule isännänkyhmyä?

Vierailija
37/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mummoutuminen on sitä ettei enää välitä ulkonäöstään. Mutta miksi pitäisi välittää? Miksi pitäisi enää yrittää tehdä vaikutusta?

Minusta ulkonäöstä lakataan välittämästä nelikymppisenä.

Vierailija
38/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ulkonäöstä lakataan välittämästä nelikymppisenä.

Joo, mutta välittäminen alkaa vielä hetkeksi uudelleen. 

Nainen saattaa villiintyä ja voimaantua ja kieltäytyä laittautumasta, kun vanhuus ei vielä täysillä näy naamasta.

Mutta sitten, kun tulee viisikymppiä mittariin, nainen tajuaa, että ei perkele, pakko tässä on pakkelia vetää naamaan, kun muuten näyttää turhan häijyltä. Sitten alkaa tätivaihe ja juostaan yleensä noin kymmenen vuotta tällingissä tukka värjättynä ja rypyt pakkeloituna. Lopulta nainen luovuttaa, ja siitä alkaa mummous.

Vierailija
39/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdä vaikutusta? Kehen? Eikös laittautuminen ole vain ja ainoastaan ja pelkästään itseä varten?

Vierailija
40/157 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan olen supermummo parhaillaan! Tukka nutturalla, lukulasit, shaali ja pitkä tunika.👍Oikein hyvä olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän