Mitä ihmettä voin tehdä? Mies myöhästelee jatkuvasti joka paikasta
Minun asiahan se ei ole, mutta vähemmästäkin vituttaa. Tänään myöhästyi taas, kun piti lapsi hakea kerhosta. Voi elämä, en kestä että nyt lapsetkin saa kärsiä!
Kommentit (10)
onko miehesi suomalainen? Minulla on afrikkalaisen mieheni kanssa ollut alusta asti sama ongelma =). Kohta 10v täynnä ja miksikään ei ole muuttunut.
enkä opi vaikka kuinka yrittäisin.
että kun taas kerran myöhästyin (joudun siis kulkemaan miehen kyydillä), sanoin ukkokullalle, että " Jos mä vielä kerrankin myöhästyn edes sekunnin sun kuppailun takia, mä perin viisi euroa/myöhästyminen sulta." =)
Joillakin liittyy esim. pakko-oireisuuteen. Sitä myöhästelyä ei silloin saa kuriin millään. Silloin voi vain lähteä itse ajoissa ja jättää toinen vaikka matkasta.
En vain ymmärrä miksi.. kait se on jotain, että ei osaa hahmottaa ajan kulua.. mutta miten sen oppisi? Mieheni taasen on niin tarkka, että ei kyllä monestikkaan myöhästele .
ja aina, jokapaikasta myöhässä. Monesti istumme lasten kanssa autossa (minä puen lapset ja itseni ja pakkaan tarvittavan mukaan), kun mies vielä keksii pestä hampaat, silmälasit tai etsiä aurinkolaseja. Juhlista ollaan AINA myöhässä. Mua itseäni harmittaa tod.
Minä olen meillä myöhästelijä, ja mies siitä useasti valittanut. Olen ite vaan päättäny, että koetan olla ajoissa varsinkin sellasissa asiossa, mitkä mieheen liittyy.
Muutenkin itseä ihan hävettääki myöhästely, yritän päästä siitä eroon kaikkialla.
Eräs ihminen sanoi minulle kerran että ihmiset vaan on joko 5 yli tai 5 vailla tyyppejä. Hänen mielestään tätä asiaa asiaa ei itsessään voi muuttaa, se tulee vaan aina olemaan niin.
Eräs ihminen sanoi minulle kerran että ihmiset vaan on joko 5 yli tai 5 vailla tyyppejä. Hänen mielestään tätä asiaa asiaa ei itsessään voi muuttaa, se tulee vaan aina olemaan niin.
[/quote]
Itse olin aikaisemmin aina ajoissa joka paikassa, sitten tapasin mieheni. Hän saattoi tulla tapaamisiin esim. puoli tuntia myöhässä tai jos tarvitsin aamulla kyytiä töihin, olin aina noin 5 min. myöhässä. Todella noloa, kun työkentelin päiväkodissa, ja vanhempia odotti jo oven takana... Ja kun mies tekee työtä, jossa ei tarvise olla minuutin päälle missään, niin ei tosiaankaan korviaan lotkauttanut minun valitukselleni.
Nykyään minäkin olen myöhässä joka paikasta tai tulen aivan viime tipassa. Ärsytti niin paljon miehen käytös ja siitä aiheutuvat riidat, että en enää jaksanut olla se, joka pitää huolta kellosta. Valitettavasti se tapa alkaa istua jo niin tiukassa, että myöhästyn silloinkin, kun olen matkassa ilman miestä.
myöhästely, on paljon muutakin kummallista säätöä
ap