Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimet Armi, Maura ja Saima, sensuroidaan ???

Vierailija
07.10.2022 |

Nimet Armi, Maura ja Saima, sensuroidaan täällä, MIKSI?
Onko näissä nimissä joku piilomerkitys joka on kielletty?
Äsken poistui ketju jossa oli äänestys kumpu nimeksi Mauran siskolle, Armi vai Saima.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein ihan asiallisen kysymyksen aiheesta ja sain vain haukut päälleni. Kyllä ihmisten ilkeys on hirveää nykyisin, ei ihme että maan lapset ja nuoret voivat niin huonosti kun vanhemmat on tuollaisia :(

Ap

Paraskin sanomaan. Sullekaan mitään opetettu kun trollaat täällä.

Kerrotko mitä olen trollannut? Voitko linkata ne ketjut tähän mitä epäilet minun trolleikseni?

Elät harhamaailmassa. En ole edes kahteen viikkoon käynyt tällä palstalla. Nyt tulin, yritin vsstata nimikyselyyn joka poistui, ja kun tein aloituksen miksi täällä toimitaan näin niin saan pskaa niskaani.

Ap

Vierailija
22/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein ihan asiallisen kysymyksen aiheesta ja sain vain haukut päälleni. Kyllä ihmisten ilkeys on hirveää nykyisin, ei ihme että maan lapset ja nuoret voivat niin huonosti kun vanhemmat on tuollaisia :(

Ap

Kerrotko mitä olen trollannut? Voitko linkata ne ketjut tähän mitä epäilet minun trolleikseni?

Elät harhamaailmassa. En ole edes kahteen viikkoon käynyt tällä palstalla. Nyt tulin, yritin vsstata nimikyselyyn joka poistui, ja kun tein aloituksen miksi täällä toimitaan näin niin saan pskaa niskaani.

Ap

Niin varmaan 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aamusta iltaan palstalla päivystävät lapsenhoidon laiminlyövät ämmät kerkeää seurata jokaista nimiäänestystä mutta ei normaali ihminen voi tietää että joku perusnimi on kiellettyjen listalla. Onhan täällä nimistä kirjoitettu ihan av:lla ainakin 15v ajan.

Vierailija
24/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin varmaan 😂😂

No osaatko perustella miksi olen mielestäsi trolli vai huuteletko vaan? Taidat itse olla se trolli...

Vierailija
25/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollinhuutelija on se muija kenen mies nssii käpykakkua. Siksi se poistattaa kaikki ketjut

Vierailija
26/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin varmaan 😂😂

No osaatko perustella miksi olen mielestäsi trolli vai huuteletko vaan? Taidat itse olla se trolli...

Ei se osaa perustella.

Vierailija
27/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain joku henkilökohtainen kauna näihin nimiin niin reporttaa ihan asialliset aloitukset?

On henkilökohtainen kauna kaikkiin väärällä palstalla oleviin nimi- ja seksiaiheisiin aloituksiin. Ilmoitan ne aina ylläpidolle ja pyydän siirtämään  oikealle palstalle. Sille en voi mitään, jos ylläpito mieluummin poistaa ne.

Oletko autisti vai tunnetko ylemmyyttä ja mielihyvää toimiessasi palstapoliisin pikku apulaisena?

Pikkuapulainen se on, ei edes autisti tekisi noin.

Vierailija
28/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin varmaan 😂😂

Sinä se olet kun jankutat täällä koko ajan.

Vierailija
29/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain joku henkilökohtainen kauna näihin nimiin niin reporttaa ihan asialliset aloitukset?

On henkilökohtainen kauna kaikkiin väärällä palstalla oleviin nimi- ja seksiaiheisiin aloituksiin. Ilmoitan ne aina ylläpidolle ja pyydän siirtämään  oikealle palstalle. Sille en voi mitään, jos ylläpito mieluummin poistaa ne.

Oletko autisti vai tunnetko ylemmyyttä ja mielihyvää toimiessasi palstapoliisin pikku apulaisena?

En kumpaakaan, vaan haluan lukea nimikeskustelut nimipalstalta ja seksikeskustelut seksipalstalta.

Mistä aiheista sitten saa kirjoittaa Aihe vapaalle? Eikö täällä olekaan vapaa aihe?

Ei ole vapaa aihe. On vaan tietyt asiat mistä saa kirjoittaa.

Vierailija
30/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin varmaan 😂😂

Sinä se olet kun jankutat täällä koko ajan.

Jos esittää syytöksiä niin ne pitäisi osata myös perustella ja todistaa. Sinä haukuit ap:ta trolliksi ja jos et osaa kertoa miksi ja todistaa että hän on trolli, syyllistyt itse trollaukseen.

Vierailija
31/42 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voisi tuohon etusivulle kiinnittää ohjeen, johon olisi lueteltu sallitut aiheet palstalla. Ihan järjetön moderointi ja ilman järjellistä syytä katoavat aiheet aiheuttavat helposti sen, että ihmiset pakenevat palstalta muille foorumeille ja SanomaOy menettää klikkauksia ja mainostuloja. Tuonne eräälle toiselle palstalle on tosiaan jo perustettu aihe vapaa vol.2 täältä sensuuria paenneille palstalaisille.

Vierailija
32/42 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta menoa...

Vierailija
33/42 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt riidelkö turhaan! Kertokaa mielummin sopiiko Armi vai Saima paremmin Mauran siskoksi.

Vierailija
34/42 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Saima on tosi nätti nimi. Tulee mieleen Saima Harmaja ja hänen ihanat runot.

Vierailija
35/42 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Harmi, Kaura ja Naima sensuroidaan. Kamalaaaa...

Vierailija
36/42 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ehkä siitä, että Maura- alkuisia keskusteluja on ollut sivustolla vuodesta 2021 alkaen, aikaisemminkin. Jos googlaa niin paljon nimikeskusteluja nimestä.

Vierailija
37/42 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistivajakkeja nämä palstan vakioilmiantajat juuri on.

Vierailija
38/42 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ehkä siitä, että Maura- alkuisia keskusteluja on ollut sivustolla vuodesta 2021 alkaen, aikaisemminkin. Jos googlaa niin paljon nimikeskusteluja nimestä.

Niitä keskusteluja tulee sitä enemmän mitä enemmän niitä poistetaan. Tuo poistaminen on aivan turhaa.

Vierailija
39/42 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
40/42 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla päivystävät ja ilmiantavat vammaiset ja mt-ongelmaiset. Pitää vaan jaksaa koska ovat huono-omaisia elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi