Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hurmataan jääkuningatar?

Vierailija
07.10.2022 |

Kovat pelissä, mutta ei ole minkäänlainen flirtti toiminut ja leidi on täyttä jäätä, asiallinen ja sulkeutunut. Toimiiko teihin naiset aina flirtti kun kyseinen ice queen ei reagoi mitenkään ja tilanne on uusi. Mikä neuvoksi?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat hurmata jääkuningattaren? Mulle jääkuningattaruus on ehdoton turn-off.

Vierailija
22/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole jääkuningatar sellaista miestä kohtaan, josta on kiinnostunut. Eli et mitenkään.

Saattaa olla vielä tavallista jäisempi kiinnostavaa miestä kohtaan.

Stalkkareitten ajattelua. "Se haluaa mua niin kauheasti että siksi käskee suunilleen painumaan v***"".

Oikeasti tämä jääkuningatar miettii lähestymiskieltoa.

En todellakaan tarkoittanut että pitäisi jatkaa yrittämistä jos toinen on tehnyt selväksi ettei kiinnosta. Mutta jos kuvitellaan tilanne että jääkuningatar on suostunut treffeille ja siellä jatkaa jäistä linjaansa. Sekin nimittäin on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nainen rauhaan, ei ole sinusta kiinnostunut. Mikään ei ole ahdistavampaa kuin perässä roikkuva tyyppi, joka ei vain tajua ettei hänen seuransa kiinnosta ja joka kuvittelee saavansa naisen mielen muuttumaan kunhan vain piirittää tarpeeksi sitkeästi ja kokeilee ties mitä temppuja. Tuskin nainen on mitenkään etäinen tai jäinen niitä kohtaan joista pitää, ahdistavia häiriköitä kohtaan on sen sijaan pakko olla kylmä.

Vierailija
24/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole jääkuningatar sellaista miestä kohtaan, josta on kiinnostunut. Eli et mitenkään.

Saattaa olla vielä tavallista jäisempi kiinnostavaa miestä kohtaan.

Stalkkareitten ajattelua. "Se haluaa mua niin kauheasti että siksi käskee suunilleen painumaan v***"".

Oikeasti tämä jääkuningatar miettii lähestymiskieltoa.

En todellakaan tarkoittanut että pitäisi jatkaa yrittämistä jos toinen on tehnyt selväksi ettei kiinnosta. Mutta jos kuvitellaan tilanne että jääkuningatar on suostunut treffeille ja siellä jatkaa jäistä linjaansa. Sekin nimittäin on mahdollista.

Noh, mä entisenä jääkuningattarena sulin kun mies antoi mulle sopivasti tilaa, mutta kuitenkin oli samalla määrätietoisen kiinnostunut pelkästään minusta, eikä monista muistakin naisista samalla. Joo, tiedän että on miehille vaikeaa sellainen yhteen naiseen keskittyminen. Juuri siksi olin niin jääkuningatar. Mutta lähinnä se auttoi, että hän ei painostanut mua etenemään liian nopeasti, halusi vain tutustua minuun alussa vaikka ihan kaverina vaan. Jotta uskaltauduin avautumaan hänelle elämästäni ja historiastani, tulematta tuomituksi. Ja se todellakin sitten otti aikaa PALJON. Vuosia! Oikeastaan päästin hänet alussa lähelle ensin vain kaverina, sitten ystävänä ja sitten me vasta rakastuimme. Toki jälkeenpäin myönsimme toisillemme tunteneemme jotain vahvaa yhteyttä jo alusta asti, mutta kun ei vaan ollut uskallusta. Molemmilla oli omia ongelmia, epävarmuuksia ja traumojakin.

Vierailija
25/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se flirtti toimi jos toinen ei ole omasta mielestä kiinnostava.

Näin naisena täytyy todeta, että minuun ei tehoa mikään flirtti, vaan juoksen helvetin nopeasti karkuun. Minuun tehdään vaikutus hyvillä käytöstavoilla, iloisuudella ja lempeydellä. -Ohis

Vierailija
26/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulata se

Miten?? Ei toimi mikään toiminta tai teot flirtistä puhumattakaan. ap

Vierailija
27/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästä vaiva ja kysy suoraan, kiinnostaisiko häntä lähteä vaikka kahville ja tutustua suhun. Jos ei, niin anna olla heti kerrasta.

Mua piiritti yksi mies vuosia. Se oli oikeasti tosi kiusallista ja varmasti turhauttavaa hänellekin. Sanoin suoraan moneen kertaan, etten ole kiinnostunut, eikä hän voi tehdä mitään jotta kiinnostuisin. Harkitsin jo maiseman vaihtoa. Sitten tapasin tulevan puolisoni ja olin aivan sulaa vahaa. Tämä piirittäjä antoi periksi vasta, kun muutimme yhteen mieheni kanssa.

Olen flirttaillut ja kysynyt kahville, mutta kieltäytyi kohteliaan asiallisesti. Jääkuningatar lähti työkaverimiehen kanssa yhdessä lounaalle tänään, mutta mun kanssa ei voinut lähteä! Seurasin tilannetta sivusta, niin kumpikaan ei flirttaillut keskenään ja mies on suoraan kuin vanhoista elokuvista eli aivan erilainen kuin minä asiallinen ja ei yhtään flirtti. ap

Vierailija
28/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idän ihme kokeili tuleen sytyttämisellä.

Vierailija
29/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet 50-vuotias setämies ja koetat hurmata jotain 20-vuotiasta kassatyöntekijää jonka on pakko olla sinulle kohtelias. Hyi saatana vaari! Mene rakaisin pelaamaan bingoa.

Mulla ja jääkuningattarella on kahdeksan vuotta ikäeroa eikä olla kaupassa töissä. ap

Vierailija
30/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkytät itseäsi ja sanallista seuraasi liikaa etenkin viikonloppuisin, tai sitten et osaa tehdä itsestäsi mielenkiintoista, mahdollisesti näin? "Mitäs sinne" ja perään "kaunis olet" ei oikein herätä suurta keskustelunhalua.

Vierailija
31/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä, miten miehet on aina sitä kiinnostuneempia, mitä kylmempi ja välinpitämättämämpi nainen on..

Vierailija
32/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Jääkuningatar on jo varattu ja käy ihan vaan viattomasti syömässä sen toisen miestyökaverin kanssa? Queenilla on jo kotona kunkku ja se on huomannut sun liikainnostuksen ja ehkä jopa välttelee/pelkää sua? Eikä sitä ehkä kiinnosta kuitenkaan avata sulle yksityiselostaan, että hän on jo avokki. Tulisi ehkä turhan kiusallista nähdä sua työkuvioissa joka päivä sen episodin jälkeen?

Vierailija
33/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Jääkuningatar on jo varattu ja käy ihan vaan viattomasti syömässä sen toisen miestyökaverin kanssa? Queenilla on jo kotona kunkku ja se on huomannut sun liikainnostuksen ja ehkä jopa välttelee/pelkää sua? Eikä sitä ehkä kiinnosta kuitenkaan avata sulle yksityiselostaan, että hän on jo avokki. Tulisi ehkä turhan kiusallista nähdä sua työkuvioissa joka päivä sen episodin jälkeen?

Jääkuningatar on sinkku, mutta mullon kilpailija työkaveri tuli iltapäivällä työpisteelle hakemaan muka papereita no haki se niitäkin ja siinä sit kysäsin mukamas ohimennen et aikovatko mennä ensi viikollakin yhdessä syömään niin kehtas vastata että kyllä! Hemmetti miten liero työkaveri ja vie multa naisenkin! ap

Vierailija
34/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, minua piiritti opiskeluaikana eräs, joka ei millään ymmärtänyt, ettei nappaa. Tämä mies lähetteli kukkakimppuja ovelleni (tiesi jopa osoitteeni, apua!) ja antoi ihan yllättäen luennon jälkeen jotain pikku lahjoja (kiusallista!). Hän vonkui minua kahville ja ties mihin, mutta aina sanoin, että olen varattu eikä oikein kiinnostele. Sanoin siis ihan kauniisti. Enkä mitenkään rohkaissut.

Kun tämä ei loppunut, niin eräissä opiskelubileissä oma poikkikseni meni juttelemään hänelle asiasta ja viimeinkin se uskoi. Tuli kuitenkin vielä sanomaan erikseen, että jos tulen järkiini ja jätän tuon nykyiseni, niin hän on aina valmiina (scary!). Minua ihan oikeasti jännitti mennä laitokselle ja luennoille, koska aina oli se ahdistus, että mitä tänään keksitään... mies oli ennemminkin trauman aiheuttaja kuin ilon. Onneksi hänkin sitten löysi uuden kohteen ja on kai tahollaan onnellisesti jonkun kanssa.

Vierailija
35/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei flirtti toimi kuin tietyntyyppisiin naisiin, jotka haluavat hyväksyntää. Aito jäävuori ei sula helppoon heittoon. Sun pitää olla jotenkin erityinen, jotta saat sisäisen laavan kuplimaan.

Tämä. Ole aito.

Vierailija
36/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei flirtti toimi kuin tietyntyyppisiin naisiin, jotka haluavat hyväksyntää. Aito jäävuori ei sula helppoon heittoon. Sun pitää olla jotenkin erityinen, jotta saat sisäisen laavan kuplimaan.

Tämä. Ole aito.

Oon aito mut tykkään flirttailla ja viljellä vitsejä. On se kumma kun jääkuningatar ei diggaa. ap

Vierailija
37/44 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästä vaiva ja kysy suoraan, kiinnostaisiko häntä lähteä vaikka kahville ja tutustua suhun. Jos ei, niin anna olla heti kerrasta.

Mua piiritti yksi mies vuosia. Se oli oikeasti tosi kiusallista ja varmasti turhauttavaa hänellekin. Sanoin suoraan moneen kertaan, etten ole kiinnostunut, eikä hän voi tehdä mitään jotta kiinnostuisin. Harkitsin jo maiseman vaihtoa. Sitten tapasin tulevan puolisoni ja olin aivan sulaa vahaa. Tämä piirittäjä antoi periksi vasta, kun muutimme yhteen mieheni kanssa.

Olen flirttaillut ja kysynyt kahville, mutta kieltäytyi kohteliaan asiallisesti. Jääkuningatar lähti työkaverimiehen kanssa yhdessä lounaalle tänään, mutta mun kanssa ei voinut lähteä! Seurasin tilannetta sivusta, niin kumpikaan ei flirttaillut keskenään ja mies on suoraan kuin vanhoista elokuvista eli aivan erilainen kuin minä asiallinen ja ei yhtään flirtti. ap

Kas tässä ap:lle vihjettä kerrakseen. Nainen tykkää juuri päinvastaisista miehistä.

Vaikka trollihan tämän täytyy olla.

Vierailija
38/44 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet 50-vuotias setämies ja koetat hurmata jotain 20-vuotiasta kassatyöntekijää jonka on pakko olla sinulle kohtelias. Hyi saatana vaari! Mene rakaisin pelaamaan bingoa.

Mulla ja jääkuningattarella on kahdeksan vuotta ikäeroa eikä olla kaupassa töissä. ap

Sä olet 22 vuotias ja jääkuningatar on 14 vuotias.

Vierailija
39/44 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä, miten miehet on aina sitä kiinnostuneempia, mitä kylmempi ja välinpitämättämämpi nainen on..

Miehethän tietää, että jääkungattaren sydän sulaa oikeissa käsissä. ;)

Vierailija
40/44 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ap on lyhyt ja käyttäytyy kuin yläkouluikäinen luokan pelle. Jääkuningatar on sitten 8 vuotta vanhempi eikä innostu enää lapsellisista kaksimielisistä vitseistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi