Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Muistellaan 1990-lukua

Vierailija
07.10.2022 |

Kerro muisto

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lama ja "juustohöylÀ"

Vierailija
2/9 |
07.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En muista paljoakaan. Keiju margariinirasia maksoi vuonna 1992 9,90 mk.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀytiin katsomassa Englantilainen potilas ja kaikkilla oli pÀÀllÀ housut minkÀ pÀÀllÀ minihame. Toi muoti ei ole tehnyt paluuta vaikka moni muu onkin. Kaikki nyyhkyytti leffassa kun se oli niiiin ihana. Voi ollappa taas teini:D

Vierailija
4/9 |
07.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Silloin peruspÀivÀrahalla oli parempi ostovoima kuin nykyÀÀn.

Vierailija
5/9 |
07.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin peruspÀivÀrahalla oli parempi ostovoima kuin nykyÀÀn.[/

MitÀ, olitko jo työtön?

MinkÀs ikÀinen nyt oot?

Vierailija
6/9 |
07.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jyrki. Melko teennÀistÀ ja epÀvarmaa aikaa oli, olin silloin parikymppinen. En kuulunut menestyjiin. Kovat oli arvot pk-seudulla, vastapainona kommuuni-hippi-rasta-pilvenpössyttÀjÀporukka. Kumpaakin vierastin.

Nyt olen iloinen ettĂ€ kasvoin ihan itsekseni hurahtamatta kumpaankaan maailmaan. Moni ikĂ€iseni jo haudassa. Huumeet ovat syöneet paljon potentiaalia ikĂ€luokista viime vuosikymmeninĂ€. HourupĂ€isistĂ€ aatteista puhumattakaan. 

En kyllĂ€ usko, ettĂ€ ysĂ€rillĂ€ oltiin piiruakaan sen syvĂ€llisempiĂ€ tai henkisempiĂ€ kuin nykyÀÀnkÀÀn. Sama arvotyhjiö ja todellisuuspako nĂ€kyi jo silloin. UlkonÀöllĂ€ surffattiin nuorena, fyffellĂ€ vanhempana. Puhun siis pk-seudusta. Onkohan tÀÀ koskaan ollut sydĂ€mellinen, vĂ€litön, ihmislĂ€heinen kaupunki?? Onko sellaisia MISSÄÄN?

Vierailija
7/9 |
07.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki. Melko teennÀistÀ ja epÀvarmaa aikaa oli, olin silloin parikymppinen. En kuulunut menestyjiin. Kovat oli arvot pk-seudulla, vastapainona kommuuni-hippi-rasta-pilvenpössyttÀjÀporukka. Kumpaakin vierastin.

Nyt olen iloinen ettĂ€ kasvoin ihan itsekseni hurahtamatta kumpaankaan maailmaan. Moni ikĂ€iseni jo haudassa. Huumeet ovat syöneet paljon potentiaalia ikĂ€luokista viime vuosikymmeninĂ€. HourupĂ€isistĂ€ aatteista puhumattakaan. 

En kyllĂ€ usko, ettĂ€ ysĂ€rillĂ€ oltiin piiruakaan sen syvĂ€llisempiĂ€ tai henkisempiĂ€ kuin nykyÀÀnkÀÀn. Sama arvotyhjiö ja todellisuuspako nĂ€kyi jo silloin. UlkonÀöllĂ€ surffattiin nuorena, fyffellĂ€ vanhempana. Puhun siis pk-seudusta. Onkohan tÀÀ koskaan ollut sydĂ€mellinen, vĂ€litön, ihmislĂ€heinen kaupunki?? Onko sellaisia MISSÄÄN?

Ei ole. Kaupunki = kaupankÀynnin keskus.

Vierailija
8/9 |
07.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÀytiin katsomassa Englantilainen potilas ja kaikkilla oli pÀÀllÀ housut minkÀ pÀÀllÀ minihame. Toi muoti ei ole tehnyt paluuta vaikka moni muu onkin. Kaikki nyyhkyytti leffassa kun se oli niiiin ihana. Voi ollappa taas teini:D

Olin jo unohtanut ton "muodin"đŸ€ŁđŸ™ˆ. Itse voisin nyyhkyttÀÀ vielĂ€kin Englantilaisen potilaan lopulle. Harmi kun ei tule koskaan telkkarista.

Vierailija
9/9 |
07.10.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kutsuttiinko silloin myös kiltitkin pojat mukaan diskoon ja juhlimaan? 😔

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ neljÀ yksi