Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, ketkä olette tehneet hyvän sähkösopimuksen, älkää vielä iloitko, hallituksella on suunnitelmia teidän varalle

Vierailija
07.10.2022 |

Hallitus suunnittelee sähkölaskujen tasaamista. Korkeimpia alennetaan ja vallitsevaa hintatasoa alittavia taas nostetaan.

Poikkeuksellisessa sähkömarkkinatilanteessa on tutkittava ja käytettäväkin poikkeuksellisia keinoja. Kymmenkertaiset hintaerot samasta kulutusmäärästä ovat kestämättömiä.

Kysymys olisi poikkeuksellisen hintapiikin taakanjaosta kohtuullisemmin ostajatalouksien kesken.

Hallitusryhmien kesken käydään keskustelua sähkölaskujen "jopa kymmenkertaisten erojen" tasaamisesta https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009117961.html

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meilläkin on suunnitelmat tuon varalle onneksi :)

Vierailija
2/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa muistuttamaan kommunismia tämä meno.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia suunnitelmia?

Ap

Vierailija
4/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kommarihallitushan meillä onkin.

Vierailija
5/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kommarihallitushan meillä onkin.

Näinhän se valitettavasti on.

Ap

Vierailija
6/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apllä on itsellään varmaan 5 centin sopimus. Jos aplla olisi 49.9 centin sopimus huutaisi hän kurkkusuorana Kannatusta asialle.

Vierailija
7/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia suunnitelmia?

Ap

Käytämme sitten lähinnä vain ( leivinuunillista ) takkaa lämmitykseen ja ruuanlaittoon.  

Lisäksi sen jälkeen myöskin minä vanhana kommunistina alan kyllä kannustaa kansaa kapinaan, jos sopimuksia voi kesken sopimuskausien alkaa rikkomaan

Vierailija
8/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apllä on itsellään varmaan 5 centin sopimus. Jos aplla olisi 49.9 centin sopimus huutaisi hän kurkkusuorana Kannatusta asialle.

Minulla on kieltämättä hyvä sopimus, enkä halua maksaa muiden huonommista sopimuksista.

Ap

Vierailija
9/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä kannatan ainakin maksan 34.9c kw ja on hauskaa jos saan alemmas sähköni hintaa.

Vierailija
10/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla on kieltämättä hyvä sopimus, enkä halua maksaa muiden huonommista sopimuksista.

Ap

Arvaa haluanko minä maksaa veroillani muiden asumistukia koska he maksavat huonoja vuokrasopimuksia.

Vierailija
11/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia suunnitelmia?

Ap

Käytämme sitten lähinnä vain ( leivinuunillista ) takkaa lämmitykseen ja ruuanlaittoon.  

Lisäksi sen jälkeen myöskin minä vanhana kommunistina alan kyllä kannustaa kansaa kapinaan, jos sopimuksia voi kesken sopimuskausien alkaa rikkomaan

Voisipa asua mummolassa, siellä on leivinuuni, rautahella ja puilla lämmitettävä sauna. Ei tarvitse jättää saunomatta sähkölaskun pelossa.

Ap

Vierailija
12/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia suunnitelmia?

Ap

Voisipa asua mummolassa, siellä on leivinuuni, rautahella ja puilla lämmitettävä sauna. Ei tarvitse jättää saunomatta sähkölaskun pelossa.

Ap

Tohon ku lisäät vielä kaminan joka on makkarissa ni ootkin jo meillä.

Vierailija
13/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka, ei ketkä.

Vierailija
14/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tajunnet, että tällä hetkellä muut maksavat sinun sähköstäsi sinun maksaessasi alihintaa?

Vierailija
15/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on avustaa hyvin ansaitsevia perheitä ja hyvin ansaitsevia ei-perheellisiä... etenkin sitä hyvä-veli-sisko-kerhoa jossa hallinto ja hyvin ansaitsevat sopivat keskenään kaikki tuet jotka kohdistuvat sitten heille itselleen... ja kaikki varmistetaan sillä että mitään rajoituksia ei laiteta sille paljonko tukea saava tienaa... ja kun haetaan tukea 2000 - 6000 euron laskuihin takautuvasti jokainen tietää sen että tavallinen palkanmaksaja ei kuulu tähän ryhmään... vähän tienaavat perheet johdetaan nyt tarkoituksella ulosottoihin...

Vierailija
16/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä kannatan ainakin maksan 34.9c kw ja on hauskaa jos saan alemmas sähköni hintaa.

Tää varmaan olis aika keskiarvo?

Vierailija
17/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysaurinkosähkön hintakin nousi, nyt 6c/kWh. Olen ihan tyytyväinen, kulutus pieni, lähinnä valot ja laitteet. 

Vierailija
18/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tajunnet, että tällä hetkellä muut maksavat sinun sähköstäsi sinun maksaessasi alihintaa?

Sähköfirmat ei kuulu valtiolle!

Tällä ei yritetä kuin pelastaa omistavan luokan omistuksia.

Konkkaan vaan, valtion haltuun ja uusi sopimus uudella hinnalla.

Vierailija
19/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen keräämät halko- ja klapipinotkin jaetaan muiden kesken.

Vierailija
20/62 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiänyt taas. Itse maksan ensi yönä kiinteän sähkösopparin hintaa 7,21 c kwh kun taas pörssisähköläiset saa miinushintaan. Kyllä se kompensaatio pitää tapahtua näissäkin tilanteissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi