Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian alistuva nainen?

Vierailija
07.10.2022 |

Nuoren naisen mieluisin tapa on se, että ensin "kuritan" eli piiskaan kunnolla vyöllä ja sen jälkeen yhdyntä niin, että hän on täysin passiivinen. Itse en ole mitään alistajatyyppiä, joten tuntuu vähän oudolta olla tällaisessa roolissa, enkä haluaisi ainakaan vahvistaa tällaista alistuvuutta. Mitä mietteitä? Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellinen kysymys on se, nauttiiko hän oikeasti itse, vai onko kyseessä opittu toimintamalli, aiemmalta poikaystävältä tai kotikasvatuksesta,

Vierailija
2/6 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethna opetettu olemaan objekteina, saavat jos sattuvat saamaan ei muuta.

Ikävä ja opittu tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan luonne ja kasvatuskysymys. Meillä vaimo aika ajoin haluaa myös olla alistuvassa roolissa, haluaa että mies tulee ja ottaa omansa. Joskus tekee itse aloitteen sitomis tai käsirauta leikeistä. Joskus meillä on myös pientä kuritusta piiskauksen muodossa. Tuo piiskaus on sillä lailla outokin juttu kun vaimo ei yleensä itse sitä ehdota mutta jos annan piiskaa ja samalla otan takaapäin on vaimon orgasmit aivan omaa luokkaansa.

Alistaminen ja alistuminen on herkkä laji ja siinä pitää tuntea puoliso todella hyvin jotta se tuottaa nautintoa molemmille

Vierailija
4/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletus 1: nainen nauttii piiskaamisesta ja alistumisesta. Kiihottaako tilanne sinua? Jos ei, niin sitten ette sovi toisillenne.

Oletus 2: hänellä on jonkinlainen trauma. Menkää terapiaan.

Vierailija
5/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko nainen mitä uskontokuntaa voi tulla perimä sieltä, onko klitta tallessa?

Vierailija
6/6 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiltintytönsyndrooma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi