Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa että menetän mun pojan

Vierailija
07.10.2022 |

En osaa järjellä selittää miksi. Enkä tiedä mikssi musta tuntuu että menetän just hänet. Mulla on sellainen olo että muut saan pitää pidempään mutta hänet menetän. Nyt se taas lähti kavereille ja itkin sen takia. Kuulostan varmaan ihan hullulta mutta en mielestäni edes ole. Jotenkin tuo ajatus ei vaan jätä mua rauhaan. Mies epäilee että oon vaan lukenut liikaa ikäviä uutisia. Toivottavasti niin... En vaan käsitä miksi koen näin voimakkaasti ja miksi vain tätä yhtä lasta kohtaan. Toinenkin on kavereilla eikä mua se ahdista.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takerrut häneen koska sinulla ei mitään elämässä.Vain kuollut avioliitto. Hanki harrastus, ystäviä ja ala elää elämää.

Vierailija
22/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takerrut häneen koska sinulla ei mitään elämässä.Vain kuollut avioliitto. Hanki harrastus, ystäviä ja ala elää elämää.

Ei muuten johdu tästä. Mulla kaikki hyvin ja samansuuntaisia ajatuksia kuin ap:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorimmaisen raskausaikana jatkuvasti unia, että keskimmäinen lapsi kuolee. Hukkui tai tippui jostain korkeelta yms. Mitähän menettämisen pelkoa lie ollut.

Vierailija
24/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös elänyt vuosia pelossa, että menetän aikuisen poikani. Hänellä on epilepsia, ja kohtauksia on tullt harvakseltaan, mutta hän joutui jo yhteen vakavaan onnettomuuteen kohtauksen takia. Olen yrittänyt käsitellä pelkoani keskustelemalla asiasta, mutta vaikeaa se on. Mulla on siis todellinen syy huolestua, mutta enhän voi elää elämääni jatkuvassa pelossa. En tiedä, mitä teen. Pojan lääkitys on nyt lääkärin tarkkailun alla, mutta toistaiseksi emme voi tehdä muuta kuin odottaa, millaisella lääkityksellä oireet saadaan kuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi