Syke kausi 13
Sykkeen 13. kausi alkaa 25.11. Ruutu+-palvelussa. Keskustellaan täällä kaudesta!
Linkki Nelosen tiedotteeseen: https://www.nelonen.fi/uutiset/sykkeen-13-kausi-alkaa-ruudussa-25-marra…
Traileri: https://www.ruutu.fi/video/4210063
Kommentit (348)
Nähdäänköhän tulevalla kaudella myös Iiriksen ja Artturin kotielämää, kun Iiriksen äitiys ja Eetu on mainittu kauden kuvauksessa. Mietin myös mikä mahtaa olla Johannan ja Laurin välille tuleva kolmas pyörä. Vai tarkoitetaankohan sillä Laurille tapahtuvaa onnettomuutta/sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän tulevalla kaudella myös Iiriksen ja Artturin kotielämää, kun Iiriksen äitiys ja Eetu on mainittu kauden kuvauksessa. Mietin myös mikä mahtaa olla Johannan ja Laurin välille tuleva kolmas pyörä. Vai tarkoitetaankohan sillä Laurille tapahtuvaa onnettomuutta/sairautta.
Eipä yllättäisi jos tuolla kolmannella pyörällä kenties tarkoitettaisiin Maxia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllättäisi jos tuolla kolmannella pyörällä kenties tarkoitettaisiin Maxia :D
Kuvauksessa kolmas pyörä on yllättävä. Maxia ei varsinaisesti vois sanoa sellaiseksi :D
Mulle tuli mieleen myös että kun keväällä ollessa jutussa missä puhuttiin Sykkeestä oli, että hahmoa alkaa janottaa vanha suola. Arvelin ensin että voisko se liittyä Ilmariin kun Salla palaa takaisin. Sitten kun pohdin tarkemmin niin Ilmarihan ei seurustele niin että voisko se olla sittenkin Leevi.
Mun päässä tarina menis näin: Leevillä ja Santerilla menee huonosti ja ovat jo eron partaalla mutta eivät eroa virallisesti. Rasmus palaa takaisin polille isänsä takia. Leevi ja Rasmus tapaavat myöhemmin ja Leevi pettää Santeria. Lopuksi Santeri arvaa Leevin pettäneen ja tulee lopullinen ero. Trailerissahan oli kohta jossa Jari halaa poikaansa ja Leevi katsoo jotenkin syyllisenä Santeriin päin. Leevin ja Rasmuksen trailerin juttelukohta vois olla sit eron jälkeen.
Nää on sit vaan mun kuvitelmia että tosissaan ei sit kannata ottaa..
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen myös että kun keväällä ollessa jutussa missä puhuttiin Sykkeestä oli, että hahmoa alkaa janottaa vanha suola. Arvelin ensin että voisko se liittyä Ilmariin kun Salla palaa takaisin. Sitten kun pohdin tarkemmin niin Ilmarihan ei seurustele niin että voisko se olla sittenkin Leevi.
Mun päässä tarina menis näin: Leevillä ja Santerilla menee huonosti ja ovat jo eron partaalla mutta eivät eroa virallisesti. Rasmus palaa takaisin polille isänsä takia. Leevi ja Rasmus tapaavat myöhemmin ja Leevi pettää Santeria. Lopuksi Santeri arvaa Leevin pettäneen ja tulee lopullinen ero. Trailerissahan oli kohta jossa Jari halaa poikaansa ja Leevi katsoo jotenkin syyllisenä Santeriin päin. Leevin ja Rasmuksen trailerin juttelukohta vois olla sit eron jälkeen.
Nää on sit vaan mun kuvitelmia että tosissaan ei sit kannata ottaa..
Mä luulen, että se on nimenomaan Ilmari, jota vanha suola janottaa. Ei seurustele nyt, joten on just mahdollisuus ihastua uudestaan Sallaan. Mut toi sun pohdinta Leevistä ja Santerista on silti ihan mahdollinen. Tosin Leevi on niin kiltti, että toivon, ettei petä. Ei antaisi sitä itselleen koskaan anteeksi.
Onko teidänkin mielestä trailerin ihan lopussa Salla lääkärinvaatteissa? Siis se, joka katsoo johonkin mikroskooppiin tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan Sonja raskaana?
Niinpä, tää tuli myös mulla mieleen. Toisaalta just on ollut Jannican raskaus ja sitä ennen Johannan kesken mennyt niin voisi luulla, ettei ihan heti olisi taas uutta raskautta. Jesse puhuu muutoksesta meille kaikille. Voisko se tarkoittaa, että muutos koskettaisi myös Sonjan lapsia? Toki pikkusisarus vaikuttaisi, mutta olisiko kuitenkin kyseessä muutto yhteen, se olisi iso muutos myös lapsille.
Antti Luusuaniemi vaatinu lisää panokohtauksia ja saamansa pitää!
Vierailija kirjoitti:
Onko teidänkin mielestä trailerin ihan lopussa Salla lääkärinvaatteissa? Siis se, joka katsoo johonkin mikroskooppiin tms.?
Salla vois kyllä hyvinkin olla siinä, onkohan sitten päätynyt opiskelemaan itsensä ihan oikeasti lääkäriksi tällä kertaa. Katsoin myös, että voisi näyttää myös Marjutilta?
Nyt näkyy ensimmäisten kausien laatikot Ruudussa. Kuvauksen mukaan kaudella nähdään kolme vanhaa hahmoa, joten Zahrakin varmaan tällä kaudella mukana. Hänestäkin kun oli joskus se kuva ig:ssä Janne Saarisen kanssa ensihoitajan vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkyy ensimmäisten kausien laatikot Ruudussa. Kuvauksen mukaan kaudella nähdään kolme vanhaa hahmoa, joten Zahrakin varmaan tällä kaudella mukana. Hänestäkin kun oli joskus se kuva ig:ssä Janne Saarisen kanssa ensihoitajan vaatteet päällä.
Korjaan, siis ensimmäisten jaksojen laatikot.
Vierailija kirjoitti:
Viime kaudella Artturi jotenkin ohi mennen heitti repliikin, josta sain sen kuvan, että olivat eronneet Iiriksen kanssa (en muista tarkkoja sanamuotoja). Jäi vaan mieleen yllättävänä juttuna, jota ei sen kummemmin käsitelty. Mutta ymmärsinkin ilmeisesti väärin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kaudella Artturi jotenkin ohi mennen heitti repliikin, josta sain sen kuvan, että olivat eronneet Iiriksen kanssa (en muista tarkkoja sanamuotoja). Jäi vaan mieleen yllättävänä juttuna, jota ei sen kummemmin käsitelty. Mutta ymmärsinkin ilmeisesti väärin?!
Multa ainakin mennyt ihan ohi, jos näin on. Muistatko yhtään missä yhteydessä tää oli?
Näyttäisi siltä, että taas yksi Syke-kausi (nro 16) saatu kuvattua. Sama kuvaustahti näyttäisi siis jatkuvan.
Kyllä iiris ja Artturi ovat eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämmöinen on ilmoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Leffassa olivat eronneet, mutta sehän on ihan irrallinen osa sarjasta eikä sarjassa ole missään vaiheessa ollut tästä mitään. Luulen kyllä, että tulevat eroamaan, mutta ei sitä kyllä vielä ole tapahtunut, tai tullut millään tavoin esiin.
Viime kaudella Artturi jotenkin ohi mennen heitti repliikin, josta sain sen kuvan, että olivat eronneet Iiriksen kanssa (en muista tarkkoja sanamuotoja). Jäi vaan mieleen yllättävänä juttuna, jota ei sen kummemmin käsitelty. Mutta ymmärsinkin ilmeisesti väärin?![/quote]
Multa ainakin mennyt ihan ohi, jos näin on. Muistatko yhtään missä yhteydessä tää oli?[/quote]
Artturi oli muistaakseni lähdössä työtehtävään jonkun toisen miehen (mahdollisesti Niken?) kanssa, ja tämä jokin eroamiseen liittyvä heitto kyllä kuulosti siltä, että itse se homma oli koettu. Valitettavasti en muista tarkemmin, koska siihen ei tosiaan sen enemmän jääty. Ei muistaakseni ollut edes lähikuvaa vaan oli kuvattu kauempaa. Joskus kauden keskivaiheilla (?).
YLE pilkkaa ja irvailee näille Nelosen kausille. Alkuperäisiä ensimmäisten kausien jaksoja on taas alettu esittämään TV2:lla ja noiden mainoksessa sanotaan kyseessä olevan juurikin ns. aidot ja alkuperäiset jaksot. Nuohan on sitä paitsi Yle Areenassakin. Aika moni näyttelijä suostui kuitenkin jatkamaan sarjassa näyttelemistä, juurikin keskeisiä hahmoja, vaikka kanava vaihtuikin. Toki Ylen tuotantona oli laadukkaampi ja kokonaisuus parempi.
Tylsä sarja nykyään. Oli vielä hyvä 1-4 kausilla. En jaksa enää katsoa.
Niinpä, tää tuli myös mulla mieleen. Toisaalta just on ollut Jannican raskaus ja sitä ennen Johannan kesken mennyt niin voisi luulla, ettei ihan heti olisi taas uutta raskautta. Jesse puhuu muutoksesta meille kaikille. Voisko se tarkoittaa, että muutos koskettaisi myös Sonjan lapsia? Toki pikkusisarus vaikuttaisi, mutta olisiko kuitenkin kyseessä muutto yhteen, se olisi iso muutos myös lapsille.