Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 13

Vierailija
07.10.2022 |

Sykkeen 13. kausi alkaa 25.11. Ruutu+-palvelussa. Keskustellaan täällä kaudesta!

Linkki Nelosen tiedotteeseen: https://www.nelonen.fi/uutiset/sykkeen-13-kausi-alkaa-ruudussa-25-marra…
Traileri: https://www.ruutu.fi/video/4210063

Kommentit (348)

Vierailija
81/348 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksokuvausten perusteella Leevi taitaa saada enemmän roolia tällä kaudella. Leevi on ollut enemmän taka-alalla jo monta kautta joten nyt nostetaan Leevi kunnolla jalustalle mikäli noita jaksokuvauksia on tosiaan uskominen. Eroaminen Santerin kanssa, Rasmuksen tulo mukaan kuvioihin, irtipäästämiseen avun saaminen ja tekee päätöksiä, siinä on tapahtumaa kerrakseen. Jari on näköjään toinen joka saa myös roolia. Hyvä että nostetaan näitä vähemmän roolia saaneita hahmoja enemmän mukaan.

Tästä ensimmäisestä jaksokokonaisuudesta jäi ihan ok-kuva. En oikein tiedä kumpaan käsitykseen katsojat nyt jätettiin siitä että tuliko Maxin ja Jannican lapsesta nyt virallisesti Ronkainen vai Hansson. Jannica sanoi noissa nimiäisissä että vauva Ronkaisesta tulee jne. Jan Harald Einari on kyllä kiva nimi.

Minä ymmärsin sen nyt niin, että sukunimi on Hansson. Eli tähän asti oli ollut vauva Ronkainen ja nyt kun nimi julkistettiin niin se on Jan Harald Einari Hansson.

Vierailija
82/348 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin jaksot tulevat katsottvaksi Ruutuun, jos ei ole maksullista pakettia? Ensimmäiset tulivat kuten ilmoittivat 25.11., mutta seuraavat kaksi ovat vain maksullisesti katsottavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/348 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä tieto Santerin ja Leevin erosta on peräisin, en muista lukeneeni / kuulleeni mistään mutta täällä sitä toitotetaan kuitenkin..?

Vierailija
84/348 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin jaksot tulevat katsottvaksi Ruutuun, jos ei ole maksullista pakettia? Ensimmäiset tulivat kuten ilmoittivat 25.11., mutta seuraavat kaksi ovat vain maksullisesti katsottavissa.

Yleensä tulevat vasta silloin, kun seuraava kausi alkaa tulla maksulliselle puolelle. Menee siis luultavasti jopa puoli vuotta.

Vierailija
85/348 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto Santerin ja Leevin erosta on peräisin, en muista lukeneeni / kuulleeni mistään mutta täällä sitä toitotetaan kuitenkin..?

Muun muassa trailerin kohtaukset, Santerin näyttelijän Akselin viimeiset kuvaukset joskus vuoden 2020 loppu tai 2021 alkupuolella kun kuvattiin tätä menossa olevaa kautta ja Nelosen kausikuvaus sekä tulevat jaksokuvaukset puhuvat Santerin ja Leevin eron puolesta aika selvästi

Vierailija
86/348 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muun muassa trailerin kohtaukset, Santerin näyttelijän Akselin viimeiset kuvaukset joskus vuoden 2020 loppu tai 2021 alkupuolella kun kuvattiin tätä menossa olevaa kautta ja Nelosen kausikuvaus sekä tulevat jaksokuvaukset puhuvat Santerin ja Leevin eron puolesta aika selvästi

Syksyllä 2021 kuvattiin tätä kautta ja silloin oli Akselilla ig-päivitys, jossa kertoi viimeisestä kuvauspäivästään Sykkeessä. Ja traileri ja kauden kuvaus tosiaan kertoo aika vahvasti, että eroaisivat.

Vierailija
87/348 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumätä nyt katsottu ja voi vee. (Yritän saada tän nyt sadatta kertaa läpi)

En tykännyt yhtään tosta itänaapurin agenttisoopasta. Oli ensinnäkin todella naurettavasti toteutettu - agentti kävi, tökkäs naapuria ja läks. Jäljelle jäi rei'itetty ukrainan mimmi, josta jäi vain kysymysmerkkejä et kuka ylipäätään oli. Toisekseen en jaksais tätä soopaa vielä kuvitteellisessa sairaalasarjassakin.

Mä luulen, että Santeri lähtee ulkomaille, sen verran kiinnostuneena kuunteli ulkomailla köyhiä hoitavan luumätäpotilaan juttuja. Ja siksi parisuhde Leevin kanssa päättyy.

Jan Harald Einari oli yllättävän kiva nimi!

Toivoisin, että Marjut saisi vihdoin onnen jonkun miehen kanssa. Käy tosi sääliksi, miten Jari pelleilee (tosin tietämättään kai Marjutin tunteista?). 

Vierailija
88/348 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luumätä nyt katsottu ja voi vee. (Yritän saada tän nyt sadatta kertaa läpi)

En tykännyt yhtään tosta itänaapurin agenttisoopasta. Oli ensinnäkin todella naurettavasti toteutettu - agentti kävi, tökkäs naapuria ja läks. Jäljelle jäi rei'itetty ukrainan mimmi, josta jäi vain kysymysmerkkejä et kuka ylipäätään oli. Toisekseen en jaksais tätä soopaa vielä kuvitteellisessa sairaalasarjassakin.

Mä luulen, että Santeri lähtee ulkomaille, sen verran kiinnostuneena kuunteli ulkomailla köyhiä hoitavan luumätäpotilaan juttuja. Ja siksi parisuhde Leevin kanssa päättyy.

Jan Harald Einari oli yllättävän kiva nimi!

Toivoisin, että Marjut saisi vihdoin onnen jonkun miehen kanssa. Käy tosi sääliksi, miten Jari pelleilee (tosin tietämättään kai Marjutin tunteista?). 

Ilmeisesti suomalaiset kuitenkin noita ulkomaalaisia esitti. Kuten jo aikaisemmin näissä keskusteluissa on puhuttu niin tässäkin sarjassa on koko ajan enemmän propagandaa. Propagandan määrä on kasvanut jaksojen edetessä. Yksi räikeimmistähän oli se lintuinfluenssaepidemia, jonka jokainen tajusi olevan korona ja siihen liittyvää propagandaa ja kritiikkiä epidemian hoidosta. Kurjaa, että fiktiivisiin sarjoihin, jotka eivät ole jotain jännityssarjoja, poliisisarjoja tai suoraan aiheeseen liittyviä sarjoja vastaavia sarjoja sotketaan paljon propagandaa.

Vierailija
89/348 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.nelonen.fi/uutiset/nelonen-median-kevaan-2023-tv-ohjelmisto…

Nelosen ensi vuoden julkistuksissa näytti olevan 14. kaudesta. Ilmeisesti Iiris jääkin pidemmäksi, mutta ei tällä kaudella. Olisiko Iiriksen vuoro palata vasta kauden loppupuolella. 

Vierailija
90/348 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.nelonen.fi/uutiset/nelonen-median-kevaan-2023-tv-ohjelmisto…

Nelosen ensi vuoden julkistuksissa näytti olevan 14. kaudesta. Ilmeisesti Iiris jääkin pidemmäksi, mutta ei tällä kaudella. Olisiko Iiriksen vuoro palata vasta kauden loppupuolella. 

Mä luulen, että tulee tällä kaudella vasta ihan lopussa, kun Iina itse kertonut olevansa vain muutamassa jaksossa. Samalla tavoin Mikko Nousiainen oli 11. kauden mainoksissa ja sitten Lauri ilmestyi sarjaan vasta kauden viimeisissä jaksoissa.

Vierailija
91/348 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin aamulla uuden jakson ja nyt jäi kyllä epäselväksi se Jussi Lammen roolihahmo....Osaako joku selventää mulle, onko hän siis kirurgi, tatuoija vai mikä?

Vierailija
92/348 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin aamulla uuden jakson ja nyt jäi kyllä epäselväksi se Jussi Lammen roolihahmo....Osaako joku selventää mulle, onko hän siis kirurgi, tatuoija vai mikä?

Tatuoija. Tekee tatuoinneilla nännejä rintasyöpäleikatuille.

Vierailija
93/348 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin ymmärsin. Mahtavaa, että Jussi Lampeakin näkee pitkästä aikaa, tykkään hänestä näyttelijänä todella paljon. Mielenkiinnolla odotan mitä hahmo tuo tullessaan. Hyvältä vaikutti ainakin tämän päivän jakson perusteella.

Vierailija
94/348 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässäkin pakollinen homokuvio?

Vierailija
95/348 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin ymmärsin. Mahtavaa, että Jussi Lampeakin näkee pitkästä aikaa, tykkään hänestä näyttelijänä todella paljon. Mielenkiinnolla odotan mitä hahmo tuo tullessaan. Hyvältä vaikutti ainakin tämän päivän jakson perusteella.

Kiitos kun selvensitte, en tiedä miksi se jäi mulle epäselväksi. Joo, kiva kun Jussi on sarjassa mukana, toivottavasti on hyvä hahmo, eikä tyyliin Lenitan Jarmo....

Vierailija
96/348 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Lampikin olisi voinut esittää lääkäriä. Aikoinaanhan Nicke L:n tavoin Jussi Lampikin esitti lääkäriä Ihmeidentekijöissä. Hahmo oli stereotyyppinen plastiikkakirurgi, joka oli sarjan vakiohahmo ja taisi olla mukana hyvin pitkälti koko sarjan. Kuitenkin tuo Nicke L:n hahmo Jukka oli sarjan pahin pleijeri ja tätä plastiikkakirurgia Janneakin pahempi.

Vierailija
97/348 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max hahmona olisi vaan sopinut paljon paremmin plastiikkakirurgiksi.

Vierailija
98/348 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruutu+ nostanut ilmoittamatta hintojaan.. mulla oli tililtä lähtenyt 12.95€ ja se oli otettu 5.12. Eikö yleensä ne mene kuukauden viimeinen päivä..

Vierailija
99/348 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä näissä viimeisimmissä uusissa jaksoissa on vierailevissa rooleissa?

Vierailija
100/348 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ruutu+ nostanut ilmoittamatta hintojaan.. mulla oli tililtä lähtenyt 12.95€ ja se oli otettu 5.12. Eikö yleensä ne mene kuukauden viimeinen päivä..

En tiedä hinnoista, kun itse ostin 3kk määräaikaisen, mutta yleensä laskutus mene sen mukaan milloin kuukausi käyttöä tulee täyteen eikä täysien kalenterikuukausien mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän