Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisikohan testata????

Vierailija
01.11.2006 |

Minulle tehtiin inseminaatio. Nyt on kp 30. Kierto ruukaa olla 28-33. Tosin vain yhdesti kahden vuoden aikana ollut tuo 33. Muulloin 28-30. Pelottaa niin kauheausti! :)

Kolme vuotta yritetty vauvaa ja nyt tehtiin ensimmäinen hoito! Kertaakaan en ole onnistunut saamaan testitikkuun positiivista tulosta :(

Tuntuu, että jos teen sen testin, en ainakaan sitten ole raskaansa. Uskallanko????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelman niin, että aloin testaamaan suht pian alkionsiirron jälkeen, joten " totuin" näkemään negoja tikussa. Ja silloin mikään tietty testipäivä ei tuntunut niin " lopulliselta" , vaan se oli vähän niin kuin pehmeä lasku.

Joo, ei mikään taloudellinen ratkaisu enkä suosittele - tuli yksi plussa joka meni kesken alkuunsa, en olisi edes tiennyt siitä ilman tätä megatestailua.

Mutta nyt on helppo nauraa omalle " logiikalle" :)

Vierailija
2/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä ihan " tulisilla hiilillä" !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tärppää koskaan. :(

Vierailija
4/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kp 30/28. Rusehtavaa niukkaa vuotoa tullut jo viikon verran. Lähinnä, jos paperilla pyyhkäisee eikä edes joka päivä. Ihan menkkamainen olo oli maanantaina, nyt ei mitään...

Testaan perjantaina, jos ei menkat ala. Alkaa ne kuitenkin... Viisi karmeaa vuotta yritystä takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän