Ajatteletteko te ikinä sellaisia asioita että mikä on elämän tarkoitus ja miksi olette täällä?
Kommentit (27)
Olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen, ettei missään ole mitään järkeä tai tarkoitusta - eikä tarttekaan olla. Olen täällä hetken ihmettelemässä kunnes häviän kokonaan lopullisesti.
Mietitty on, pelinappulaksi silti jouduttiin. Ihmisiä joita en alunperin vihannut, kiusattiin muka minun takia, että välikäteen joutuisin. Ilman Jumalan armoa hukkuvat siis syyttömätkin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen uskoontuloa nuo oli kysymyksiä jotka ajoivat minut etsimään onko Jumalaa olemassa, ja se löytyi:).
Mitenkä se näkymätön henki olento oikein auttaa. Uskonto on vaarallista sillä se estää ihmistä käyttämästä omaa järkeään kun sille tuodaan valmiiksi kaikki ohjeet ja se yhteisö jossa olet orjana. Uskonnon yhteisö on heikkoja ihmisiä varten joita rahastetaan kun joku on paskan puhujana ja saarnaa saaden helpolla palkkansa.
Täällä ei ole mitään jumalaa olemassakaan muuta kuin satuolentoihin kuvittelevat ihmiset.
En usko että elämällä on mitään erityistä tarkoitusta. Olen täällä koska sattumalta satuin syntymään. En ole koskaan kokenut mitään tarvettakaan sille, että elämälläni olisi joku suurempi tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen, ettei missään ole mitään järkeä tai tarkoitusta - eikä tarttekaan olla. Olen täällä hetken ihmettelemässä kunnes häviän kokonaan lopullisesti.
Täällä ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin olla veronmaksaja ja muuta arvoa ihmisellä ei olekkaan. Tai jollain lapsia tehneellä oli ihan kova tarve kehua itseään kuinka tuli velvollisuudet täytettyä. Ja oli varmaan ihan kamala homma.
Elämän tarkoitus on ikävän karkoitus, on minun mottoni, eikä tarvi ajatella sen enempää🥰
Vain yksinkertainen ihminen ei ajattele tätä joskus.... sehän on isoin kysymys mitä on olemassa