Ärtyykö teidän neuvolaterkkarit siitä, että ei löydy mitään ongelmia?
Musta tuntuu että mun th on jotenkin hukassa, kun kaikki on hyvin, ei löydy mitään henkilökohtaisia ongelmia, joista haluaisin puhua hänen kanssaan, ja raskauskin sujuu ongelmitta ja muut sairauteni ovat muiden hoidossa. Hän haluaisi olla hyödyksi, mutta joutuu kerta toisensa jälkeen toteamaan, että taas tämä käynti oli vain seurantaa ja kaikki oli hyvin, merkattiin arvot korttiin ja siinä se.
Kommentit (4)
Toivottavasti en ainakaan yrittäisi kaivamalla kaivaa ongelmia esiin enkä antaisi sitä vaikutelmaa, että jotain häikkää pitäisi jokaisella olla.
ei ole ärtynyt mutta kun kyseli onko ummetusta, pukamia, suonenvetoja ja sanoin että ei ole, niin ihmetteli ja pyöritteli päätään.
sen sijaan hän kyllä kyselee kovasti miten meillä tehdään tämä ja tämä asia, mitä se hänelle kuuluisi. ja arvioi sitten kannattaako esim minun mennä kirpparille myymään. minä en hänen arvioitaan siihen tarvitse.
neuvolasta lähtiessämme, että äiti on tainnut syödä lastensa eväät. Huvittaavaa, mutta en ole edes lähellekään ylipainoinen.