Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

brother christmas?

Vierailija
10.01.2017 |

Mikä tyyppi tämä brother christmas oikein on? Julkisuudessa esiintyy vaan tavallisena koti-isänä joka haluaa pyyteettömästi tehdä hyvää ja haluaa kannustaa muitakin samaan. Hirmuisen kaunis ajatus MUTTA joku tässä yhtälössä ei minulle aukene. Ihan tavallinen koti-isä ei tuohon pysty. Meinaan, että ei olisi itse ansiotyössä, puolisokin vaan osa-aikaisessa. Silti varaa asua omakotitalossa, pukeutua merkkivaatteisiin, tehdä pitkiä ulkomaanmatkoja, tehdä täyttä päivää hyväntekeväisyyttä..? Jotenkin ei kuulosta ihan tavalliselta koti-isältä?

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen naapuri. On se kumma että tästäkin pitää hakea väkisin jotain negatiivista.

Vierailija
2/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae välttämättä mitään negatiivista. Ihmettelen vaan miten tuollainen on mahdollista..? Miten tällä yhtälöllä pystyy elättämään oman perheen? Ja kyllä sitä vähän kateellinenkin kai on kun tuohon kaikkeen ei ole varaa vaikka perheen molemmat aikuiset palkkatöissä.😠

Pitäisikö sitä alkaa hyväntekijäksi kun sillä tienaa noin hyvin! 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikesta hyvästä pitää hakea pahaa

Vierailija
4/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muka koti-isä? Missä niin on sanottu?

Vierailija
5/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän parempituloinen koti-isä. Söpökin vielä :)

Vierailija
6/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa markkinoinnin, mainonnan tai muun vastaavan ammattilaiselta. Yhteistyökumppaneiden löytäminen tuntuu sujuvan aika vaivattomasti, joten tuskin on alalla untuvikko.

Vierailija
7/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tempaukset hän on toteuttanut yritysten kanssa yhteistyössä tai muilla tavoilla jotka eivät ole todennäköisesti maksaneet hänelle mitään. esim. Woltin kamppis, jossa asiakkaat saivat tilata yksinäisille vanhuksille aterian vitosella.

Vierailija
8/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään suunnitellut, että jos voittaisin ison summan lotossa tms. niin tekisin jotain vastaavaa hyväntekeväisyystyötä.

Vierailija
9/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee aikanaan psljon töitä, voi välillä ottaa iisimmin.

Vierailija
10/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koti-isä. Ihan julkisuudessakin niin on itsensä esitellyt. Ammattilainen tai ei niin millä itse elää jos ihan hyvyyttään tuota hyvää tekee niinkuin väittää?

Vierailija
11/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Teri Niitti stailasi sen. Ei stailaa mun naapureita, jotka on oikeesti taviksia.

Vierailija
12/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On koti-isä. Ihan julkisuudessakin niin on itsensä esitellyt. Ammattilainen tai ei niin millä itse elää jos ihan hyvyyttään tuota hyvää tekee niinkuin väittää?

Laitapa linkkiä. Mä nimittäin löydän vaan juttuja, missä se esittelee itsensä tavallisena perheenisänä eikä suinkaan koti-isänä. 

Vierailija
13/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on tosi symppiksen oloinen, vaikka tuo joulupukki-imago ärsytti alkuun. Tykkään myös ettei tee vain isoja näkyviä massatempauksia suurille määrille avustettavia, vaan auttaa myös yksilöitä. Esim vaimonsa menettäneelle järjestettiin muistotatuointi.

Vierailija
14/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se on yrittäjä. Voihan olla, että tekee töitä kotona, mutta ei se pelkästään koti-isä ole. 

Vierailija
15/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa linkkiä. Mä nimittäin löydän vaan juttuja, missä se esittelee itsensä tavallisena perheenisänä eikä suinkaan koti-isänä. 

Tartteeko sitä itsensä koti-isänä esitellä vaikka oliskin muksujen kanssa kotona? Olen minäkin hoitovapaalla mutta en esittele itseäni kotiäitinä vaan perheenäitinä.

Vierailija
16/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tehdä pätkähommia, vaimo elättää perheen tms.

Vierailija
17/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartteeko sitä itsensä koti-isänä esitellä vaikka oliskin muksujen kanssa kotona? Olen minäkin hoitovapaalla mutta en esittele itseäni kotiäitinä vaan perheenäitinä.

Laita linkki, missä esittelee itsensä koti-isänä. Kaikki jutut, joita minä hänestä löydän, hän esittelee itsensä perheenisänä. Sitäpaitsi hänellä on oma firma myös. 

Vierailija
18/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita linkki, missä esittelee itsensä koti-isänä. Kaikki jutut, joita minä hänestä löydän, hän esittelee itsensä perheenisänä. Sitäpaitsi hänellä on oma firma myös. 

Voi vee, täytyy vissiin vääntää ratakiskosta. Vaikka on sanonut olevansa perheenisä, ei se tarkoita etteikö hän voisi olla muksujen kanssa kotona.

Vierailija
19/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vee, täytyy vissiin vääntää ratakiskosta. Vaikka on sanonut olevansa perheenisä, ei se tarkoita etteikö hän voisi olla muksujen kanssa kotona.

Mutta ei myöskään tarkoita, että olisi koti-isä. Ja googlettamalla löytyi miehen firma eli yrittäjästä kyse. 

Vierailija
20/134 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset