Eripari tissit muita kohtalotovereita??
Niinpä imetän siis vielä ja nyt neidille ei sit kelpaakaan kuin toinen tissi vaan! JA sithän täs kävi niin et toisesta rinnasta loppui lähes tulkoon kokonaan maidon tulo. Nyt sit toinen rinta on kokoa b ja toinen c onpa hauskaa=(
Tasoittuukohan tää rintojen välinen ero sit kun lopetan kokonaan imetyksen vai jääkö toinen oikeesti noin paljon isommaksi??
Tää on oikeesti tosi ahistavaa kun ei voi pitää yhtään tiukempaa paitaakaan päällä kun toinen rinnus pullottaa mahdottomasti ja toinen on ihan lättänä!
ONko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ja miten rintojen koko on sitten tasoittunut?? Apua kaivataan kipeästi!
wilma
Kommentit (6)
Mie olen niin järkyttynyt tästä etten ite moista edes älynnyt=)
Mutta mitäpä sitä ei lastensa eteen tekisi kun en minä halua vielä imetystäkään lopettaa!
wilma
Mä pumppaan vielä siitä lättänätissistä vauvan soseisiin n. 0.5dl päivässä, ei tuu enempää. Ei koko siitä kyllä enää tasoitu. Kyllä se isompi sitten kutistuu samankokoiseksi kun imetys loppuu.
rintojen eriparisuus 7 vuotta sitten. Silloin oli pakkaantunut maito vasempaan tissiin ja nlasta ehotettiin imetystä ja tyhjennystä kipeästä tissistä. Myöskin käänsin vauvan imemään kainalon puolelta, eli alaleuka siltä puolen missä pakkauma oli. Tulos oli että imetyksen loputtua homasin että eripari tissit jäi. Myöskin kummitteli vähän väliä " kipuilua" siitä vaivasta. Nyt kun imetän 6 kk vauvaa, niin kyllä huomaa vieläkin kokoeron. Toiminta kyllä on molemmissa hyvä, eli maitoa tulee hyvin. Vasen puoli on edelleen herkkä pakkaantumaan.
Muistot jää vauva-ajoista :)
Siis esikoisen imettämisestä jäi eripariset rinnat. Olin alkujaan A-kuppinen, toinen on nyt samankokoinen kuin ennen imetystäkin, toinen jonkin verran pienempi.
Nyt on sama tilanne kakkosen kanssa eli vauva on alkanut hyljeksimään toista rintaa. Tällä hetkellä rintojen kokoero on huima. Toinen on noin B-kuppinen, toinen A. Eriparisiksi nämä varmaan jäävätkin, mutta ero ei ole niin suuri, että vaatteet päällä se näkyisi. Alastomana vain.
Olen imettänyt kolmea muksua, pisimpään esikoista 7kk.
Ja tissit on aivan eriparia! Aina on riittänyt vasemmassa rinnassa pidempään maitoa kuin oikeassa ja vasen on nyt myös huomattavasti isompi. Viimeisen imetyksen lopettamisesta on nyt yli 6kk.
Liivien hankinta on aika hankalaa, muuta haittaa tuosta mulle ei ole ollut. eivät taida enää tasoittuakaan samankokoisisksi..
Voithan sie nyt väliaikaisesti laittaa siihen lättänään tissiin vähän lisätäytettä, että näyttäis samankokoiselta.
Kaikkea sitä joutuu lasten eteen kärsimään =)
Tytteli-83