Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksyn sävel 2022

Juice
07.10.2022 |

Onko tullut seurattua? Tarjontaa ns. laidasta laitaan. Mutta on hyvääkin. Harmi vain kuin Alfalla niin resurssit on mitä on.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kun tässähän kyse iskelmäkilpailusta, niin taso on varsin hyvä. Joukossa tosi muutama jotka ei iskelmäkisaan kuulu.

Vierailija
2/71 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finkut 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä kaikkia valittuja päsee kuuntelemaan?

Kuuntelisin mielelläni kaikki peräjälkeen, ainakin hieman jokaisesta.

4/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut 1. Semifinaalin kappaleira, mutta toisen semifinaalin paras oli Frederik.

Vierailija
5/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muistanut kun ei ole mainostettu. Jos tulisi ylellä tai maikkari-nelonen välillä niin olisi mainoksiakin nähnyt.

Vierailija
6/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

En ole kuullut 1. Semifinaalin kappaleira, mutta toisen semifinaalin paras oli Frederik.

Se oli niin surkea, että meinasin oksentaa. Vanha käppänä vihjailemassa jostain nainaista. Tsiisus. Finlanders oli ihan jees.

Vierailija
7/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole kuultavissa muuta kuin tv kautta? Minä asun täällä ulkomaila ja haluaisin kuunnella. Euroviisuista oli laitettu kappaleet tänne palstalle, se on hyvä juttu. Olisi helpompi keskustella asiasta.

Onko teillä laittaa näitä biisiejä?

Vierailija
8/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi pettynyt Eija Kantolan biisiin :(

Vierailija
9/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löysin biisit ja kuuntelin. Kantolalla kaunis ääni, luullakseni parhain näistä äänenlaaduista.

Mutta, mutta minun suosikkini on Leif Lindeman.

Kuulen jotenkin rentona ja kauniina Irwinin tämän laulajan tyylissä. Olen ehdoton Irwinin fani. Rentun Ruusua katson kasetilta.

Joten Leif Lindenman.

Miltä teistä vaikuttaa?

Vierailija
10/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Samulin kappale ei päässyt finaaliin, vaikka mielestäni se vähän erottui noista kappaleista edukseen. Frederikin rimanalitus taas kelpuutettiin finaaliin.

Vierailija
11/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leif on symppis ja tulee varmaan voittamaan laajan (nais)fanikuntansa ansiosta, mutta rehellisyyden nimissä eihän tuo nyt biisinä ole kummoinenkaan. Aivan tusinatavaraa ja teksti teknisesti suorastaan kehno.

Ainakin Spotifysta löytyy soittolista Syksyn sävel 2022, missä on kaikki biisit.

Vierailija
12/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt löysin biisit ja kuuntelin. Kantolalla kaunis ääni, luullakseni parhain näistä äänenlaaduista.

Mutta, mutta minun suosikkini on Leif Lindeman.

Kuulen jotenkin rentona ja kauniina Irwinin tämän laulajan tyylissä. Olen ehdoton Irwinin fani. Rentun Ruusua katson kasetilta.

Joten Leif Lindenman.

Miltä teistä vaikuttaa?

Minäkin Irwinistä tykkään, mutta en nyt kyllä millään löydä yhtäläisyyttä Leiffin kanssa!

Vierailija
13/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö alfatv.fi ole tuttu? Siellähän molemnat semit ovat Alfan Permannossa katsottavissa....

Vierailija
14/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö alfatv.fi ole tuttu? Siellähän molemnat semit ovat Alfan Permannossa katsottavissa....

Vierailija
15/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlanders oli kyllä radiokamaa

Vierailija
16/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leif on symppis ja tulee varmaan voittamaan laajan (nais)fanikuntansa ansiosta, mutta rehellisyyden nimissä eihän tuo nyt biisinä ole kummoinenkaan. Aivan tusinatavaraa ja teksti teknisesti suorastaan kehno.

Ainakin Spotifysta löytyy soittolista Syksyn sävel 2022, missä on kaikki biisit.

Ihan samaa mieltä Leifistä, Olisin niin halunnut tykätä. Eikö olisi voinut tilata kappaleen ammattilaisilta eikä itse väsätä.

Vierailija
17/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt Tauskista mitä mieltä tahansa, mutta kappale oli kilpailun paras ja laulu kulki paremmin kuin monella muulla - yllätyin että ei päässyt finaaliin.

Vierailija
18/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei - kukahan noista voittaa... Frederik todella järkyttävä. Tosin kuka edes muistaa edellistä voittajaa.

Vierailija
19/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita kaikki, mutta niin on kyllä syksykin. Finaalissa kaksi naista ja kahdeksan miestä.

Vierailija
20/71 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeita kaikki, mutta niin on kyllä syksykin. Finaalissa kaksi naista ja kahdeksan miestä.

Se on Alfa tv - vanhat papat aina ruudussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi