Syksyn sävel 2022
Onko tullut seurattua? Tarjontaa ns. laidasta laitaan. Mutta on hyvääkin. Harmi vain kuin Alfalla niin resurssit on mitä on.
Kommentit (71)
Mistä näitä kaikkia valittuja päsee kuuntelemaan?
Kuuntelisin mielelläni kaikki peräjälkeen, ainakin hieman jokaisesta.
En ole kuullut 1. Semifinaalin kappaleira, mutta toisen semifinaalin paras oli Frederik.
Enpä muistanut kun ei ole mainostettu. Jos tulisi ylellä tai maikkari-nelonen välillä niin olisi mainoksiakin nähnyt.
Christiiina kirjoitti:
En ole kuullut 1. Semifinaalin kappaleira, mutta toisen semifinaalin paras oli Frederik.
Se oli niin surkea, että meinasin oksentaa. Vanha käppänä vihjailemassa jostain nainaista. Tsiisus. Finlanders oli ihan jees.
Eikö ne ole kuultavissa muuta kuin tv kautta? Minä asun täällä ulkomaila ja haluaisin kuunnella. Euroviisuista oli laitettu kappaleet tänne palstalle, se on hyvä juttu. Olisi helpompi keskustella asiasta.
Onko teillä laittaa näitä biisiejä?
Olin tosi pettynyt Eija Kantolan biisiin :(
Nyt löysin biisit ja kuuntelin. Kantolalla kaunis ääni, luullakseni parhain näistä äänenlaaduista.
Mutta, mutta minun suosikkini on Leif Lindeman.
Kuulen jotenkin rentona ja kauniina Irwinin tämän laulajan tyylissä. Olen ehdoton Irwinin fani. Rentun Ruusua katson kasetilta.
Joten Leif Lindenman.
Miltä teistä vaikuttaa?
Aki Samulin kappale ei päässyt finaaliin, vaikka mielestäni se vähän erottui noista kappaleista edukseen. Frederikin rimanalitus taas kelpuutettiin finaaliin.
Leif on symppis ja tulee varmaan voittamaan laajan (nais)fanikuntansa ansiosta, mutta rehellisyyden nimissä eihän tuo nyt biisinä ole kummoinenkaan. Aivan tusinatavaraa ja teksti teknisesti suorastaan kehno.
Ainakin Spotifysta löytyy soittolista Syksyn sävel 2022, missä on kaikki biisit.
Vierailija kirjoitti:
Nyt löysin biisit ja kuuntelin. Kantolalla kaunis ääni, luullakseni parhain näistä äänenlaaduista.
Mutta, mutta minun suosikkini on Leif Lindeman.
Kuulen jotenkin rentona ja kauniina Irwinin tämän laulajan tyylissä. Olen ehdoton Irwinin fani. Rentun Ruusua katson kasetilta.
Joten Leif Lindenman.
Miltä teistä vaikuttaa?
Minäkin Irwinistä tykkään, mutta en nyt kyllä millään löydä yhtäläisyyttä Leiffin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Eikö alfatv.fi ole tuttu? Siellähän molemnat semit ovat Alfan Permannossa katsottavissa....
Vierailija kirjoitti:
Eikö alfatv.fi ole tuttu? Siellähän molemnat semit ovat Alfan Permannossa katsottavissa....
Vierailija kirjoitti:
Leif on symppis ja tulee varmaan voittamaan laajan (nais)fanikuntansa ansiosta, mutta rehellisyyden nimissä eihän tuo nyt biisinä ole kummoinenkaan. Aivan tusinatavaraa ja teksti teknisesti suorastaan kehno.
Ainakin Spotifysta löytyy soittolista Syksyn sävel 2022, missä on kaikki biisit.
Ihan samaa mieltä Leifistä, Olisin niin halunnut tykätä. Eikö olisi voinut tilata kappaleen ammattilaisilta eikä itse väsätä.
Ollaan nyt Tauskista mitä mieltä tahansa, mutta kappale oli kilpailun paras ja laulu kulki paremmin kuin monella muulla - yllätyin että ei päässyt finaaliin.
Voi ei - kukahan noista voittaa... Frederik todella järkyttävä. Tosin kuka edes muistaa edellistä voittajaa.
Surkeita kaikki, mutta niin on kyllä syksykin. Finaalissa kaksi naista ja kahdeksan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Surkeita kaikki, mutta niin on kyllä syksykin. Finaalissa kaksi naista ja kahdeksan miestä.
Se on Alfa tv - vanhat papat aina ruudussa.
Joo kun tässähän kyse iskelmäkilpailusta, niin taso on varsin hyvä. Joukossa tosi muutama jotka ei iskelmäkisaan kuulu.