Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi nopeasti

Vierailija
22.08.2008 |

Kysyisin sellaista, kun niin paljon keskustellaan ettei nainen saa orgasmia ja ihmettelen sitä. Itse saan itselleni tehtyä sen hyvinkin nopeasti, muut ei kai koskaan ole tehneet mulle orgasmia, mutta itse sen teen ihan mielelläni ja jos haluan, niin saamme miehen kanssa sen samaan aikaan.

Mietityttää että välillä tahtoisin sen hetken ennen O:a jatkuvan kauemmin, mutta se tulee ja on ohi niin kovin nopeaa, Siis jos esim masturboin, koko touhu alusta loppuun kestää max 5min. Toisaalta hyvä, että homma on ohi nopeesti, toisaalta on olo, että "tässäkö tää nyt sit oli?"...

Toisaalta en edes olo kiihottunut kovin kauaa, että jos jotenkin pitkittäisin tilannetta, niin "tunnelma latistuisi"... Kuinka siis pitkittäisin nautintoa ilman että tunnelma latistuisi???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin nauttia itse rakastelusta/ masturboinnista, en pelkästään orgasmista orgasmin perään. Miehetkin yrittää aina pitkittää rakastelua, koska kai se tuntuu hyvältä - mulla on vaan se orgasmi, mikä on se juttu... Ja toisaalta klitta on aika hellänä lyhyenkin rynkytyksen jäljiltä, joten en kovin montaa kertaa pysty, mutta aina nopeamminhan ne loputkin orkut tulee jos jatkaa.

Vierailija
2/8 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki muukin tuntuu ihan hyvältä, mutta silti monesti odotan että se jo loppuisi... Että ei kai se sitten tunnu juuri miltään. Oikeastaan vaan takaapäin - asento tuntuu hyvältä, muut "ei miltään"??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin pillukin tuntuu miehestä tiukemmalta. Oletko kokeillut esimerkiksi paksua jellydildoa? Voisit oppia nauttimaan tällä tavoin penetraatiostakin.

toki muukin tuntuu ihan hyvältä, mutta silti monesti odotan että se jo loppuisi... Että ei kai se sitten tunnu juuri miltään. Oikeastaan vaan takaapäin - asento tuntuu hyvältä, muut "ei miltään"??

Vierailija
4/8 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä musta tuntuu ettei mun emättimen seinämät aiheuta nautintoa, vaan se loppupää mihin penis jyskyttää... Dildot ei tunnu MILTÄÄN. Ja muutenkin seksin tarvii olla aika rajua, että se tuntuu miltään, esim joku lähetyssaarnaaja ei tunnu miltään... Tai on ollu joskus joku pienimunanen joka pani kun pupu, lähinnä sen kiihottuneisuus kiihotti ja tuntui hyvältä, vaikkei kalua juuri tuntenutkaan ;)

Vierailija
5/8 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä musta tuntuu ettei mun emättimen seinämät aiheuta nautintoa, vaan se loppupää mihin penis jyskyttää... Dildot ei tunnu MILTÄÄN. Ja muutenkin seksin tarvii olla aika rajua, että se tuntuu miltään, esim joku lähetyssaarnaaja ei tunnu miltään... Tai on ollu joskus joku pienimunanen joka pani kun pupu, lähinnä sen kiihottuneisuus kiihotti ja tuntui hyvältä, vaikkei kalua juuri tuntenutkaan ;)

Vierailija
6/8 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
7/8 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalta vai huonommalta? Naisistahan se tuntuu yleensä paremmalta ja miehistä huonommalta...

Vierailija
8/8 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu, penetraatio ei tunnu juuri miltään, mutta omaa käsipeliä voi säädellä ja lopettaa välillä, jos on tulla, ja jatkaa taas sitten. Jos onnistuu keikkumaan orgasmin esitilassa, alkaa penetraatiokin tuntumaan enemmän ja yhteispelillä saa parhaan orgasminkin.

Rinnat ovat myös hyvin erogeeniset, oletko kokeillut sitä, että mies keskittyisi enemmän niihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme