Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsisin vaateapuja!

Vierailija
06.10.2022 |

Olisi vkonloppuna viihteelle lähtö edessä ja ei haisuakaan mitä laittaa päälle, en ole ainakaan 5-vuoteen ollut missään "iltariennoissa" ja kynnys kasvanut korkeaksi.
Apua!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen palstaa lukenut, niin olen saanut käsityksen, että nykyään kuuluu olla mekko ja maiharit. Onko näin?

Näin on, supermuodikas yhdistelmä, mutta ei ehkä kaikille istuva.

Vierailija
22/26 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi hyvä tietää minkälainen illanvietto on kyseessä. Ruokaa jonkun ystävän luona, kreisibailausta baarikierroksella vai firman muodollisempi illallinen? Eri tilaisuuksiin sopii erilainen asu. Tärkeintä, että tunnet olosi asussa mukavaksi, vaikka se arjesta poikkeava tai hieman hienompi olisikin. Koruilla ja asusteilla saa arkenakin käytettävästä mekosta tai asusta erilaisen ja vähän juhlavamman eikä tarvitse ostaa mitään, jos kaapista sellaisia löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retsivarkut ja pierutoppi.

Vierailija
24/26 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömään ja baariin/ravintolaan porukalla. Rennosti.

Ap

Vierailija
25/26 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frakkipuku. Sopii miehelle ja naiselle.

Vierailija
26/26 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulis olevan mikään ongelma. Riippuu omasta tyylistäsi, millasta yleensä käytät.

Pitkiksiä, hametta, klassista, pintamuotia, nuorekasta ym. Kaikki on mahdollista.

Itse laittaisin sellaset kuteet joista tykkään, ja joissa olen mielestäni hyvän mäköinen ja joissa viihdyn. Siinäpä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi