Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rypyt alle 30-vuotiaana =(

Vierailija
06.10.2022 |

Luulin naisten rupsahtamisen 25-vuoden jälkeen olevan vain pelkkää urbaanialegendaa, mutta niin vain olen parissa vuodessa vanhentunut valtavasti. Silmänympärykset ryppyiset, suupielissä juonteet, otsarypyt, laajentuneet ihohuokoset, veltto iho. Kaikki apukeinot ovat tervetulleita N27

Kommentit (484)

Vierailija
221/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me vanhenemme, rypistymme ja vähitellen kuihdumme pois. Semmoista se vaan on. Naisten vanhenemisesta vaan on tehty jostain käsittämättömästä syystä ihan järjetön haloo. Minä ainakin aion vanheta itsevarmasti(siis mikäli saan elää vanhaksi) hyväksyen ryppyni, harmaat hiukseni ja muuttuvan ulkonäköni.

MInä olen jo vanha, harmaahiuksinen ja ryppyjäkin on, mutta väliäkö sillä. Olen kuitenkin terve, hyväkuntoinen ja hyväntuulinen. Me kaikki vanhenemme ja aikanaan kuolemme pois.

Vierailija
222/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä hiihtämässä. Näin kuuskymppisenä olen elämäni kunnossa, ihoni on kimmoisa enkä ole mikään nahistunut rusina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se naama olla koko ajan peilissä?

Vierailija
224/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen parasta ennen päiväys ylittyy, kun suominainen täyttää 30 vuotta.

Japanilaisella naisella 50-vuotiaana.

Mistä tämä johtuu? Ruokavaliosta ja geeneistä.

Minä, ja todella moni muu suominainen, ollaan kateellisia japanilaisille naisille, kun ovat kauniita ja söpöjä. Minä tosin myönnän kateuteni... Nainen25V

Olen ikuisesti kiitollinen niille esivanhemmilleni, joilta olen perinyt aasiageenejä. Xs-kokoisena, tuuheahiuksisena ja eksoottisilla silmillä varustettuna vientiä riittää vielä nelikymppisenä. Ero paikallisgeenejä kantaviin kanssasiskoihin on aika hurja. Heidän geeninsä viittaavat navetassa vietettyyn aikaan ja maitotonkkien kantamiseen. Tätä toki korostavat entisestään huonot elämä valinnat ja luonne.

Kuinka hauras on ihmisen itsetunto, jos vielä nelikymppisenäkin on tärkeätä, että on "vientiä"? 

Vierailija
225/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin kasvojen veltostumista vasta 37, vaikka ole tupakoinut ja käyttänyt alkoholia teini-ikäisestä saakka. Aurinkoa en kylläkään ota koskaan, ja käytän uv-suojausta ympäri vuoden. Ihan geeneistä kiinni mitä sinulle tapahtuu.

Geenit lienee kyseessä minullakin, kun ryppyjä alkoi tulla ja iho veltostui vasta vaihdevuosien jälkeen. 

Vierailija
226/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan alapeukutatte naiset. Te olette menettäneet parhaat päivänne, kun täytätte 30.

Joku katkera mies, joka on joko saanut pakit naiselta, tai ei ole koskaan edes saanut muodostettua yhtäkään suhdetta. LOL

Olen playboy ja minulla on tällä hetkellä kuusi (6) tyttöystävää. Totuus sattuu.

Joo, niin varmaan olet. 

Vierailija
227/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan alapeukutatte naiset. Te olette menettäneet parhaat päivänne, kun täytätte 30.

Joku katkera mies, joka on joko saanut pakit naiselta, tai ei ole koskaan edes saanut muodostettua yhtäkään suhdetta. LOL

Olen playboy ja minulla on tällä hetkellä kuusi (6) tyttöystävää. Totuus sattuu.

Joo, niin varmaan olet. 

Playboyta on enemmän kuin arvaatkaan.

Vierailija
228/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne rypyt kyllä paranna asiaa miesrintamalla vaikka miten voimaantuisitte niistä t. m34

Mitä väliä sillä miesrintamalla edes on? Ihan kuin miehet kuvittelisivat olevansa jollakin tavalla tärkeitä naisten elämässä. Ette te ole.

Vierailija
229/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pärställä niin väliä, vaan sillä, että pidät itsesi sen kokoisena, että joka asennosta pystyy penetroitumaan ja mahdollisimman usein. Vain siten teet miehesi onnelliseksi

Vierailija
230/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren näköisenä säilyy, jos toimii kuten erään ministerin leskeksi jäänyt rouva (ollut lehtien kansissa ihan äskettäin), täytättää aineilla kasvonsa, niin että näyttää sileältä Molla-Maijalta.

Vierailija
231/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Tärkein elämänohje: älä taistele aikaa ja ikääntymistä vastaan. Sen taistelun varmasti häviää, ja katkeroituu. Haluatko vanhana olla se pintakireä hymytön aave, josta kuitenkin kaikki näkee että plastiikkakirurgilla on käyty, vai se mummo joka aina nauraa joka kuvassa?

Seuraavaksi tärkein ohje: syö hyvin, nuku, älä tupakoi ja ei viinaa (se pilaa kasvojen pienet suonet), ei ylipainoa, kasvispitoinen ruokavalio, liikunta.

Ja muista hymyillä aina, kun et keksi muuta. Silloin sulle tulee ainakin hymyrypyt eikä kiukkuryppyjä.

Minulle on tehty facelift.

Kukaan ei huomaa.

Näytän 20 vuotta nuoremmalta.

Vanhene itsekses.

Oletko se joka valittaa kun henkkareita kysytään alkoholia ostaessa? XD

Vierailija
232/484 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan vaan ihon pintakuivuutta? Miten hoidat kasvojasi?

Minuakin tämä vaivasi viime talvena ja ihmettelin, että miten ihoa hieman kiristää. Iho on rasvoittuva. Kosmetologilta kuullut, että kyllä se pintakuivuus voi vaivata rasvoittuvaa ihoakin ja löysin sitten sopivat tuotteet talvea varten ja talvella käytän hoitovettä, niin pysyy pintakuivuus poissa. Muuten ei ole pahaa sanottavaa ihostani, ellei lasketa helposti kukkivaa naamaa ja T-alueen kiiltelyä. Iho kuitenkin sentään paksu ja ruskettumaton.

Vierailija
233/484 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detox-kuuri

Vierailija
234/484 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummoutuminen on alkanut.