Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua hoitaa poikaystävän koiraa

Rekku
06.10.2022 |

Poikaystäväni aikoo ottaa uuden koiran. En pidä rodusta ollenkaan, pelkään jopa. Käytännössä joutuisin hoitamaankin usein hänen kolmivuorotyön takia. Oon sanonut etten aio hoitaa enkä mielellään halua koiraa kotiini. Hän aikoo ottaa sen kuitenkin. En ihan tajua. On tietysti hyvä olla suhteissa joustava mutta tässä nyt vaan menee mun raja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee nyt vielä kerran selväksi, että et todellakaan hoida koiraa etkä todellakaan päästä sitä kotiisi.

Voit itse asiassa ilmoittaa, että tämä on suhteen kynnyskysymys. Et halua poikaystävää, jolla on koira.

Koska jos et tuota tee, saat kumminkin sen koiran niskoillesi, ja poikaystäväsi toteaa että muutenkin olet täysin selkärangaton tassu jota voi viedä kuin litran mittaa.

Vierailija
2/4 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: hoidan hänen koiraa nytkin ja pidän siitä koirasta. Mutta en pidä kaikista koirista ja roduista. Minkäs teet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minkäs teet? Valitse. Sinä ja ukko ja koirat tai pelkkä sinä. En jäisi tilanteeseen jossa pelkään ja olen vielä vastuussa pelon aiheuttajasta. Se on väärin.

Vierailija
4/4 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle että hankkii toisen hoitajan koiralleen ja paikan missä pitää koiraa mutta kotiisi se ei tule .