Onko kukaan nähnyt Kikka-elokuvaa? Oliko hyvä?
Voisin kyllä käydä katsomassa sen teatterissa, mutta ajattelin säästää, josko se kohta tulee kuitenkin telkkariin tai dvd:lle.
Kommentit (22)
No tuskin telkkariin tulee muutamaan vuoteen vielä.
Mä meen katsomaan tänään Rakkaani merikapteeni elokuvaa. Kikasta olen nähnyt trailerin ja ihan kivalta leffalta vaikuttaa.
Mä kummiskin odotan, että Kikka tulee tv:stä.
Vierailija kirjoitti:
Suoratoistopalveluihin tulee melko nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen katsomaan tänään Rakkaani merikapteeni elokuvaa. Kikasta olen nähnyt trailerin ja ihan kivalta leffalta vaikuttaa.
Mä kummiskin odotan, että Kikka tulee tv:stä.
Klaus Härö on kyllä aina hyvä.
Palaa asiaan viikon päästä kun ensi-ilta on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se oo siellä puolen vuoden-vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, vieläkö dvd julkaistaan?
Julkaistaan niitä. Yritin esim. etsiä vanhaa Snatch-leffaa joka paikasta, kun se ei oo tullut telkustakaan, ainakaan niin että mä olisin katsonut. Oli pakko tilata cdon.commista, kun en sitä muualta löytänyt.
Katson usein leffan dvd:ltä, jos en ehdi leffaan katsomaan. Lainaan useimmiten kirjastosta. En omista kymmentä suoratoistopalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että se oli jo, kun lehdet toitottaa sitä Sara Melleriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoratoistopalveluihin tulee melko nopeasti.
Mä en edes tunne ketään, kellä olisi suomalaista suoratoistopalvelua.
Nyt menkää katsomaan kotimaista elokuvaa: Sieniretki, Häät ennen hautajaisia, Pelle Hermanni , Karaokeparatiisi.....jne... Sitten on tietysti hyvä Triangle of Sadness, joka kannattaa katsoa. Ja Merikapteenikin oli ok.
Myös Veden Vartija on katsomisen arvoinen.
Sikäli kiinnostaa, kun tamperelaiset kaverit on kertoneet Kikasta vähän roiseja tositarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että se oli jo, kun lehdet toitottaa sitä Sara Melleriä.
No, nyt sulla on hyvä aika säästää lippuun.😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaistaan niitä. Yritin esim. etsiä vanhaa Snatch-leffaa joka paikasta, kun se ei oo tullut telkustakaan, ainakaan niin että mä olisin katsonut. Oli pakko tilata cdon.commista, kun en sitä muualta löytänyt.
Katson usein leffan dvd:ltä, jos en ehdi leffaan katsomaan. Lainaan useimmiten kirjastosta. En omista kymmentä suoratoistopalvelua.
Onko dvd halvempi kuin leffalippu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko dvd halvempi kuin leffalippu?
Useat on.Ja pystyy katsomaan useaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kummiskin odotan, että Kikka tulee tv:stä.Klaus Härö on kyllä aina hyvä.
Kävin jo katsomassa. Oli se hyvä ja koskettava.
Sattuu vähän poskiin kun vuodatin vähän kyyneleitä. En mä tiennytkään, että mä näin herkkis olen.
Tulossa vasta ensi-iltaan.