Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä kävi n. 70-vuotias nainen pesemässä ikkunoita erään firman kautta, vaikkei hänen tarvitsisi tehdä rahan takia todellakaan yhtään mitään

Vierailija
06.10.2022 |

Naisella on rahaa vaikka kuinka paljon (tiedän asian muuta kautta). Hän on vain niin ikävystynyt olemaan kotona tekemättä mitään, että haluaa tehdä jotakin. Ikääkin jo jotain 70v. On kyllä aika nuorekas ikäisekseen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
2/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on kiva harrastus tehdä silloin tällöin.

Vierailija
4/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on pitää itsensä virkeänä, huonompaan kuntoon menee jos jää vain neljän seinän sisään. Ehkä tykkää siivoamisesta, ja siinä on hänelle mukavaa ajanvietettä.

Vierailija
5/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne joilla rahaa on, ahnehtii sitä lisää.

Vierailija
6/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hyvin toimeentulevat ovat eläkkeellä töissä. Mä en oikein hyväksy sitä.

Vierailija
7/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin hommiin ei ole tunkua, joten tuskin vie kenenkään paikkaa.

Vierailija
8/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että edes joku tekee verollista työtä saavat sossu loiset kalja rahaa kunnathan ja spr  huolehtii jo heidän ruokinnan. saitko ikkunan pesun sossun sitoomuksella vai miksi aloitus tämähän on totuus nyky päivästä.

Vierailija
9/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Tiedän monia oikeasti varakkaita, jotka säästävät joka sentissä, jos pystyvät.

Vierailija
10/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten lapsettomana vainajana siskon ja veljen lapset tappelee miljoonaperinnöistä, vaikka eivät ole täti/setä vainajaan olleet missään yhteydessä ikinä.

Vierailija
11/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä AP:tä närästää? 1. Nainen on liian vanha, 2. Nainen on liian rikas? Eikö rikas saa tehdä töitä? Eikö eläkeläinen (nainen) saa tehdä töitä? Saako eläkeläismies tehdä töitä? Kaikki isopalkkaiset johtokuntien yms. jäsenet ovat vanhoja (eläkeläis)ukkoja. Ei AP: kään niitä köyhimpiäkään ole, jos on varaa palkata ikkunanpesijä/siivooja.

Vierailija
12/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat ahneita työnteolle.

Vierailija
13/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään ensi vuonna vanhuuseläkkeelle ja ajattelin uusia lääkelupani (olen alaa vaihtanut sairaanhoitaja) ja mennä tekemään keikkaa läheiseen hoivakotiin. Monilla aloilla on nykyisin pulaa työntekijöistä ja jos joku eläkeläinen viitsii tehdä vielä duunia, niin mikä ettei. 

Vierailija
14/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion myös olla töissä n. 70-vuotiaaksi.

Vierailija
15/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ämmä. Tekee töitä vaikka ei tarvitsisi.

Vierailija
16/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy, jos joku ei keksi itselleen hauskempia harrastuksia kuin joku siivoaminen.

Vierailija
17/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy, jos joku ei keksi itselleen hauskempia harrastuksia kuin joku siivoaminen.

Harvasta HARRASTUKSESTA maksetaan mitään. Mun mielestä on ihan ok juttu tienata silloin tällöin vähän lisää. Aikoinaan, kun olin äitiyslomalla, tein silti keikkaa sairaanhoitajana Meilahden sairaalassa. Oli ihan kivaa vaihtelua vauva-arkeen ja lisäksi siitä sai rahaa. Eläkkeellä varmaan ihan sama juttu. 

- Nro 13 - 

Vierailija
18/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvasta HARRASTUKSESTA maksetaan mitään. Mun mielestä on ihan ok juttu tienata silloin tällöin vähän lisää. Aikoinaan, kun olin äitiyslomalla, tein silti keikkaa sairaanhoitajana Meilahden sairaalassa. Oli ihan kivaa vaihtelua vauva-arkeen ja lisäksi siitä sai rahaa. Eläkkeellä varmaan ihan sama juttu. 

- Nro 13 - 

Avauksen perusteella mummelilla ei ole minkäänlaista tarvetta siivouksesta saataville lisätuloille, joten kyllä tuota voi hyvin kutsua harrastukseksi. Harvinaisen säälittäväksi harrastukseksi.

Vierailija
19/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammelan kuntakin tilaa ulkopuolisia siivoomaan kunnan asunnoissa oleilevien kalja loisien jätöksiä niin hirveitä asumuksia ettei niihin voi kunnan omia siivoojia käskyttää.

Vierailija
20/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aion myös olla töissä n. 70-vuotiaaksi.

Minulla alkaa eläke vasta noin 70 vuotiaana eli pakko ollakin, vaikken haluaisi.