Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin hassunhauska aamu tolla Anniina Valtosella

Vierailija
06.10.2022 |

täynnä kommelluksia. Koko sääennustuksen ajankiin vielä kiherrytti. Ammattimainen ihminen kyllä rauhoittuisi tekemään työtään.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi paremmin Kirsi almsiiran kanssa kikattamaan.

Vierailija
2/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka olisi kuinka ammattilainen alallaan, niin tietyssä mielentilassa on hyvin hankalaa vakavoitua nopeasti.

Tiedän kokemuksesta ja se on ihan kamalaa. Pahimmassa tapauksessa olet juuri menossa lavalle ja kun se itse tilanne itsessään vielä jännittää, niin mulla ainakin nauraminen laukeaa ihan jonain psyykkisenä puolustautumisreationa. En kuitenkaan koe, että se vähentäisi ammatillista osaamistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka olisi kuinka ammattilainen alallaan, niin tietyssä mielentilassa on hyvin hankalaa vakavoitua nopeasti.

Tiedän kokemuksesta ja se on ihan kamalaa. Pahimmassa tapauksessa olet juuri menossa lavalle ja kun se itse tilanne itsessään vielä jännittää, niin mulla ainakin nauraminen laukeaa ihan jonain psyykkisenä puolustautumisreationa. En kuitenkaan koe, että se vähentäisi ammatillista osaamistani.

no juu, toimipisteen kerros muuttunut ja pukkari eri paikassa. Kyllähän se naurattaa pitkin päivää.

Vierailija
4/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no juu, toimipisteen kerros muuttunut ja pukkari eri paikassa. Kyllähän se naurattaa pitkin päivää.

Tietämättä sen tarkemmin syytä Anniinan tänaamuiselle naurulle, voihan tuollaiset muutokset aiheuttaa tietynlaiselle persoonallisuudelle "stressitilan", kun asiat ei menekään suunnitellusti. Ihmisiä ne uutisankkurit ja meteorologitkin vaan on :)

Vierailija
5/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on tapahtunut Valtoselle, mutta Pekka Poudan repeäminen on ikuisesti muistiin palanut.

Vierailija
6/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen Anniina Valtonen myöhästyi lähetyksestä - Viihde - Ilta-Sanomat (is.fi)

huoh.

Vierailija
7/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus ei pidä paikkansa, koska hän ei kihertänyt KOKO AIKAA. 

Miksi sääennustajan pitäisi käyttäytyä kuin valtion virallisen edustajan huippukokouksessa? Hän nyt nauroi tällä kertaa yhdessä kohtaa, muttei tietääkseni ole nauranut jokaisessa lähetyksessään siitä asti kuin aloitti. 

Eikö koskaan saa tehdä yhtään vaatimatontakaan "virhettä", kun kyse ei todellakaan ole sen vakavammasta asiasta kuin sääennusteen kertomisesta? Mikä vaivaa ap:n kaltaisia ihmisiä, joiden pitää nostaa tällainen asia tapetille?

Vierailija
8/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä hymyilytti hänen naurunsa vielä pitkään. Hyvä tyyppi!

Vierailija
9/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama mulle muuten, mutta ärsyttää tämä "uutisointi". Ei ennen ollut tapana tehdä uutisjuttua siitä, jos meteorologi sekosi sanoissaan, nauroi tai mitä hyvänsä. Juha Föhr olisi voinut kasarilla vaikka kaatua turvalleen ja se olisi jäänyt vain kyseisen lähetyksen katsojien tietoon, kun toimittajat keskittyivät muihin aiheisiin.

Vierailija
10/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi hyvin kirsin kanssa. Kirsi tippuu tuolilta ja anniina kikattaa koko lähetyksen ajan.

Vierailija
11/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloitus ei pidä paikkansa, koska hän ei kihertänyt KOKO AIKAA. 

Miksi sääennustajan pitäisi käyttäytyä kuin valtion virallisen edustajan huippukokouksessa? Hän nyt nauroi tällä kertaa yhdessä kohtaa, muttei tietääkseni ole nauranut jokaisessa lähetyksessään siitä asti kuin aloitti. 

Eikö koskaan saa tehdä yhtään vaatimatontakaan "virhettä", kun kyse ei todellakaan ole sen vakavammasta asiasta kuin sääennusteen kertomisesta? Mikä vaivaa ap:n kaltaisia ihmisiä, joiden pitää nostaa tällainen asia tapetille?

Meidän oiva mediahan kirjoittaa ja nostaa tapetille näitä maailman turhempia ns uutisia.

Vierailija
12/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin joku Janni Hussi.

Niin hassun hauskaa kommellusta joka päivä.

Vierailija
13/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri ainesta

Vierailija
14/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei Petri Raiviolla sentään ole näitä hassunhauskoja kommelluksia joka päivä. :D

Vierailija
15/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sähläävät nuoret naiset on niin väsynyttä juttua jo

Just menee kategoriaan Hussit ja Almit sun muut, huoh

Vierailija
16/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsojat tykkää tämmöisestä kun meteorologitkin on vain ihmisiä ja heihin voi samaistua. Me voidaan syyttää vaan itseämme.

Vierailija
17/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsojat tykkää tämmöisestä kun meteorologitkin on vain ihmisiä ja heihin voi samaistua. Me voidaan syyttää vaan itseämme.

en mä ainakaan häntä ole ylentyt muutoinkaan mihinkään yli-ihmisen asemaan, ilman kommelluksia ja kiherrystäkään.

Vierailija
18/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätiedotus näyttää olevan kovasti vakava asia suomalaisille.

Mielestäni AV veti hyvin ja iloisesti säät.

Oliko vaikeaa?

Vierailija
19/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtosesta on näemmä tehty Ylen oma Alm-Siira. Tai Alm-Siira+Pouta yhdessä. Joka päivälle riittää uutta hassunhauskaa uutisoitavaa.

Vierailija
20/42 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan hulvatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän