Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joillain tulee jo nyt luottohäiriömerkintöjä maksamattomista sähkölaskuista

Vierailija
06.10.2022 |

Tietty siinä voi olla muutenkin vedetty talous liian kireälle. Mutta miksi ihmeessä ei ihmiset vähennä sähkönkulutustaan sellaiseen johon on varaa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisen sähkön pitäisi olla perusoikeus kaikille sen verran tärkeää se on. Sähkönsiirtokin oli hirveä moka.

Vierailija
42/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edullisen sähkön pitäisi olla perusoikeus kaikille sen verran tärkeää se on. Sähkönsiirtokin oli hirveä moka.

Pelkkää ahneutta ja rahastusta ja tavalliset perheet ajetaan vararikkoon... katteita nostetaan jatkuvasti ja samalla pidetään huolta siitä että tarjontaa on vähemmän kuin kysyntää, tällä pidetään em. katteet korkealla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tulee luottohäiriömerkintöjä maksamattomista pysäköintisakoista tai julkisen liikenteen tarkastusmatkoista.

Mikä on ap pointtisi?

Vierailija
44/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh mulla omakotitalossa kulutus tällä hetkellä noin 3 kw per päivä. Ei sais nauraa mut pakko se on. Egoilu tulee nyt kalliiksi.

Kannattaa rueta ekoilemaan. Egoilun takia maailma on jo pilalla ja pilaantuu koko ajan lisää. Ahneet ihmiset.

Vierailija
45/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat ehkä perintään , sinne viedään käräjän kautta .

Vierailija
46/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh mulla omakotitalossa kulutus tällä hetkellä noin 3 kw per päivä. Ei sais nauraa mut pakko se on. Egoilu tulee nyt kalliiksi.

Aika vähän.

Meillä kulutus on 12 kWh per päivä jos ei käytetä eikä ladata mitään ja lämmitys on pois päältä.

Jääkaappi, pakastin, ilmanvaihto, lämmin vesi vievät jo yksinään tuon 12 kWh/vrk

Vierailija
47/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli sähkölasku. 65 euroa meillä lasku omakotitalossa. Ei mennä konkkaan vielä.

Vierailija
48/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy omakotitalojen sähkölämmittäjille? Sähköyhtiö ei saa katkaista sähköjä lämmityskaudella, mutta keväällä kyllä. Mihin mennä? Löytyykö vuokrakämppiä, jotka sossu maksaa?

Vierailija
49/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olen kirjoitti:

Tänään tuli sähkölasku. 65 euroa meillä lasku omakotitalossa. Ei mennä konkkaan vielä.

En tunne ketään jolla lasku olisi tulossa tyyliin tuhansia euroja. Olikohan uutiset pelkkä clickbaitti.

Vierailija
50/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käy omakotitalojen sähkölämmittäjille? Sähköyhtiö ei saa katkaista sähköjä lämmityskaudella, mutta keväällä kyllä. Mihin mennä? Löytyykö vuokrakämppiä, jotka sossu maksaa?

Voihan sitä sähkönkäyttöä vähentääkin niin ettei sa lasku kaada taloutta. Keinoja löytyy.

Vierailija
51/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sähkönkäyttöä vähentääkin niin ettei sa lasku kaada taloutta. Keinoja löytyy.

Tässä on aika pitkään jotenkin uskoteltu, että työnteko kannattaa. Pieni palkka, vuorotyö ja kolme lasta (olen yh). Itse olen kotimme maksanut omalla työlläni ja muita tukia en ole nostanut kuin lapsilisät. Jos nyt olisi tilanne, että sähkön hinta olisi noussut sinne n.50c/kwh, esim. sähköyhtiön konkurssin takia mihin en itse olisi voinut varautua, niin en minäkään alkaisi keinoja miettiä, esim. kylmässä asumaan. Antaisin mennä ulosottoon ja luovuttaisin. Jos sähkölaskua olisi tulossa n.2000-3000e/kk niin ihan sama. Ei tuollaisista laskuista selviä ja mitään lainaa en ota sellaiseen perusasiaan kuin lämmin asunto. Laittaisin kaikki säästöt vaan menemään, matkusteltaisiin vaikka lasten kanssa kaikki rahat pois, ja eläisin päivä kerrallaan. En motivoituisi edes töistä enää. Sama sitten mennä johonkin vuokra-asuntoon ja antaa sossun maksaa.

Vierailija
52/52 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa jos muutama tuhat idioottia menettää luottotietonsa? Ei minua ainakaan.

Mua kiinnostaa koska firmat tai hallituksen tytöt kyllä siirtää ne toisten maksamattomat laksut muille veronmaksajille jotain ihmeellistä kautta. Niinkuin nyt fortumin saksan sekoilu maksatetaan veronmaksajilla suoraan ja välillisesti sähkön korkeina hintoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän