Kemissä sataa lunta!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sataako lunta vai ei?
ei. 10 astetta lämmintä
Ei pidä paikkaansa tuo sää, mun mittari näyttää 1 astetta. Kemiläinen
Klo 11.00 on ollut Kemi-Tornion lentoasemalla 9,6 astetta ja Kemin Ajoksessa 10,0 astetta lämmintä Ilmatieteen laitoksen mukaan, eli tuskin sataa Kemissä lunta. Keväällä se ei olisi aivan mahdotonta tuossa lämpötilassa, koska ilma voi olla silloin sateellakin hyvin kuivaa ja plussan puolella oleva ilmakerros ohut niin että lumihiutaleet eivät ehdi sulaa, mutta syksyllä pitäisin sitä mahdottomana Suomen oloissa.
Tämä aloitus oli tämmönen testi jossa testasin kuinka helposti ihmiset uskoo juttuja mitä ne näkee täällä vauvassa. Monet uskoi tähän hahahaa :D Ap
Kemin keskustassa ei ainakaan sada. Mittari näyttää +11
Vierailija kirjoitti:
Sun mittaris on sitte paskana, mun mittari näyttää -34, olen minäkin kemin keskustassa
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus oli tämmönen testi jossa testasin kuinka helposti ihmiset uskoo juttuja mitä ne näkee täällä vauvassa. Monet uskoi tähän hahahaa :D Ap
Vain nämä ilmastouskovaiset suu vaahdossa 😂
Olipas hauska ja jännittävä huiputus :D
t. Kainuussa satoi oikeasti viime viikolla ensilumi
Vierailija kirjoitti:
Tässä näemme taas mitä ilmastonmuutos aiheuttaa. Suomessakin sää heittelee ääripäästä toiseen. Toukokuussa esim. Rovaniemellä voi olla vielä öisin yöpakkasta mutta Helsingissä pysytellään koko ajan plussan puolella.
Sä et kyllä tiedä mistään mitään. :D vielä toukokuussa pystyy hiihtämään Lapissa ja kesäkuussakin voi tulla lunta.
Vierailija kirjoitti:
Olipas hauska ja jännittävä huiputus :D
t. Kainuussa satoi oikeasti viime viikolla ensilumi
https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/ensilumi-satoi-suomessa-nimenom…
Vierailija kirjoitti:
Ilma vaihtuisi tehokkaasti jos avaisi läpivedon. Ihan reipas tuuli. Sanikin yrittää näkyä.
Ei ehkä vielä mutta lähellä se on.
Säitä aina jaksetaan hämmästellä, vaikka AINA suomessa on talvella kylmä ja lunta, heinäkuussa vähän lämpimämpää
Levilläkin pitäisi kai olla huomenna kauden avajaiset, säilölunta on levitetty rinteeseen ja vettä tulee taivaalta, lämmintä on +8.