Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko sinua, jos olisit avoliitossa ja

Vierailija
06.10.2022 |

miesystäväsi olisi kanssasi vain silloin, kun olisit tehnyt teille ruokaa tai leiponut tai harrastaisitte sek*iä ja joskus harvoin ruokaostoksilla? Muun vapaa-ajan olisi puhelimella, omissa harrastuksissa tai tekemässä jotain kavereiden kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuollaisia "liittoja" että ollaan kuin kämppiksiä fwb. Ei se taida mikään loppuelämän kestävä järjestely olla.

Vierailija
2/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa edes avioliitossa. Tuollaista se meillä on, paitsi että minä en leivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kovin nuorille tämä kysely suunnattu. En osaisi kuvitella tuota miestäni olemaan "puhelimella" tai kavereiden kanssa.

Minä teen töitä täällä työhuoneessani aamukahdeksasta neljään-viiteen saakka. Iltaisin on luottamustehtäviä ja opintoja. Jos ei ole kumpaakaan niin yleensä voimia riittää vain siihen, että makaan sohvalla lukemassa (ja usein nukahdan siihen). Mies on yrittäjä ja hänellä on omat hommansa. Puoli yhdeksän - yhdeksän aikoihin syödään päivällinen ja silloin ehditään ensimmäisen kerran kunnolla jutella. Usein hän jää sen jälkeen katselemaan televisiota, minä teen omia juttujani.

Perjantaisin on yhteinen liikuntaharrastus ja viikonloppuna retkeillään tai tehdään minilomia kotimaassa tai ihan vain yhdessä puutarhatöitä tms. Mutta eipä arjessa kovin paljon aikaa jää yhdessä olemiselle.

Vierailija
4/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta tuli kuva, ettei tehdä viikonloppuisinkaan paljon mitään yhdessä.

Vierailija
5/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi yhtään, en itsekään ole paljon kotona vapaa-päivänäkään.

Vierailija
6/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä olisi paljon niin miksi ei. Sen verran harvoin laitan ruokaa että jos hän olisi paikalla vain silloin ei tavattaisiin usein.

Vierailija
7/7 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä mitä on sovittu ja mitä itse elämäntilanteessa tarvitsisin. Minusta on ihan hyvää itsesuojelua että on myös omat kaverit.

Kuulostaa vaan ongelmalliselta että puolison huomiota ei saa vain pyytämällä vaan pitää aina lahjoa hänet jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme