Kotona asuva 18-vuotias tyttö alkoi käyttää kannabista, mitä voi tehdä?
Kommentit (125)
Fiksu likka. Saisiko hänen yhteystiedot? Olisi kiva pössytellä kuuman tytön seurassa. :-)
Vierailija kirjoitti:
Heitä narkki pihalle
Kyllä nuori apua tarvitsee eikä hylkäystä. Se hylkäys voi viedä kaiken.
Kysy tyttäreltäsi tarjoaisiko hän sinullekin oikein kunnon hatsit. Hatshhh-hiih!
Koita tulla toimeen oman ahdistuksesi kanssa. Oman lapsen huumeiden käyttö pelottaa ja raivostuttaa. Ole kuitenkin lapsellesi tuki ja aikuinen. Hän on vielä kovin nuori ja maailma on kova. Jos hän on kertonut kannabiksen käytöstä, muuitakin huumeita saattaa olla jo kokeiltu. Hänellä voi olla psyykkisiä ongelmia, joita hän yrittää hoitaa noilla aineilla. Kovuus ei ainakaan auta silloin, vaan vie hänet pahempaan kurjuuteen. On vaikeaa saada apua terveydenhuollosta tai mistään. Ole sinä olemassa hänelle mutta huolehdi samalla omasta nukkumisesta ja jaksamisesta. Tämä vaihe menee ohi ennemmin tai myöhemmin. Meidän aikuisen lapsen piti käydä vankilan kautta. Nyt on tulevaisuuteen suuntautunut opiskelija ja omasta tahdostaan jättänyt pahemmat huumeet. Kannabista käyttää joskus. On monenlaisia tapoja elää elämäänsä. Lapsesi täytyy löytää elämäntapansa itse mutta älä hylkää häntä.
Minulla on kymmeniä tuttuja joille on lauennut skitsofrenia huumeiden käytön myötä. Yleensä kannabis kyseessä. Myös piri.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kymmeniä tuttuja joille on lauennut skitsofrenia huumeiden käytön myötä. Yleensä kannabis kyseessä. Myös piri.
Älä valehtele.
Tee sinäkin kuten USAn presidentti:
Joe Biden lunasti vaalilupauksensa – armahti kannabisrikolliset
"Yhdysvaltain presidentti Joe Biden on pitänyt vaalilupauksensa ja ilmoittanut toimista, joilla hän aikoo muuttaa Yhdysvaltojen käytäntöjä kannabikseen liittyen. Presidentti armahti kaikki käyttörikoksista tuomitut."
-Iltalehti tänään
Vierailija kirjoitti:
Tee sinäkin kuten USAn presidentti:
Joe Biden lunasti vaalilupauksensa – armahti kannabisrikolliset
"Yhdysvaltain presidentti Joe Biden on pitänyt vaalilupauksensa ja ilmoittanut toimista, joilla hän aikoo muuttaa Yhdysvaltojen käytäntöjä kannabikseen liittyen. Presidentti armahti kaikki käyttörikoksista tuomitut."
-Iltalehti tänään
Oikea homma kun käyttörikos ei ole oikea rikos. Taas on maailma piirun verran parempi paikka. Toivottavasti käyttörikos poistetaan suomestakin. Sitä suosittelee asiantuntijat ja rikosoikeuden professorit.
Tällä kertaa käytti sanaa: Auttakaa. Ylensä käyttää sanaa APUA.Ette kai todella usko aloitus on totta?
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa käytti sanaa: Auttakaa. Ylensä käyttää sanaa APUA.Ette kai todella usko aloitus on totta?
Totuus on että suurin osa kannabiksen käyttäjistä käyttää ilman ongelmia. Jos laki sallisi niin ei tulisi käyttörikoksia joista aiheutuu ihan omat haittansa. Laki tässä aiheuttaa enemmän haittoja kuin itse aine.
Oma poika aloitti kahvin juomisen 13-vuotiaana. 16-vuotiaana oli jo siinä kunnossa, ettei pärjännyt enää kotona eikä koulussa, kun viilteli itseään jatkuvasti. Lääkärin diagnoosi oli kahvipsykoosi. Nyt on ollut laitoshoidossa jo 15 vuotta.
Anna tytön sauhutella, parempihan tuo on kun alkoholin kittaaminen. Fiksu nuori.
Ei siinä kannabiksessa ole mitään pahaa.
Toivottavasti huolehtii että on puhtaat ruiskut , voit käydä hakeen apteekista niitä jos tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti huolehtii että on puhtaat ruiskut , voit käydä hakeen apteekista niitä jos tarvii.
Mitä niillä tekee? Kyse oli kannabiksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että suurin osa kannabiksen käyttäjistä käyttää ilman ongelmia. Jos laki sallisi niin ei tulisi käyttörikoksia joista aiheutuu ihan omat haittansa. Laki tässä aiheuttaa enemmän haittoja kuin itse aine.
Heh :D Käytät ainetta, jonka käyttäminen on laitonta. Ongelmia aiheutat siis sinä eikä laki. Just tätä perusjunttiutta, että "poliisi on tuhma kun pani minut vankilaan ja pilasi kaiken", kun itse on rikosteltu ja rötöstelty.
Myös: jos et voi olla käyttämättä laittomaksi määriteltyä huumausainetta, sinulla on huumeongelma, vaikka miten jankutat, ettei pössyttelystä ole mitään haittaa tai että et ole siitä riippuvainen.
Ilmianto poliisille. Oppiipahan olemaan.
Kylmä totuus on että sulla ei ole mitään tytärtä.
Kunhan provoilet aikasi kuluksi......