Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ällöttävin seksikokemuksesi

Vierailija
01.11.2006 |

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kerran exä hommasi mulle treffit työkaverinsa kanssa, upea isotissinen brunette. Menin kylään ja syötiin ja otettiin vähän vinkkua. Sitten sänkyyn ja näin ne todellakin ihanat isot rinnat. Annoin neidille suuhoitoa ja hän laukesi huutaen. Käänsi kylkeä ja nukahti tyytyväisenä. Tilasin taksin ja lähdin baariin.

tätä voisin kompata. Itselläni hieman samanoloinen kokemus jonkun vuoden takaa. Lähdin terassilta yhden leidin kämpille, ja kyllähän se meni sitten suuseksihommiksi. Leidi oli oikein siisti, maku kohdillaan ja kaikki loistavasti. Tykkään siis antaa suuseksiä, ei siinä. No, leidi sitten alkoi lähestyä orgasmiaan ja halusi siihen loppuun sitten sormia sisään.

Ja se karmeus oli sitten sen orkun jälkeen, tuli naiselle hyvin epätyypillinen kuolema, hän oli muutaman minuutin ihan pois pelistä, ja sitten kun "toipui"  -  kysyi että entäs mä, haluunko minä jotain, että käykö käsihoito. Ja perkele, se oli kyllä elämäni huonoin hoito, sattui ja teki kaikkea muuta kuin hyvää. Oli ihan pakko viheltää pilliin ja todeta että ei tää nyt tänään. Hänellä ei kertakaikkiaan ollut mitään käsitystä siitä miten penistä pitää käsitellä, ei mitään

Vierailija
62/63 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen viritys yritys erään erittäin ylipainoisen miehen kanssa. Moni varmaan ihmettelee että miksi? No niin itsekin jälkeenpäin, mutta ihmisenä hän oli kiltti, mukava ja hyvää seuraa. Jälkeenpäin paljastui, että hänellä kuten varmaan myös suurimmalla osalla sen tason lihavista (sairaanloisen lihava ei mikään pullukka) oli henkistä ongelmaa myös ja paljon...

Seksi hänen kanssaan tuli koettua ihan 1-2 kertaa. Kuvitelkaa 160kg päällänne hikoilemassa. Ihan kamala kokemus. Tuntui osittain siltä että tähän kuolee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin säälittää eräs mies kenen kanssa tapailimme muutaman kuukauden ajan.. Miehen penis oli keskivertoa pienempi. Siinä ei minusta mitään, mutta ongelmat kulminoituivat miehen omiin itsetunto ongelmiin. Seksi hetken ollessa käsillä miehen kädet tärisivät niin paljon ettei kondomin laitosta tullut mitään. Kortsu myös näytti olevan aivan liian iso miehelle. Miehen ruumiinrakenne oli myös todella siro ja pieni. Koin itseni normaalipainoisena naisena isoksi miehen alla. Tuntui lähinnä siltä että sylittelen lasta. Akti tapahtui ja oli äkkiä ohi. Mitään varsinaisen huonoa ei hänessä ollut, vaan keskinäinen vetovoima ja kemia täysin tipo tiessään. Luulen että molemmilla yhtä nolo olo seksin jälkeen. Äkkiä tän jälkeen päätimme tapailumme. Jäi myös fiilis, ettei miehellä välttämättä ollut kamalasti kokemusta seksistä vaikka ikää 30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä