Muistaako kukaan tv-sarjaa Paluu Eedeniin?
Näyttäisi olevan Viaplaylla. Siellä on nyt katsottavissa monia vanhempia sarjoja!
Itse en tuosta suuresti välitä, mutta Villi Pohjola ja China Beach olisi mukava vielä joskus nähdä. Mitä sarjoja kaipaat?
Kommentit (17)
Muistan ja tykkäsin. Oli jännittävä.
Muistan, oli aivan mahtava, aina viikko piti odottaa uutta jaksoa. Olin teini, tais tulla sunnuntaisin?
Oli hyvä sarja. Valitettavasti yksikään pitkän ajan jälkeen uusintana katsomani ei ole enää sykähdyttänyt. Tai no, Twin Peaks oli kohtuullinen vielä vuosikymmenten jälkeenkin.
Mä muistan vain kohtauksen, jossa päähenkilö katsoi peiliin ja oli näkevinään siellä itsensä krokotiilin "syömäksi" jouduttuaan. Pelkäsin peilin ohi kävelemistä varmaan puoli vuotta tuon jälkeen . Oli 10-vuotias ja vähän vahingossa näin kohtauksen
Pitää varmaan katsoa tuo uudelleen, niin näkee mitä sitä on lapsena pelännyt.
Muistan jotenkin. Tosin mulla on varmaan joku väärä muistikuva tuosta sarjasta, kun muistelen et se krokotiilihyökkäys tapahtui uima-altaassa. Ei se niin tainnut kuitenkaan olla?
Viiskymppisenä muistan kyllä, ja oli hyvä.
Mihin ihmeeseen se on nyt kadonnut Viaplaysta? Hassua, jos se pidettiin vain noin kk.
Olin nuori ja pelkäsin krokotiilejä vielä vuosia ihan järvessäkin näkemisen jälkeen. Hassua. Hyvä sarja. Niin kuin myös China Beach
Viaplaylta äskettäin sen katsoin. Näin sen myös 80-luvulla ja muistin juonen pääpiirteittäin.
Ihan kiva oli katsoa uudestaan. Samalla tuli aikamatka 80-luvulle.
Se Stephanien mies on varmaan niljakkaimpia elostelijoita, mitä telkkarisarjoissa on näkynyt.
Muistan että siinä sarjassa oli huikeita muotinäytöksiä. Diskovalot vain välkkyi ja savukoneet tuprusivat. Halusin isona vaatesuunnittelijaksi. =D
Sarja on aikansa tuote. Ihan hauskaa katsottavaa, mutta äärimmäisen kömpelö juoni.
Kyllä muista, hieman kökkö mutta kuitenkin jännä.
Paluu Eedeniin katsoin joku aika sitten. Ihan jännittävä mutta en tajunnut miksi alussa sanottiin häntä rumaksi vaikka ei edes ollut.