Aikuiset lapset ja asunto maksettu, miten nautitte elämästä?
Mies oli tuossa kohtaa jämähtänyt sohvalle, joten vaihtoon meni.
Nyt ihanaa matkustella, ja joka viikko jotain kivaa: elokuviin, teatteriin, konserttiin, toiseen kaupunkiin hotelliin, tms
Kommentit (54)
Töiden jälkeen ei jaksa kuin lojuu sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän teillä viisi-kymppisillä käy, että oikeasti vaan jämähdätte.
Toista se on niillä, jotka aloitti aikaisin ja pääsi vapaallekin kohtuunuorena:D
Mitä sinäkin omistat ja mitä väliä sillä on.
Minua ei ainakaan materia tee onnelliseksi !
Missä kohtaa materia edes mainittu?
Ajattelisit vähän ilmastoa. Hiilijalanjälkesi on älytön.
Asun yksin, ei mitään intoa ottaa miestä vastuksiksi, maitoa saa litroittain, omaisuutta sen verran, että hyvin elän, velaton koti, autan lastenlasten hoidossa, ostin autonkin, että kuljettelen, muutoin pärjäisin keskustassa hyvin ilman.
Ihanaa elämää!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hirveälle. Ei kyllä kiinnosta naapurikaupungin hotellit ja muutaman neliön hotellihuoneessa oleminen. Mieluummin kotona.
Tytär opiskelee Helsingissä. Mennään silloin tällöin moikkaamaan ja ollaan hotellissa yötä. Käydään katsomassa joku näyttely, shoppailemassa ja mitä nyt keksitäänkin. Onpa hirveää.
Jaa-a. Mä olen yllättynyt miten paljon mä nautinkaan kotona olosta. Täällä voin olla mä ja ihan yksinkin toisinaan.
Mulla on lukemiset, musiikki, käsityöt, pelit, puutarha, kokkailu ... kaikenlainen kotoilu. Oikeasti välillä vituttaa lähteä töihin, kun pitää lähteä pois kotoa. Ei yksi viikonloppu riitä toteuttamaan kaikkea ihanaa, joita mielessä oli. Duunikin on tässä kolmen kilsan päässä, vaikka kyllä mä tykkään sielläkin olla. Nykyään vaan vähän vähemmän, että suunnittelin jo puhuvani, että vaihtaisin nelipäiväiseen viikkoon.
Niin ja sitten pitäisi vielä se seuraelämä ja mieskin mahduttaa tähän jotenkin.. ja ne pois muuttaneet lapset. Teatterit ja muut matkustelut ovat jääneet lähinnä koronan takia, mutta en mä ole kyllä kärsinytkään. Rahaa nykyään on kivasti säästössä, vaikken mitään säästöjä ole oikeastaan koskaan harrastanutkaan.
Silloin perheenä mentiin ja matkusteltiin. Nyt on mun joku seesteisyysaika poksahtanut päälle.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen kaupungin hotelli kuulostaa jotenkin siltä että ihan väkisin on saatava rahaa kulutettua johonkin.
Lahjoita vaikka luonnonsuojeluun, tai laita sijoituksiin niin lapsesi saavat perintöä.Me ollaan majoituttu jopa oman kaupungin hotellissa. Ihan lomalta se tuntuu.
Hyi sentään, tiedättekö miten likaisia hotellihuoneet on? Mitä luulet mitä kaikkea sängyn päiväpeitteen päällä on tehty ja milloin se on viimeksi pesty? En todellakaan kokisi rentouttavana lomana tuollaisessa paskaisessa kopissa oleskelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen kaupungin hotelli kuulostaa jotenkin siltä että ihan väkisin on saatava rahaa kulutettua johonkin.
Lahjoita vaikka luonnonsuojeluun, tai laita sijoituksiin niin lapsesi saavat perintöä.Me ollaan majoituttu jopa oman kaupungin hotellissa. Ihan lomalta se tuntuu.
Hyi sentään, tiedättekö miten likaisia hotellihuoneet on? Mitä luulet mitä kaikkea sängyn päiväpeitteen päällä on tehty ja milloin se on viimeksi pesty? En todellakaan kokisi rentouttavana lomana tuollaisessa paskaisessa kopissa oleskelua.
Päiväpeite otetaan pois. Ei sen päällä tehdä mitäön.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväpeite otetaan pois. Ei sen päällä tehdä mitäön.
Ohis
Aivan sama, likainen on koko huone
Hinaamalla itseni kattoon roikkuen pää alaspäin ja masturboimalla siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hirveälle. Ei kyllä kiinnosta naapurikaupungin hotellit ja muutaman neliön hotellihuoneessa oleminen. Mieluummin kotona.
Tytär opiskelee Helsingissä. Mennään silloin tällöin moikkaamaan ja ollaan hotellissa yötä. Käydään katsomassa joku näyttely, shoppailemassa ja mitä nyt keksitäänkin. Onpa hirveää.
Pikkasen eri puitteet kuitenkin. Vaikka Helsinkiä paljon haukutaan, niin onhan se nyt hotellien ja näyttelyiden suhteen "rikkaampi" paikka kuin ne maakuntakaupungit, joista tuo edellinen puhuu.
Ei Helsingissä piipahtelu oliskaan hirveää, mutta jos se naapurikaupunki on siinä naapurissa ja se sattuis olemaan esim Riihimäki. Siellä sitten ihmettelisin TAAS maailman toiseksi pisintä lipputankoa ja karua vankilaa. Kun se lasi- ja panssarimusea on plärätty jo nelkytkertaa läpi edellisillä retkillä. Sitten toiseen suuntaan kun lähtee, tulee vastaa Järvenpää. Niinpä niin.
Ei ole hyvinkääläisenä helppoa, kun pitää olla niin ketun kirjaimellinen. ;)
Omasta mielestäni ap:n kuvailema elämä kuullostaa varsin pinnalliselta. Tietysti itsekin nautin lomista, teatterista ja ravintoloista, mutta kyllä arki on ihan muuta. Arkena autan paljon lasteni perheitä ja harrastan, viikonloppuna sitten teen aina jotakin kivaa, ellen sitten ole lapsenvahtina ja lasten vuoro olla teatterissa ja treffeillä, minä tarjoan :) Nuoret aikuiset on tässä ajassa hyvin tiukoilla taloudellisesti, koen iloa että voin auttaa heidänkin arkeaan vs. että käyttäisin kaiken vain itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla velkavankeudessa olevien ahdingosta kun on ostettu ylisuuri sähkölämmitteinen okt ja korot vain nousee.
Silloin syön poppareita ja juon limua :)
Turha naureskella, sullakin se pelko perseessä ollut joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kai sitä jokainen normaali vanhempi käy lastansa tervehtimässä.
Vuodessa melkein 2 kk lomaa joten reissaan ulkomailla paljon, välillä miehen kanssa ja välillä itsekseni. Vuokraan halvan AirBnB:n jostain Euroopan kaupungista, pyörin siellä viikon, nautin nähtävyyksistä, uusista ruoista, kävelen paljon ja ennenkaikkea ilman aikatauluja oman fiiliksen mukaan. Reissaan myös pääosin turistikauden ulkopuolella, kohteista saa tuolloin enemmän irti ja on toki myös halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen eri puitteet kuitenkin. Vaikka Helsinkiä paljon haukutaan, niin onhan se nyt hotellien ja näyttelyiden suhteen "rikkaampi" paikka kuin ne maakuntakaupungit, joista tuo edellinen puhuu.
Ei Helsingissä piipahtelu oliskaan hirveää, mutta jos se naapurikaupunki on siinä naapurissa ja se sattuis olemaan esim Riihimäki. Siellä sitten ihmettelisin TAAS maailman toiseksi pisintä lipputankoa ja karua vankilaa. Kun se lasi- ja panssarimusea on plärätty jo nelkytkertaa läpi edellisillä retkillä. Sitten toiseen suuntaan kun lähtee, tulee vastaa Järvenpää. Niinpä niin.
Ei ole hyvinkääläisenä helppoa, kun pitää olla niin ketun kirjaimellinen. ;)
Mistä ihmeen maakuntakaupungeista ap muka puhuu?? Se toinen kaupunki voi olla myös vaikka Tallinna tai Tukholma tai mikä vaan.
Ollaan molemmat työelämässä vielä. Molempien työt voi tehdä myös etänä niin jonkun verran ollaan oltu Lapissa, max pari viikkoa kerrallaan. Mutta muuten kansalaisopiston kurssit ja oman kaupungin tarjonta on ollut riittävää nautiskelua.
Elämä ei ole paljon erilaista kuin aiemmin, nautin kyllä lastenkin kanssa. Meillä oli siis helpot nörtti-teinit. Aiemmin lapset kulki mukana, nyt ei. Talo on ollut velaton jo pitkään mutta edelleen remontointi vie "kaikki" rahat.
Olen suunnitellut samaa. Asutaan Porissa, mutta voisin hyvin mennä Yyterin hotelliin yöksi. Ensin ulkoilua, sitten uimaan ja saunaan, syömään ja illalla jonkun artistin keikka. Aamulla hotelliaamiainen. Olis kiva miniloma.