Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain puistossa yhden aidin vihat paalleni, kun menin laittamaan hanen vauvansa vaunujen peitteen takaisin paalle ja tutin suuhun. Aiti oli vanhempien lasten kanssa etaammalla.

Vierailija
01.11.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin inhottava ihminen, että olisin voinut vastaavassa tilanteessa ruveta kyselemään, onko tämä hänen vauvansa, ja syttää heitteillejätöstä ja kyvyttömyydestä huolehtia lapsesta, ja soittaa poliisin paikalle. Kyllä sinä ap taidat olla kultaisella keskitiellä.

Vierailija
2/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et äidit ei pidäyhtä kuten minun lapsuudessani kaikki pihan lapset oli kaikkien lapsia, millon kukakin auttoi ja ketäkin, jos meillä oli ruoka-aikaan kaveri, kyllä mun äiti ruokki kaverinkin! nykyään tuntuu että vaan haukutaan ja suututaan jos joku laittaa peiton toisen vauvan päälle suojaksi, se ei tee tämän vauvan äidistä yhtään sen huonompaa äitiä!!! raivostuttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin aika kireä ja pelkäsin arvostelua kun lapset olivat vauvoja. Kai se hormoonimyrsky ja epävarmuus omasta äitiydestä teettää tuollaista.

Tai ehkä tämä äiti pelkäsi, että saa illalla lukea av. lta, että " joku huono äiti puistossa ei välittänyt vauvastaan. Minä jouduin uhrautumaan ja antamaan tutin sille" :).

Vierailija
4/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten vaunuihin ei kosketa!!

Vierailija
5/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti häntä harmittaa, että noin pääsi käymään, eikä hän itse huomannut.

Vähän sama kuin työpaikassa, joku huomauttaisi virheestä. Vaikka tilanne on tietenkin täysin eri ja oikein teit.

Vierailija
6/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu!

Vierailija
7/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän toisenlainen esimerkki: olin tavaratalon kassalla vauvanvaatteen kanssa, ja halusin sen lahjapakettiin.

Koska myyjä näytti hidasliikkeiseltä ja paketin tekeminen kestää, sanoin takana olevalle naiselle teini-ikäisen tyttärensä (?) kanssa, että he voivat mennä ensin jos eivät halua ostostaan paketoitavaksi, koska minulla menee aikaa. Nainen katsoi minua hyvin pitkään ja hitaasti, ynähti töykeästi jotain eikä sanonut sen jälkeen mitään. Olenkin sen jälkeen yrittänyt välttää turhaa ystävällisyyttä.

Vierailija
8/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vähän toisenlainen esimerkki: olin tavaratalon kassalla vauvanvaatteen kanssa, ja halusin sen lahjapakettiin.

Koska myyjä näytti hidasliikkeiseltä ja paketin tekeminen kestää, sanoin takana olevalle naiselle teini-ikäisen tyttärensä (?) kanssa, että he voivat mennä ensin jos eivät halua ostostaan paketoitavaksi, koska minulla menee aikaa. Nainen katsoi minua hyvin pitkään ja hitaasti, ynähti töykeästi jotain eikä sanonut sen jälkeen mitään. Olenkin sen jälkeen yrittänyt välttää turhaa ystävällisyyttä.

Vierailija
9/9 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka tarkoitit hyvää, niin ymmärrän kyllä sen äidinkin reaktion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi