Tuli hieman töpeksittyä naispuolisen työkaverin kanssa
Mentiin työkaveri naisen kanssa after wörkeille baariin. Juotiin pienet hiprakat, ja olin kuullut naisvaltaisella työpaikallamme (juorut liikkuu) että kyseisellä naisella on kevytkenkäinen luonne. Tein siirtoni ja hetkeä myöhemmin oltiin minun luona, ja mä sitte menin panemaan sitä takaluukkuun. Nainen tilasi taksin kotiin miehensä ja pienten lastensa luo. Nyt olisi huomenna työvuoro ja hän mun työparina. Jotenkin ei tunnu hyvältä että olin osapuoli pettämisessä, vaikka sinkkumies olenkin. Toisaalta tuntui hyvältä nussía varattua seksinnälkäistä puuma kotiäitiä, ettäs sellainen paradoksi. Tiedä sitten mitä tässä käy, tai mitä pitäisi tehdä? Kerronko naisen miehelle? Vai jatketaanko salaseksirakkaina?
M29
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Hommaa sellainen kirjahyllyyn menevä piilokamera amazonista. Sitten voit videoida ja äänittää teidän panemiset. Muistahan kysellä naiselta aktin aikana että tykkääkö kun sä panet sitä perzzeen :)
Sitten sinulla on kiristysmateriaalia millä saat siltä jatkuvasti seksiä, jos yrittää salasuhteen lopettaa!
M52
Tää on hyvää idea, kiitti vinkistä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. no oliko hän mielestäsi sellainen kevytkenkäinen?
2. miksi panit suklaaosastoon, hänen vai omasta aloitteestasi?
3. mitä teette työpareina?
4. älä pane häntä enää uudelleen1. Kyllä, jo baarissa antoi mun hiplaa sen tíssei ja pímbaa housujen päältä.
2. Ei ollut cortsua himassa eikä se halunnut popsia katumuspilleriä, eli hänen aloitteestaan. Onnex oli sentään liukkaria mulla.
3. En lähde sitä erittelemään, mutta naisvaltaisella alalla ollaan.
4. Miksi en panis? Miehenä sitä haluaa dipata kalunsa pildeen nii usein ku mahollist.
No siksi et panis, että ainakin aloituksen mukaan sulla omatunto pikkuisen kuitenkin kalvaa. Ei kannata jatkaa, sellaisen tunteen kanssa on paska elää pitemmän päälle. Itse menin joskus nuorena ihan väärän ihmisen kanssa sänkyyn ja se kalvaa vähän vieläkin 30 vuoden jälkeen vaikkei homma edes uudestaan tapahtunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4. älä pane häntä enää uudelleen1. Kyllä, jo baarissa antoi mun hiplaa sen tíssei ja pímbaa housujen päältä.
2. Ei ollut cortsua himassa eikä se halunnut popsia katumuspilleriä, eli hänen aloitteestaan. Onnex oli sentään liukkaria mulla.
4. Miksi en panis? Miehenä sitä haluaa dipata kalunsa pildeen nii usein ku mahollist.
No siksi et panis, että ainakin aloituksen mukaan sulla omatunto pikkuisen kuitenkin kalvaa. Ei kannata jatkaa, sellaisen tunteen kanssa on paska elää pitemmän päälle. Itse menin joskus nuorena ihan väärän ihmisen kanssa sänkyyn ja se kalvaa vähän vieläkin 30 vuoden jälkeen vaikkei homma edes uudestaan tapahtunutkaan.
No me miehet kestetään se pikkuinen omatunnon kalvaus melko hyvin. Se ei suuremmaksi muutu joten yhtä hyvin voi nauttia seksistä useita kertoja, kun sen on jo kerran tehnyt tuon ihmisen kanssa. Kommentistasi päätellen oletan että olet nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me miehet kestetään se pikkuinen omatunnon kalvaus melko hyvin. Se ei suuremmaksi muutu joten yhtä hyvin voi nauttia seksistä useita kertoja, kun sen on jo kerran tehnyt tuon ihmisen kanssa. Kommentistasi päätellen oletan että olet nainen.
Ap
En ole nainen. Mutta mitä sä sitten tänne tulit neuvoja kyselemään, jos kerran itse tiedät mitä haluat?
Olen varattuna miehenä pannut sinkkukollegaa. Seuraavana päivänä jännitti töissä. Oli hieno hetki mutta en ole ylpeä itsestäni. Rakastelu jäi yhteen kertaan ja hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Koti-äitiys ei tarkoita sitä etteikö voisi olla osa-aikaisesti töissä. Silloin mies tai sukulainen hoitaa lapset, noin esimerkiksi. Ei me 50-luvulla enää olla.
Off topic mutta kotiäitiys tarkoittaa nimenomaan sitä, että ollaan kotona hoitamassa lapsia. Ei töissä. 50, 60, tai edes 70-luvulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
No nytpä siellä työpaikalla tiedetään sekin että sinä olet helppo nakki. E sulla ole enää mitään menetettävää joten voit huoletta jatkaa töpeksimistä.
Itselläni oli tilanne vuosia sitten,kun suhteessa oleva naispuolinen työkaveri pyysi käymään luonaan viikonloppuna kun mies lähti kalastamaan saaristoon. En kieltäytynyt ja lauantai päivänä soitin hänen ovikelloa. Kahvin jälkeen sohvalle konjakin kera telkkua katsomaan. Yllättävän pian nainen alkoi suutelemaan ja aukaisi farkkuni, vastasin kosketteluun alkamalla riisumaan häntä. Alta puolentunnin olinmme alasti villamatolla panemassa. Matolta siirryimme makuuhoneeseen jossa viihdyimme iltaan saakka. Tästä alkoi tapaileminen töiden jälkeen, milloin autossa pikapano tai luonani pidempi panosessio. Kysyn kerran että miksi käy nussimassa kanssani? Kertoi ettei saa kotona, muutako minuutin panoja kerran kuukaudessa ja nainen kyllä tarvii enemmän ja tykkään sinusta. Aloitti sitten hidastempoisia harrastuksia, kuntouiminen, sulkapallo. Näin sai enemmän aikaa olla luonani. Hyvää riitti yli kaksivuotta kunnes muutin satojenkilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Koti-äitiys ei tarkoita sitä etteikö voisi olla osa-aikaisesti töissä. Silloin mies tai sukulainen hoitaa lapset, noin esimerkiksi. Ei me 50-luvulla enää olla.
Ei, kyllä kotiäitiys tarkoittaa juuri sitä ettei ole töissä.
Töissä oleva voi toki olla äiti mutta kotiäiti tarkoittaa että on kotona.
1. Kyllä, jo baarissa antoi mun hiplaa sen tíssei ja pímbaa housujen päältä.