Mistä saisi elämään merkitystä?
Kommentit (27)
Vaikea sanoa ulkopuolisena, mikä sinua liikuttaisi ja tuntuisi merkitykselliseltä. Varmaan joudut itse kaivamaan sielusi syövereitä, jotta seuraavat siirtosi selkiytyisivät. Näin itselläni, toisten ideat tuntuvat vain tuulesta temmatuilta/päälle liimatuilta.
https://sdg.iisd.org/news/2021-population-data-sheet-highlights-declini…
Hanki lapsi
Niitä syntyy maailmassa liian vähän
Vanhemmuuden myötä koet uuden tunteen: rakkauden lapseen
Se on vahvin tunne maailmassa
Muutat venäjälle ja alat torilla vastustaan sotaa.... Kyllä sit vankileirillä olkaa elämän kriteerit hahmottua
Mun on pitänyt jo kauan sitten liittyä johonkin yhdistykseen joka on mulle mielekästä. Jokin perinne,ruoka tai vaikkapa saunaseura. Kiinnostusta olisi enemmänkin ja mukava löytää samanhenkisiä ihmisiä. Tai sitten perustaa oma yhdistys jonkin teeman ympärille.
Elämäntyö on myös tärkeä juttu. Mulla se liittyy taiteeseen ja perinteisiin. Olisi mukava kirjoittaa kirjoja, tehdä maalauksia,tehdä dokumentti. Välineitä löytyy ja jos ei löydy niin voi vuokrata.
Tavoitteita pitää olla. Maraton, vaellus tai sitten se jokin oma harrasteprojekti täydellisesti toteutettuna.
Jaksamisesta ja välillä inspiraation puutteesta on haittaa. Ei siitä etten tekemistä keksi. Kuinka hyvä on harrastuksessaa sillä ei väliä vaan kiinnostumisesta asiasta. Itse kyllä haluan kehittää itseäni hyväksi harrastuksissani. Siinä on missioita tarpeekseen.
Päätä olla sellainen ihminen, joka säteilee hyvää maailmaan/ympärilleen. Auta aina jos voit, hymyile, ole positiivinen. Ole se, joka antaa positiivista palautetta, jos vain on yhtään aihetta, rohkaisee, tsemppaa, ilahduttaa. Ole yhtenä valontuojana täällä maailmassa. Heitä aina tarvitaan. Se antaa sinulle itsellesikin hyvää mieltä.
P. S: Tee vain oman jaksamisesi ja oman tahtosi mukaan näitä valon töitä, ettei valosi himmene energian puutteen vuoksi.
Tämä on aivan totta
Sama isänä